![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beweren dat zij gedaan heeft wat elk redelijk mens zou doen is belachelijk. Waarop baseert u overigens de bewering dat zij door de politie als een hoer werd behandeld? Zij heeft zelf publiekelijk verklaard dat er niets gebeurd is en zij heeft helemaal geen klacht neergelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() = hyprocriet ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Zou "My Belgium nightmare" passen in de nieuwe internationale promo-campagne voor België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog een geluk dat er geen aliens bij te pas kwamen of Spielberg had niet beter kunnen maken !! de oscar was nog nooit zo dichtbij ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VN-ambassadrice... eerst met taxichauffeur en dan ruitenwasser op schok... drie dagen lang ? nu in kliniek in Oostenrijk met verwondedingen aan de benen en in Brussel geen beklag over gedaan ... nu plots aan de praat en beschuldigingen allerhande met advocaat... ![]() wie gelooft deze dame nog ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() @ancapa
Waarschijnlijk en spijtig genoeg de buitenlandse journalistiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 11 maart 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat iedere vreemde klaploper zo rap mogelijk aan een Belgische pas moet geraken + bijhorende voordelen, dat weten we ondertussen... Die vrouw is vooral een rare kwast die ook in het land waar ze normaal verblijft bekend staat voor haar strapatsen en dronkenschap... Weglopen van de begeleidende politie, op café gaan zitten tot mannen interesse krijgen, niet bewijzen bij de politie waar ze aanklopte wie ze in werkelijkheid is, een telefoontje moest toch kunnen gegeven worden naar instanties die haar kennen enz Straks gaat ze nog een schadevergoeding eisen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een reuzegrote tegenslag voor de multiculmeute van gewoonte! Kon dat nu echt geen blanke VBer zijn geweest! Het land stond weer in rep en roer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik heb het grootste respect voor Waris Dirie. Ik heb al haar boeken gelezen en weet wat ze heeft doorstaan.
Toch vind ik dat ze hier te ver gaat. In haar laatste boek bekent ze dat ze al jaren alcoholiste is. Ze heeft er al een paar ontwenningskuren op zitten. Ik denk dat ze 'hervallen' is en dat ze met een leugen haar gezicht probeert te redden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog wel mensen gekend die ergens hun wagen parkeerden in een stad die ze niet kenden. Nadien vergeten waar die wagen stond... en meer dan serieus en langdurig mogen zoeken. Dat was dan ook de schuld van de stad en de politie waarschijnlijk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB heeft daar nog een goede toekomst, en met reden. Alvast tot het er zodanig vol zit met lastverkopende vreemdelingen dat de "echte Belgische" inwoners niets meer te zeggen hebben in hun eigen stad. Dat zal pas goed en leuk zijn, nietwaar Marlientje? En... ik heb dus niet gezegd/geschreven dat ALLE vreemdelingen lastverkopers en erger zijn, nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou dit verhaal graag opgehelderd zien. Aan de oprispingen van de meeste posters hierboven heb ik dan ook niks, maar da's altijd zo geweest op dit forum, veel domme praat, veel zuur, weinig empathie en heel weinig interesse in een andere visie ) ( Wat als allerlei reflexen en vooroordelen, zoals door een meerderheid van posters 'opgeboerd' hierboven domineren bij politie en parket ?? dan vrees je toch het ergste voor de waarheid in vele dossiers ? ) ... En binnen de logica 'gezicht redden' was de eerste versie van haar verhaal dan toch véél sterker ('misverstand', 'niks aan de hand') In het youtube filmpje is het gezichtsverlies voor Dirie veel groter vind ik. Ze komt daar niet bepaald uit als een sterke persoonlijkheid, haar taalgebruik is vrij ruw, ze is niet sereen, het plaatsen van een filmpje op youtube is sowieso een rare manier van communiceren, ... Laatst gewijzigd door Knipp : 11 maart 2008 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Wat een leip gezemel!
Heeft ze een pilletje genomen in de disco en dan verdwaald ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() "He said sit down and I could not move for a day and a half"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dom! Heel spijtig dat ze zich op deze manier in het nieuws werkt. Vooral spijtig voor de zaak waar ze voor strijdt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Leipe Kampush? of hoe heet die miep die 20 jaar in een kelder geleefd heeft, bedoel je die?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |