![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf ook de bijbel gelezen. Maar de koran hamert wel heel fel fel op anders gelovigen en roept op tot bestrijden. Daarvan komt al dat fundamentalisme en radicalisme. Zoals ik al zei, het achterlijkste afgekeken geloof dat er is. Zelfs uw geloof is afgekeken van het westen. Stop toch met mij onder tafel te proberen praten op dat vlak. Ik zei u al: moet ik u eens de andere kant van die 2 (al baqara) aantonen.
![]() |
![]() |
#363 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar omdat men liever een geloof opdringt dat niet past in ons kraam, zal er harde actie op volgen. Dat is oogsten wat je zaait he.
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat u zich eens grondig laat debunken Porpo, want dat is hard nodig voor iemand die beweert dat hij niet zonder een geloof kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen zegel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij stelt niks voor? Himmm, ik kan niet zonder een geloof blijven. Dus hoe wil je dat ik de islam verlaat, zonder een suggestie te doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap wat ik zeg, niet wat je ervan begrijpt.
![]() Jawel, ik draag er eentje, winkels staan er vol van. ![]() Het grotere probleem is: http://www.ephilosopher.com/philosop...rder-immoral?/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom? Jij doet dat misschien niet persé, anderen wel. Stopt dan toch met in de verdediging te gaan. Riep u trouwens onlangs niet op suqar offline te blijven omdat ze een meisje was? Of las ik dat verkeerd? Je moet de islam niet verlaten, maar de islam moet verdwijnen.
![]() |
![]() |
#374 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oeps, LOL!! Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Ik noteer overigens dat de suikerzoete versie van de islam, zoals gepropageerd door Linda Bogaert, en waaruit de nodige narigheid is weggelaten om het beter voor de westerling verteerbaar te maken, hier weer eens voor de zoveelste keer aangehaald wordt.
Anders gezegd -en meteen om mezelf een dosis godwinpunten cadeau te doen (het is kerstmis, nietwaar)- Linda Bogaert had net zo goed Mein Kampf kunnen nemen, daar de passages uit weglaten waarin Adolf vertelt wat hij met de joden van plan is, en vervolgens gaan vertellen wat voor lieve man hij eigenlijk was, en welk een mooie Autobahnen hij heeft aangelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt beginnen met alles wat geen steek houdt te schrappen in plaats van er toch een uitleg aan te proberen geven. Uw geloof toetsen aan dat van de anderen en er het beste uithalen. Was dat geen idee van u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh zo zielig. Zelf een jood doet dat niet. Die zijn gewoon onderling en doen hun ding zonder ons ermee lastig te vallen. Maar er zijn oh zoveel moslims dat onze kinderen lastig vallen na de teksten die ze absorbeerden als een spons na een bezoek in de moskee. Een moskee waarvoor ik afdraag en alle anderen hier. Kunnen jullie niet gewoon op de achtergrond verdwijnen? Een jood kan dat. Waarom een moslim dan niet? Zielig gewoon.
![]() |
![]() |
#378 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#379 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: