![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit forum heeft veel meer Slayer nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn laatste concert was Pukkelpop een paar jaar geleden. Ik ben toen s'avonds pas gegaan voor Papa Roach, The Offspring en Faithless. Faithless live vond ik het beste wat ik ooit live gezien heb van een concert, hoewel ik niet zo'n grote fan was van hun muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde dag had ik overigens ook het ongelofelijke 'voorrecht' Slipknot te 'mogen' (nu ja, moeten) interviewen. Onze gesprekspartner was #3 en we kregen er geen zinnig woord uit, zo apestoned dat hij 's namiddags al rondliep. Na een dikke tien minuten hebben we gewoon ons boeltje bijeengeraapt en zijn we het afgetrapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het optreden van Slipknot die avond trok dan ook op niks... Sepultura was inderdaad heel goed, maar toen al zonder Max... De toppers die dag waren voor mij Sepultura, Papa Roach en Sick of it All... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had er in 2004 bij moeten zijn. Het was zalig. Het voorprogramma trok op niks m.i. maar je kan moeilijk verwachten dat een duistere band als G.E. meteen toppers aantrekt als voorprogramma. Er had zelfs geen voorprogramma moeten zijn zover mij betreft. Schattendenken was fantastisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgehaald wegens de 'recyclage'-draad en direct een voltreffer.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Check hard 'n heavy waar ik deze & volgende maand video's van post ,
zoek op hun naam , daar ga ik naar toe ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |