Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2008, 16:29   #21
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Zou jij klacht neerleggen op een buro waar je een paar dagen voordien als hoer bent behandeld ?

Mevrouw Dirie heeft gedaan wat elk zinnig mens zou doen, terugkeren naar oostenrijk, bekomen van de schrik en de emotie en een weg zoeken om aandacht te krijgen voor haar verhaal.

Het verhaal is van die aard dat je zou verwachten dat het parket meteen actie neemt om het te onderzoeken.

Maar overduidelijk is dat brussels parket, en misschien ook wel in zekere mate belgische pers en god weet wie 'hogerop' meer wakker liggen van hun IMAGO. En dat GEEN inspanning wordt gedaan dit verhaal te verifiëren, maar des te meer inspanning om het (mogelijk) slachtoffer ongeloofwaardig te maken.

Idem op dit forum.

Beschamend.

Sinds het youtube clipje is wereldwijd toch duidelijk dat Dirie aangifte doet van een misdrijf. Een begin van bewijs zijn haar vastgestelde verwondingen.
Mogelijk van de vliegtuigtrap gevallen ? Zichzelf verwond ?
Alles kan. Natuurlijk.
Dus als ik hier op dit forum post dat u mij aangerand hebt moet de Brusselse politie een onderzoek tegen u beginnen? Wees nu eens redelijk.

Beweren dat zij gedaan heeft wat elk redelijk mens zou doen is belachelijk. Waarop baseert u overigens de bewering dat zij door de politie als een hoer werd behandeld?
Zij heeft zelf publiekelijk verklaard dat er niets gebeurd is en zij heeft helemaal geen klacht neergelegd.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:29   #22
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
MOet gij in ieder topic flauwekul komen verkopen of is het mogelijk om on-topic te blijven.
Ik probeer alleen maar politiek correct te blijven.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:58   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Ik probeer alleen maar politiek correct te blijven.

= hyprocriet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 16:59   #24
Jozef Ostyn

Standaard

Zou "My Belgium nightmare" passen in de nieuwe internationale promo-campagne voor België?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 17:00   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Wrede stad Brussel, net als Antwerpen daar ook altijd miserie met die extreem rechtsen, eerst last met een ruitenwasser dan met een taxichauffeur
en dan met die Brussele flikken.
De vrouw heeft nu genoeg meegemaakt en heeft de kracht niet meer om terug te keren en zou best een Belgische pas krijgen om medische redenen en
zo te herstellen van haar trauma's.

ooooooooo ineens zo bekend en bijna een mediaster en nu op Yoetube
on-geloof-lijk verhaal, leugens en fantasierijk verhaal, iets voor Aspe !

nog een geluk dat er geen aliens bij te pas kwamen of Spielberg had niet beter kunnen maken !!

de oscar was nog nooit zo dichtbij
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 11 maart 2008, 17:03   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wrede stad Brussel, net als Antwerpen daar ook altijd miserie met die extreem rechtsen, eerst last met een ruitenwasser dan met een taxichauffeur
De vrouw heeft nu genoeg meegemaakt en heeft de kracht niet meer om terug te keren en zou best een Belgische pas krijgen om medische redenen en

VN-ambassadrice... eerst met taxichauffeur en dan ruitenwasser op schok... drie dagen lang ?

nu in kliniek in Oostenrijk met verwondedingen aan de benen en in Brussel geen beklag over gedaan ... nu plots aan de praat en beschuldigingen allerhande met advocaat...

wie gelooft deze dame nog
Oud 11 maart 2008, 17:31   #27
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

@ancapa

Waarschijnlijk en spijtig genoeg de buitenlandse journalistiek.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:05   #28
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Okee. Ik snap het.

Ontvoering en aanranding dienen niet te worden onderzocht in casu het (mogelijk) slachtoffer (mogelijk) drankproblemen heeft en in casu mensen die niet binnen de vierentwintig uur met een coherent verhaal komen.

Dank u Jozef Ostyn, ik heb iets bijgeleerd vandaag.
Ocharme dat bruintje ligt wat leugens rond te ratelen en links heeft een nieuwe fetisch om zich op uit te leven:de Brusselse politie.Ze hebben al niet genoeg uitstaans met dat uitschot dat ze nog van die leugens moeten slikken.Ben al blij dat ze opgerot is.Stom wijf begot.

Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 11 maart 2008 om 18:33.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:25   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben er nog niet uit: wil jij de grootste komiek zijn op het forum of de meeste multicul-larie- en -apenkool verkopen?
En dat iedere vreemde klaploper zo rap mogelijk aan een Belgische pas moet geraken + bijhorende voordelen, dat weten we ondertussen...
Die vrouw is vooral een rare kwast die ook in het land waar ze normaal verblijft bekend staat voor haar strapatsen en dronkenschap... Weglopen van de begeleidende politie, op café gaan zitten tot mannen interesse krijgen, niet bewijzen bij de politie waar ze aanklopte wie ze in werkelijkheid is, een telefoontje moest toch kunnen gegeven worden naar instanties die haar kennen enz
Straks gaat ze nog een schadevergoeding eisen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:29   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Oh, ik ben zo ontroerd . Wat zijn wij toch een vuile rassiesten! Hoe kunnen wij dat wieder Gut machen, Madam Wirie? Nooit meer op het Blok stemmen? want die flikken zullen wel VB-ers zijn...
En was die taxichauffeur die haar zou willen verkracht hebben als betaling in natura geen ... Afrikaan????
Wat een reuzegrote tegenslag voor de multiculmeute van gewoonte! Kon dat nu echt geen blanke VBer zijn geweest! Het land stond weer in rep en roer...
Oud 11 maart 2008, 18:29   #31
Banneling

Standaard

Ik heb het grootste respect voor Waris Dirie. Ik heb al haar boeken gelezen en weet wat ze heeft doorstaan.
Toch vind ik dat ze hier te ver gaat. In haar laatste boek bekent ze dat ze al jaren alcoholiste is. Ze heeft er al een paar ontwenningskuren op zitten. Ik denk dat ze 'hervallen' is en dat ze met een leugen haar gezicht probeert te redden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 18:33   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dat is zelfs niet aan de orde : hetzelfde gebeurd ook met elke blankie
toerist uit alle windstreken inclusief Vlaanderen en Wallonië.

Overigens hebben ook de hotels hun verantwoordelijkheid in een goed hotel krijg je een kaartje met telefoonnumer, korte routebeschrijving, kamernummer enz..
het is wel heel erg dom om verschillende hotels van één keten allemaal dezelfde naam binnen dezelfde stad te geven...

De veronderstelling dat de brusselse politie niet alleen maar dom, maar bovendien racistisch is laat ik voor jouw rekening.
Zouden die hotelgasten die de stad niet kennen niet zelf het minimum aan gezond verstand moeten hebben om te weten waar hun hotel is en waar ze zitten voor er op uit te trekken?
Ik heb nog wel mensen gekend die ergens hun wagen parkeerden in een stad die ze niet kenden. Nadien vergeten waar die wagen stond... en meer dan serieus en langdurig mogen zoeken. Dat was dan ook de schuld van de stad en de politie waarschijnlijk....
Oud 11 maart 2008, 18:38   #33
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben al genoeg met Antwerpen als schijnwerper ( racistische folterflikken )
Zoals er ook mensen zijn die al lang genoeg hebben van de vooral allochtone "incidentjes", tot dodelijke toe, in Antwerpen, nietwaar Marlientje?
Het VB heeft daar nog een goede toekomst, en met reden. Alvast tot het er zodanig vol zit met lastverkopende vreemdelingen dat de "echte Belgische" inwoners niets meer te zeggen hebben in hun eigen stad.
Dat zal pas goed en leuk zijn, nietwaar Marlientje?
En... ik heb dus niet gezegd/geschreven dat ALLE vreemdelingen lastverkopers en erger zijn, nietwaar.
Oud 11 maart 2008, 19:16   #34
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik heb het grootste respect voor Waris Dirie. Ik heb al haar boeken gelezen en weet wat ze heeft doorstaan.
Toch vind ik dat ze hier te ver gaat. In haar laatste boek bekent ze dat ze al jaren alcoholiste is. Ze heeft er al een paar ontwenningskuren op zitten. Ik denk dat ze 'hervallen' is en dat ze met een leugen haar gezicht probeert te redden.
Niks makkelijker dan 'denken dat'.

Ik zou dit verhaal graag opgehelderd zien. Aan de oprispingen van de meeste posters hierboven heb ik dan ook niks, maar da's altijd zo geweest op dit forum, veel domme praat, veel zuur, weinig empathie en heel weinig interesse in een andere visie )

( Wat als allerlei reflexen en vooroordelen, zoals door een meerderheid van posters 'opgeboerd' hierboven domineren bij politie en parket ?? dan vrees je toch het ergste voor de waarheid in vele dossiers ? )

...

En binnen de logica 'gezicht redden' was de eerste versie van haar verhaal dan toch véél sterker ('misverstand', 'niks aan de hand')

In het youtube filmpje is het gezichtsverlies voor Dirie veel groter vind ik. Ze komt daar niet bepaald uit als een sterke persoonlijkheid, haar taalgebruik is vrij ruw, ze is niet sereen, het plaatsen van een filmpje op youtube is sowieso een rare manier van communiceren, ...

Laatst gewijzigd door Knipp : 11 maart 2008 om 19:21.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:26   #35
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Wat een leip gezemel!

Heeft ze een pilletje genomen in de disco en dan verdwaald ofzo?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:30   #36
PollyCorrect

Standaard

"He said sit down and I could not move for a day and a half"
Oud 11 maart 2008, 19:35   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Wat een leip gezemel!

Heeft ze een pilletje genomen in de disco en dan verdwaald ofzo?
ik denk dat het zo wel iets zal zijn.

Citaat:
En binnen de logica 'gezicht redden' was de eerste versie van haar verhaal dan toch véél sterker ('misverstand', 'niks aan de hand')
yeps... maar toen had ze haar advokaat (ja die van Kampush) nog niet gesproken.
dom!

Heel spijtig dat ze zich op deze manier in het nieuws werkt. Vooral spijtig voor de zaak waar ze voor strijdt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:36   #38
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
"He said sit down and I could not move for a day and a half"
Jep.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:37   #39
PollyCorrect

Standaard

Leipe Kampush? of hoe heet die miep die 20 jaar in een kelder geleefd heeft, bedoel je die?
Oud 11 maart 2008, 19:42   #40
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dat is zelfs niet aan de orde : hetzelfde gebeurd ook met elke blankie
toerist uit alle windstreken inclusief Vlaanderen en Wallonië.

Overigens hebben ook de hotels hun verantwoordelijkheid in een goed hotel krijg je een kaartje met telefoonnumer, korte routebeschrijving, kamernummer enz..
het is wel heel erg dom om verschillende hotels van één keten allemaal dezelfde naam binnen dezelfde stad te geven...

De veronderstelling dat de brusselse politie niet alleen maar dom, maar bovendien racistisch is laat ik voor jouw rekening.
De Brusselse politie ken ik als behoorlijk onvriendelijke mensen, alhoewel niet allemaal. Zoals steeds kom je overal uitzonderingen tegen. Maar het is toch zoeken geblazen om een sympatieke te vinden
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be