![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel azijnpissers weten een practical joke niet te appreciëren. Lees ff goed : ze simuleerden. En wat heeft religie in Godsnaam met racisme te maken ? Laatst gewijzigd door hurricane : 3 januari 2008 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Nu vraag ik me toch af wat er racistisch is aan schapenseks simuleren?
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als "wij" willen dat "zij", als "zij" naar hier komen, zich aanpassen aan "ons", dan moet het omgekeerde ook gelden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Juist! En ge moet zeker geen gastheren beledigen. Dat is onbeleefd. En in geval van islamitische gastheren, is het normaal dat je een straf kan verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van je gewoonlijke onnozeliteiten te debiteren, zou je voor één enkele keer misschien eens kunnen proberen om tot een redelijke onderbouwde uiteenzetting te komen. Zou dat lukken, denk je? Zelfs op een donderdag?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze beledigden willens en wetens een heel volk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is flauw. Die associatie is er bij sommige mensen nou eenmaal. Als iedereen in jouw omgeving jouw een profiteur noemt en je bent dat niet ben je dan beledigd? Of herken je je er niet in? Precies, dan voel je je beledigt en gekrenkt.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 3 januari 2008 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
QED |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() sinds wanneer is islam een volk?
![]() islam is met geweld opgedrongen tot een heleboel volkeren, vanuit de Arabierenvolkeren naar de Berbers, de Afrikanen, de Aziaten,... Rot op volk, Arf. Anders gaan we homo ook een volk noemen.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 januari 2008 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Kijk, ik vind het ook triest en smerig en dom:
Citaat:
PS:Filo, gelieve u te onthouden met die quotes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |