![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat het een wondermiddel is, maar 'in geen geval' dekt de lading toch wel niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() iemand enig idee wat optimale "inode size" (wat dat ook moge zijn) voor ext2-partitie met vooral video en audio erop, is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou je gaan prutsen aan je inode settings? Mogelijk kan je wel een grotere block-size gaan gebruiken op je partitie (2kb ipv 1kb) maar de winst die je haalt is redelijk marginaal lijkt me.... (Deze aanpassing wordt pas werkelijk nuttig als je echt grote files gaat gebruiken (> 10GB) of echt grote filesystems (+4 TB)) Trouwens, het is zeker aan te raden om over te stappen op ext3, wat een journal heeft, wat extra beveiliging biedt tegen file corruptie en crash events. De conversie is zeer eenvoudig : http://batleth.sapienti-sat.org/proj.../ext3-faq.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Aah ok. Gewoon dus met standaardinstellingen naar ext3 converteren, zal ik eens doen dan...
(Die vraag stelde ik gewoon omdat dat een optie was in Acronis Disk Manager en ik vroeg me af of het enig nut had, dacht eigenlijk dat inode cluster was maar blijkbaar niet dus.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Probleempje, heb CD die �* noemt maar blijkbaar kan ik dat niet ingeven als mapnaam op die EXT3 schijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Noem die map dan toch gewoon Justice-Cross
![]()
![]() |
![]() |
#28 |