![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat is een babe. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
ne bandiet die juist ontslagen wordt uit den bak wil ook direct alle vrouwen soldat maken. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Speciaal voor u dan hé Tegendraadse... En dan dat... Tja, als ik een vent was en ik moest tussen de twee moeten kiezen, ik zou niet hypocriet zijn en ik zou 't wel weten denk ik... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Ha! ja. De tweede dat moet Vogels zijn want dat ziet ge aan die beesten die er rond scharrelen.
Die ander is inderdaad niet miss.
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
|
Omdat het debat al morgen is, hier nog informatie:
Dinsdag, 23 maart organiseert Ronduit N-VA! arr. Antw. haar grote "Babe-debat". Plaats van het gebeuren is de aula R001 van de UA stadscampus (vroeger Ufsia) in de Rodestraat (dicht bij de Agora en de Paardenmarkt) en het begin is voorzien om 20u00 (einde rond 22u00). Zoals de naam van het debat al doet vermoeden, zullen er enkel vrouwelijke sprekers aanwezig zijn. N-VA: Inge Faes CD&V: Nahima Lanjri VLD: Annemie Turtelboom Vlaams Blok: Anke Van dermeersch Sp.a-Spirit: Kathleen Van Brempt Groen!: Freya Piryns De moderator is Prof. Dr. Dirk Rochtus, die zowel aan de Lessius Hogeschool, als aan de UA doceert in het vakgebied diplomatieke geschiedenis / internationale relaties. De thema's die aan bod komen zijn erg uiteenlopend, maar vooral brandend actueel. U bent van harte welkom, dus hopelijk tot dinsdag!
|
|
|
#28 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar ze mag er idd wel zijn |
||
|
|
|
|
|
#29 | ||||||
|
Banneling
|
En wat een argumentatie
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God; En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot. Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop, Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mag dit topic niet naar Koetjes en Kalfjes?
|
|
|
#32 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Achteraf een verlsagje graag! Spijtig genoeg kan ik niet komen
Er is een "davidsfonds" avond die handeld over 60 jaar bevrijding in ons dorp, en als VVB kunnen we er niet buiten om daar aanwezig te zijn. Alhoewel het wel boeiend zal zijn. In september volgt er trouwens een plechtigheid, de VVB zal met "zwarte" leeuwenvlag opstappen tussen de oudstrijders!
|
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens, merk op dat de naam Anke Vandermeersch vervangen is door Alexandra Colen. (Staat op de affiche die in UFSIA hangt) Het is inderdaad een BABE-debat
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vreemdeling
|
Zelf mocht ik ook een deel zijn van de betoging van het NSV.
Even wil ik kwijt aan mijn rode, weliswaar ignorante en incontistente, vrienden dat wij geen racisten zijn of toch het grote deel niet. Wij zijn slechts mensen die optreden tegen de verdere verloedering van ons land. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ge weet wat ik daarvan denk he
|
|
|
|
#38 | ||
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Opmerkelijk voor een partij die voortdurend zit te roepen dat ze wordt uitgesloten bij debatten. Als Ronduit N-VA! dan een lans voor hen breekt en hen uitnodigt op hun debat, laten ze zich niet eens zien. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|