![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#362 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#363 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
|
![]() Hoelang hoop je nu al op een nederlaag voor het Vb... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
Een vlakke hand tegen een platte kaak van vb net zoals het eens moest gebeuren... Waarom is vb zo tegen concerten voor VERDRAAGZAAMHEID? Zou het kunnen dat ze een beetje onverdraagzaam zijn? We kunnen maar hopen dat deze stunt hen toch een beetje de wint ( ![]() En voor het antwoord op hoelang... Sinds 14 november 2004! kleine tip: trek je ogen eens wijd open en bedenk eens waarvoor je opkomt! Laatst gewijzigd door largo_w : 2 oktober 2006 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat 0110 een serieuze verkiezingsstunt is, betaald uit de zakken van de mensen die in de "privé" werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
|
![]() Dat ze dan meer ballen aan hun lijf hebben om te foefelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over het eerste waar je liever over zwijgt (terecht)... Trouwens nooit gedacht dat een axel red, adamo of arno zich geen zak maar dan echt geen zak aantrekken van politiek? Nu ja je antwoord geeft mij een goed voorbeeld van wat ik wou aantonen; ogen sluiten omzeilen en verder gaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Largo-W
Hoe noem je 0110 anders? Als zelfs de organisator het uitschreeuwd dat het een opzet is tegen een politieke partij. En dat alle andere Vlaamse partijen niet snel genoeg konden zeggen dat niet politiek is, maar dat ze het iniatief steunen. Wat de artisten ervan vinden, is koffiedik kijken, maar dat hun bankrekening er niet kleiner van word is wel duidelijk. ************************************************** ******* En wat betreft verkiezingsstunten. Plotseling zie je de dorpspolitiekers terug vanonder hun steen kruipen, om te slijmen , te liegen en te bedriegen. Om toch maar een postje als schepen of burgemeester te bemachtigen. Ik hoor het graag zeggen, schepen/burgemeester zijn vreet tijd, en brengt alleen een minimum op. 5 jaar lang zie je alleen sporadisch opknapwerk aan de gemeentewegen, maar zo tegen de verkiezingen aan ligt heel België open. Wat een stunt nietwaar. Allemaal de schuld van het Vlaams Belang. Dat de straten verslijten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarin vergist ge u dan (of werden ze onder druk gezet ?).
Laatst gewijzigd door Bob : 2 oktober 2006 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel oudere mannen en vrouwen die geweld ervaren hebben heb je dan gezien op 0110 of is het ook voor deze doelgroep dat jij zo opkomt??? Sta me toe daaraan te twijfelen.
![]() |
![]() |
#373 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja 10.000 EUR voor tour support. moest je eens weten wat zo een tour kost, dan zou je weten dat dit peanuts is en subsidie voor het maken van een film? wow... ... dat gebeurt dus wel meer, veel meer zo ongeveer elke film die in vlaanderen wiordt gemaakt krijgt subsidies anders zou er gewoon geen vlaamse film bestaan
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Man, ik heb in A'pen op het podium gestaan, en om 12 uur was er niemand, om 13.30 stond er al een dikke 15.000 man. Tegen 4 uur stond er al een kleine 40.000 man. Laatst gewijzigd door dejohan : 2 oktober 2006 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ze kunnen het weer niet laten slagen onder de gordel typisch vb tom barman heeft in het verleden drugs gepakt, ja.... als jij daar problemen mee hebt, dan is dat jouw probleem kleinzielig hoe jullie mensen gaan veroordelen omdat ze ooit drugs hebben gepakt oh ja, dit is zo typisch vb
![]() |
![]() |
#376 |
|
![]() Die doet dat wss soms nog. En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn ogen zijn al een paar keer opengegaan,en toch heb ik altijd aan de voor u zo belangrijke linkerzijde gestaan,meer zelfs ik heb vele mensen geholpen om zich te orienteren naar die zijde gezien mijn bezigheden,maar domme opstokers links en rechts maken dat dit land,of beter dit stukje Vlaanderen onderverdeeld wordt in goeden en in slechten. De Far-West,wie waren ook weer de goeden,waren het nu de indianen of de cow-boys??
![]() |
![]() |
#378 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
so what... deze concerten waren duidelijk voor iets voor verdraagzaamheid voor positivisme voor een open samenleving voor een humane samenleving voor een samenleving zonder simplismen voor een samenleving zonder vooroordelen tom barman zei het treffend: "als ge hier tegen zijt dan maakt ge u toch onsterfelijk belachelijk..." inderdaad, hoe kan je nu tegen een initiatief zijn dat enkel positieve dingen en vibes uitstraalt..." ****************************** NO DIFFERENCE... WE'RE ALL HUMAN
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 2 oktober 2006 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de plaatskes van onze o zo slimme politiekers,die niet eens doorhebben dat ze Vlaanderen aan het opdelen zijn in 2 kampen. Ik heb nooit willen reageren op deze optredens,iedereen moet trouwens voor zich weten of hij het positief vind of niet,wat ik bedoel is dat men gedurende jaren veel slachtoffers van "kleine criminaliteit" in de kou heeft laten staan,en dat men dat nu afreageerd op diezelfde mensen die niet meer zo possitief staan tegenover "possitieve fibes" zoals u het zo treffend noemt.
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khonnor:
tom barman zei het treffend: "als ge hier tegen zijt dan maakt ge u toch onsterfelijk belachelijk..." inderdaad, hoe kan je nu tegen een initiatief zijn dat enkel positieve dingen en vibes uitstraalt..." ************************************************** ********************** Maw, hoe kan je tegen het vb zijn ? Of nog leuker, hoe kan je voor het cordon zijn ? Laatst gewijzigd door Bob : 2 oktober 2006 om 10:36. |
![]() |
![]() |