![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Leterme een media-bliksemaflijder nodig had om de staatshervorming bespreekbaar en mogelijk te maken, want de echte oorzaak dat de formatie steeds terug vast liet, was de media die steeds opnieuw roet in het eten kwam gooien.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u dat de noodregering is ingesteld? Als CD&V/NVA voet bij stuk houden en ons niet verraden komt er geen federale regering meer. Want de Walen hebben een Belgie zonder vlaams geld niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor het overige ben ik het eens met uw latente conclusie : splits de sociale zekerheid, en de federale regering is totaal overbodig. Flink kostenbesparend : denk maar eens aan al die overbodig geworden ministeries en administraties, aan de overbodig geworden senaat, het federaal parlement, de monarchie, etc... |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie enkel maar prijsstijgingen imv. prijsdalingen,het zal wel aan mij liggen hé
![]()
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze interimregering zal inderdaad geen wonderen verrichten aangezien ze gewoon aangesteld is om het communautaire te verdrukken. Wss komt er binnenkort wel een vreugdebericht waardoor weer vele mensen met een kluitje het riet worden ingestuurd. Tis gewoon alle hens aan dek voor de redding van belgie en de opkomende vlaamse radicalisering tegen te gaan. Voor meer staat deze interimregering niet.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan in se maar op één manier: fors snijden in het overheidsapparaat, zware strijd tegen fiscale en sociale fraude en dan kan dat allemaal blijven betaald worden.Als het moet met Vlaanderen alleen! Helaas ben ik , zoals u, neem ik aan, een Jan Modaal en die betaalt altijd de rekening van die uitersten aan de inkomensgrenzen. Als NV-A niet fors uit de hoek komt , kan je eigenlijk alleen maar stemmen op VB of LDD.Alle anderen hebben ruimschoots de kans gehad om van België een "modelstaat" of "actieve welvaartsstaat" te maken. Trouwens hadden de vakbonden niet gezegd dat er een regering "dringend" moest komen om "iets" te doen aan de koopkracht van de mensen. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie heeft dus nergens geen marges meer. Want de overheidschuld vergroten tot boven het maximum is niet meer te betalen en kost dan ook nog eens een flinke boete. En de sociale zekerheid mag niet gesplitst worden, maar moet zelfs over een nog groter gebied worden uitgebreid en gelijk gesteld worden. Maar ook dat komt op het zelfde neer, de federale regering is en blijft een overbodig iets. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 januari 2008 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zit nog flink wat radicalisering aan te komen. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet mij vreed verekskuseren, maar hoe pijnlijk ik het ook vind voor mensen die het niet breed hebben, die straffe prijsstijgingen en die weinig prijsdalingen komen mij politiek gezien redelijk goed uit.
Volutaristisch Verafstootje komt ermee in zijn blootje. Zelfs de Walen gaan aanvoelen dat Di Rupo zijn beloftes in zijn gat zal moeten steken. De belgisistische euforie van de interimregering zal vlug bekoelen. In feite heeft het kartel nu wat tijd gekocht, op kap van de verkiezings-verliezer. Gisteren heb ik mijn bak vol nafte (allez, diesel) gegoten, en voor de prijs van die paar '€s meer heb ik eens zalig geglimlacht. Ik vond ze goed besteed.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje : de redenering klopt wel. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel hun plotse ommekeer om toch deel te nemen aan deze kunst en vliegwerk regering belooft , voor zo ver ik het zie, geen uitbundig nieuwjaars menu in die pan. Hun partij aanhangers zullen mijn visie wel trachten te weerleggen door er op te duiden hoe zeer ze hun hebben ingezet bij de onderhandelingen, maar is dat voldoende? Ik heb daar zo mijn eigen kijk op. Hard staan roepen over dikke vissen en dan uit grote armoede scheep gaan met een horde kloefkaffers in een kwakkelregeringetje en hierdoor je eigen kansen op succes ondermijnen en dit dan nog trachten te verkopen aan de publieke opinie als zijnde een weldaad, daar zeg ik NON tegen. Ik heb in mijn leven al heel veel personen weten hard staan roepen dat ze zouden stoppen met roken. Maar bliikt even later dat ze faalden en terug rond liepen met een stinkstok in hun mond. Dat noem ik het voorbeeld van losers. Mensen zonder ruggengraat. Als je aan wat begint dan ga je er mee door tot het bittere einde. Straks zal je ze horen zeggen, om zich wit te wassen, “ We hebben geprobeerd om…….., maar……….. Als je zegt, “ik ga proberen te stoppen met roken”, dan ben je al verloren bij voorbaat. Alle losers zeggen dat. Hier is dat juist het zelfde, je gaat er voor en niets op je pad dat je daar van kan tegenhouden, dat is de juiste ingesteldheid. Hier zijn er dus maar twee mogelijkheden, of het zijn losers, of het zijn bedriegers die helemaal niet zinnes waren om hun beloften na te komen. In beide gevallen mijn stem onwaardig. Ik zal geen tweede keer stemmen op een loser noch op een bedrieger! |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu al 48 uur nicotinevrij, en ik voel me daar opperbest bij. Dat doet echt zo'n deugd, dat kan je niet geloven. ![]() En ik ben ècht niet van plan mij ooit nog te onderwerpen aan het dictaat van de tabaksplant. Baas in eigen longen ben ik helaas nog niet, want er is ook nog zoiets als het fijn stof ![]() Voor de rest : Pasen komt dichterbij, ook daar valt niets aan te veranderen. Ik ben benieuwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werden toen plots met alle zonden van de toenmalige regering overladen. Het was zelfs zo erg dat één van de twee coalitiepartners na de verkiezingen, zijn verontschuldigingen heeft aangeboden en die partij terug zetels heeft gegeven daar politici te coöpteren |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Nu betaal je wel wat meer dan een paar '€s meer voor een volle tank. En dan zijn het nog euro's die wat overgewaardeerd staan t/o de dollar. Soit offtopic.
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik ben zeker dat Leterme daar zijn werk van zal maken ![]() Ik ben blij dat eens iemand zegt hoe het zit "we hebben geen geld"! En uitgeven van wat we niet hebben is...euhm...euhm...niet de bedoeling.
![]() |