![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() eerherstel voor het gebanaliseerde 'zuipen' quoi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhalen dus ![]() Zelfs duurdere wijnen vind ik brol
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() pasop, ik wil u niet bekeren hoor, ik hou zelf ook van allerlei bieren ...
gewoon een kwestie van diversifieren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat schuimend blond studentennat. Wie zou er op aarde iets beters weten In alle pijn en smart als dat? Van 's avonds laat tot 's morgens vroeg Drink ik mijn glas krambamboeli Krambimbambamboeliekrambamboelie ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een draad over een bijna-naakt iemand en het gaat hier over drank?????
prioriteiten mensen, prioriteiten!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En brandt mijn hoofd en mijne wangen, Of breekt mijn herte van verdriet, Of krult mijn maag in duizend tangen Of bibbert 't lijf gelijk een riet, Ik lach met al de medici En drink mijn glas krambambouli War' ik als edelman geboren, Keizer zoals Maximiliaan, Ik stichtte een orde uitverkoren En als devies hing ik daaraan, Toujours fidèle et sans souci C'est l'ordre du Crambambouli Is moeders geld nog uitgebleven En heb ik schulden met de macht, Heeft 't zoete lief me niet geschreven De post van thuis droef nieuws gebracht, Dan drink ik uit melancholie, Een schuimend glas Krambambouli En is mijn geld al naar de donder Dan peezuig ik van elke schacht, Al heb ik geld, al zit ik zonder, Eens wordt 't heelal tot stof gebracht. Want dat is de filosofie Naar den geest van Krambambouli ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zet liever ook eens een lieke in ! Laatst gewijzigd door Anna List : 14 maart 2008 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor tetten hebt ge den tettendraad, nah!
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Jucheidi
De student is vrolijk man, Juchheidi, juchheida. Zingt en drinkt zoveel hij kan, Juchheidi, Heida. Springt en lacht maar altijd voort en kent nergens droevig oord. Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi Heida ! Komt hij ene herberg in, Juchheidi, Juchheida. Hij drinkt immer blij van zin. Juchheidi, Heida. En is 't met het geld gedaan, Nog blijft zijne pret bestaan. Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi Heida ! Daarom zingt hij op de straat, Juchheidi, Juchheida. Blijde zangen vroeg en laat. Juchheidi, Heida. Minnend elke schone maagd, Die hem naar zijn hartje zaagt. Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi Heida ! En zo leeft hij vrolijk voort. Juchheidi, Juchheida. In het schoon studentenoord. Juchheidi, Heida. Tussen boek en pijp en pint, Waar elk meisje hem bemind. Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi, juchheida, Juchheidi Heida ! allez, en nu ben k weg, de volgende mag inzetten : op Antwerpen en de andere Brabanders : Harba lorifa ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Toen Hertog Jan kwam varen...
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Chevaliers de la table ronde, allons voir si le vin est bon (et prenons Isabelle sur les genoux).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Was ic upghestaan; In een scoen boemgerdekine Soudic spelen gaen. Daar vant ic drie joncfrouwen staen, Si waren so wale ghedaen, Dene sanc voor, dander sanc na: Harba lorifa, harba harba lorifa, harba lorifa! Doe ic versach dat scone cruut In den boemgardekijn, Ende ic verhoorde dat suete gheluut Van den magheden fijn, Doe verblide dat herte mijn, Dat ic moeste singhen na: Harba lorifa, harba harba lorifa, Harba lorifa! Doe groette ic die alrescoenste die daer onder stont. Ic liet mine arme al omme gaen Doe ter selver stont; Ic woudese cussen an haren mont; Si sprac: "Laet staen, laet staen, laet staen". Harba lorifa, harba harba lorifa, Harba lorifa!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De een die houdt van een brunette
Om de glazen klaar te zette Weer een ander ziet zijn ronde Liefst bezorgd door een blonde Maar van Croy Bier houden allen Laat uw zorgen dus maar vallen Vier dit feestje met ons mee Hollekiedee holadiejee Twee hele dikke Nederlanders Zaten samen aan de tap Ze zeiden: Nee, ik wil niets anders Mijn figuur dat is geen grap Wordt mijn buik een dikke bobbel Ik doe toch niet aan de lijn Want dat biertje van Croy Dobbel Smaakt me altijd veel te fijn De een die houdt van een brunette Om de glazen klaar te zette Weer een ander ziet zijn ronde Liefst bezorgd door een blonde Maar van Croy Bier houden allen Laat uw zorgen dus maar vallen Vier dit feestje met ons mee Hollekiedee holadiejee Een puzzelaar zei tot zijn vrouwtje Ik ben toch een slimmerik Weer een puzzel zonder foutje Met een fraaie limerick Hoeveel puzzels ik uitknobbel Doet me niks, ik heb de tijd Want dat biertje van Croy Dobbel Scherpt de geest, mijn beste meid De een die houdt van een brunette Om de glazen klaar te zette Weer een ander ziet zijn ronde Liefst bezorgd door een blonde Maar van Croy Bier houden allen Laat uw zorgen dus maar vallen Vier dit feestje met ons mee Hollekiedee holadiejee Een boer reed met zijn paard en wagen Door een zandweg over Croy Hij hotste, botste zonder klagen Ja, hij zei: Ik vind het mooi Als ik hier zo lang rondhobbel Heb ik wel een glas verdiend Want dat biertje van Croy Dobbel Is mijn allerbeste vriend De een die houdt van een brunette Om de glazen klaar te zetten Weer een ander ziet zijn ronde Liefst bezorgd door een blonde Maar van Croy Bier houden allen Laat uw zorgen dus maar vallen Vier dit feestje met ons mee Hollekiedee holadiejee
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Polle Tieker dan ook een vrouw?
![]()
![]() |