![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Europees Commissaris
|
![]() 60%? Dan hebben N-VA en VB wel aanspraak op 80%...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() En ik ben nochtans vrij zeker van mijn 80% Even wat rekenwerk in Vlaanderen en rekening gehouden met enkele bourgeoisie-families en getrouwen errond en dat maakt een potentieel van 80%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan zelfs een voorbeeld aanhalen: vroeger waren mijn ouders niet geïnteresseerd in politiek en Vlaams-nationalisme. Vandaag willen ze nog steeds niets horen over politiek, maar enkele saga zoals DHL hebben hen ertoe bewogen om mij te zeggen:'Als ze ooit een referendum houden over Vlaamse onafhankelijkheid, stemmen wij voor.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#368 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heeft er eigenlijk IEMAND hier op dit forum aan die peiling deelgenomen? IK alvast niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik niet nee.Zegt dat niet genoeg?
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs mijn ouders hebben met die peiling van Albert II gelachen, want zijzelf kennen zoveel mensen die iets tegen België hebben... .Echt, die peiling van Albert II was het mooiste geschenk dat hij ons, Vlaams-nationalisten, kon geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 2 augustus 2005 om 19:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelooft u nu werkelijk nog in srookjes? ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het feit dat u mijn ouders beledigt, wil ook zeggen dat u een typisch kleinzerig persoontje hebt dat waarschijnlijk op de schoolbanken weinig vrienden heeft gehad. Waarschijnlijk hebt u vandaag buiten uw Belgischgezinde vrienden ook geen vrienden. Trouwens: belgicisten zitten met hun hersenen ergens onder het nulpunt.(kwestie van u een koekje van eigen deeg te geven) Mensen beledigen op hun politieke kennis is het laagste wat u kan doen, en zeker als ze zich niet kunnen verdedigen. Maar ja dat konden destijds de negertjes die werden gemarteld op een plein waar de Belgische tricolore wapperde ook niet: zich verdedigen tegen de ziekelijke Franssprekene overheersers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal ik trouwens uw ouders ook eens beledigen? Of spant u dan een rechtszaak aan, zoals u zogezegd hebt gedaan tegen de N-VA? Of wacht es... Ik wacht nog steeds op dat antwoord hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afwachten dus...[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 2 augustus 2005 om 20:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak je dus maar geen illusies. Van die klacht komt niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, u mag geen vals geld in omloop brengen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 2 augustus 2005 om 20:33. |
|||||
![]() |
![]() |