![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... als ge antibiotica slikt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hé Jaz.
![]() Dit jaar 2008 word ik NOG ouder dan jij! Stel je voor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen: "So what?" maar ik denk ineens terug dat je eens zei dat ge een zwakke maag hebt ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 30 december 2007 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() dank je, Dronko! Jij ook joh, échte Vent!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is momenteel idd het probleem. Moh... morgen ga ik mij daar de ballen van aantrekken hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja Polly, best wel interessant.
Ik ben nu bezig met een rookvrij 2008 op touw te zetten, waarschijnlijk gevolgd door een CO2 arm 2009, een alcoholvrij 2010, een ozon-vrij 2011, een UV-vrij 2012, maar ik vrees dat ik tegen die tijd gewoon potdood zal zijn, helemaal vrij dus!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Daarnet was ik nog rechts gespuis dat drankliederen zong en alkohol zwelgde ![]() (Gij hebt da niet gezegd ze ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() Yo, Rocking Ole Lady! Beste wensjes to You! Ziehier... JIJ morgen: ![]() ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 30 december 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door mijn Champixkuur heb ik het bijverschijnsel dat alcoholische dranken me ook niet meer smaken. Beetje contrarie die me eigen is heb ik dus vanalles geprobeerd: enkel mijn zelfgebrouwde gluhwein vind ik nog lekker. Alleen... nu heb ik weer allemaal witte wijn gekocht omdat ik vond dat rood niet lekker meer was.. Dat belooft dus voor de champetter met nieuwjaar! Als die champix de champettersmaak om zeep helpt dan zwaait er wat! Desnoods warm ik hem op en leg er wat kaneelpijpen in ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het gedacht is alles: ik ruik er dus niks van.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ah! circe! waar ben je nou aan begonnen? Doe een keertje acupunctuur en hopla! de wilskracht doet de rest ![]() Voor mij is het geen kwestie van smaak, maar het 'effect' van alcohol is verdwenen, ik word er niet meer gezellig rielekst van, kan een hele fles wijn zuipen en niks voelen, en op feestjes is dat gevaarlijk. Geen lol meer aan dus. Misschien zou de smaak nog lekker zijn, dat weet ik niet, maar ik ben ervan overtuigd dat men alcohol niet 'voor de smaak' drinkt, maar voor het gezellige effect. En als dat weg is, zo schijnt het, dan komt dat niet meer terug ![]() ![]() Pssst: hé Derk. Bedankt voor de duim. Acht maanden geen drup gezuipt en ben het morgen ook niet van plan! Yo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Geen drank ???????????????????????????????????
Pffffffff, dan wordt het de gamma voor mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke avond gekend... en morgen zal ik er nog van weten
![]()
![]() |