![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En ik heb nog tussen de oude Vlamingen gewerkt in Canada en die hebben daar hun eigen clubs, cafes en spreken nog Vlaams met een sterk accent.
Hoe komt het dat we je niet horen afgeven op de Canadese Vlamingen? Ik heb u bij de hoorn genomen hé Longhorn. Ge moet zo bang niet zijn van de waarheid. Canada natuurlijk ook. Het ging er om dat integratie een illusie is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij de waarheid niet durft onder ogen zien, zijnde dat de VS en Canada veel verder staan met integratie van nieuwelingen vergeleken met het gefaald beleid in Belgie. Maar ik geef je gelijk dat het integreren van moslims in het Westen een illusie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste keer dat er "Vlaamse rellen" zijn in Detroit (of moet ik zeggen, Noord Amerika?) zou ik het graag horen.
En zou dat zijn omdat er een karikatuur van Albert II in de New York Times zou gestaan hebben?
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ter zake terug, integratie was het punt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ook Vlamingen zijn niet het voorbeeld betreffende integratie.
In de eerste plaats moet ieder mens de mogelijkheid hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht. Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad. Deze mens in eigen land leren vissen, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger. Economische hulp, vooral door de automatisering van de landbouw, wetenschappelijke en medische studies overbrengen enz, dit om volksverhuizingen te voorkomen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dikke zever. Er is geen enkele cultuur die zo wijd open staat voor andere beschavingen of gebruiken, dan de Europese bevolking. Dat wordt bv mooi gedemonstreerd door onze eetgewoontes. Een chinees blijft bij z'n kommetje rijst, een moslim blijft bij z'n traditionele halal rommel, een hindoe blijft bij curry, etc. Een Europeaan eet alles, waar hij ook maar komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou het onze verantwoordelijkheid zijn om iedereen te helpen die het minder goed heeft dan ons? Is Europa de sociale assistent van de wereld misschien? Laatst gewijzigd door Dycore : 3 maart 2008 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Immigranten zijn een makkelijke prooi voor werkgevers, een hapje dat geen vragen stelt en goedkoop werkt en daardoor het sociaal systeem ondermijnt.
De belangrijkste oorzaken voor de toestroom van migranten zijn de slechte economische situatie: (Bijvoorbeeld sommige Arabische landen) (bijvoorbeeld de Oost-Europeaan, de oorlogen en de valuta verschil dat nog steeds door het neoliberalisme wordt gehandhaafd omdat het migratiebevorderend werkt en sociale systemen destabiliseert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus moeten we er alles aan doen om die immigranten hier weg te houden. Anders komt het sociaal systeem onder druk... Heheh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Juidt!!!!!!!!!!!!!!
Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad. Deze mens in eigen land leren vissen, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Verschoning: Juist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Alee vooruit, zeg nu dat ge geen racistje meer zal zijn, dan heb je iets geleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Amai, ik heb geen adem meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Volksverhuizingen moeten bij de wortel aangepakt worden, dit om onnodige immigratie en integratie te voorkomen.
|
![]() |
![]() |