![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook dat zijn mensen die alle dagen hun rechten geschonden worden in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
De vrijheidsberoving is al de straf, nog meer is gewoon mensonterend en sadistisch.* (*De vrijheidsberoving op zich vind ik in veel gevallen al niet de beste manier van aanpakken.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() In de VN rapporten wordt over de Belgische gevangenissen de term mensonwaardig gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit in het leger gezeten indertijd? Ik denk dat de gevangenis NU veel beter is dan den ABL indertijd! Godverdomme, wat een discussie: had dat kalf geen aanslagen gepland, zat hij nu niet waar hij zit. Waarom moeten de rechten van misdadigers meer beschermd worden dan de rechten van slachtoffers... Laatst gewijzigd door sn00py : 4 januari 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Laten we Trabelsi en alle andere gedetineerden in de gevangenissen meteen een fikse schadevergoeding geven voor het doorstane leed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Waarom worden ze niet comform de Europese rechten voor gevangenen behandeld? Is dat niet simpler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle reden ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Een zwaarwichtig dossier, van het belgische gerecht? Hahahahah, laat me niet lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sorry, maar ik ben niet de staat. Ik ben niet diegene die zijn onderdanen TERRORISEERT door verhaaltjes uit zijn duim te zuigen over ontsnappingspogingen en aanslagen. Terrorisme is volgens Van Dale: "(het plegen van) gewelddaden (individuele of collectieve aanslagen, gijzelingen, verwoestingen) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken." Een organisatie, meer bepaald de Belgische staat en de stad Brussel, die de vrijheid van zijn bevolking beperkt, zijn bevolking schrik aanjaagt door valse onheilsberichten te verspreiden, en die het dagelijkse leven van zijn bevolking doelbewust verstoort, om op die manier een fascistoïde politiestaat uit de grond te stampen, die de rechten zoals vrijheid en privacy weigert te respecteren, is een terroristische organisatie. Ergo, het zijn Patrick Dewael en Freddy Tielemans die in de gevangenis geworpen dienen geworpen te worden voor hun terroristische daden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Een paar maand in de gevangenis zijn waarschijnlijk een goed idee voor zijn lever. Ik bedoel maar, die zijn gezicht is doortrokken van de alcohol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als uw eigen bloedverwanten de schedel zouden ingeslagen zijn door mensen van een bepaalde groep, dan nog zoudt gij dat goedpraten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou leuk zijn mocht je reageren op hetgeen ik WEL schrijf, en niet op hetgeen ik NIET schrijf. Vind je niet?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Veroordeelde terroristen gewoon meteen een kogel door de kop jagen lijkt mij een betere oplossing. Dan kunnen ze meteen ook niet meer klagen dat het eten in de gevangenis niet halal is en weet ik het wat voor andere fratsen uithalen op kosten van de maatschappij. Opgeruimd staat netjes en het maakt weer ruimte voor echte veroordeelde criminelen. Ik spreek hierbij dan ook de hoop uit dat hij zichzelf maar snel doodhongert en dat hij daarbij helsche pijnen zal ondergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan laat je de deur openstaan voor folteringen, corruptie,.... op deze mensen enkel en alleen omdat het gedetineerden zijn. Leuk, ik wil wel eens iemand zien dan als hij binnen de gevangenis komt en als hij ze verlaat. Kijken wanneer hij het meeste gevaar vormt: Voor of na alle opgekropte woede in de gevangenis.
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Och arme die veroordeelde terroristen die om God weet welke reden opgesloten werden.
|
![]() |
![]() |