![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op lange termijn is deze houding trouwens bijzonder schadelijk, het niet tussenkomen van een chauffeur in geschillen versterkt het anonieme karakter van het openbaar vervoer, doet dus dat soort agressie stijgen én verhoogt het onveiligheidsgevoel van de meeste klanten ik ken in mijn kennissenkring meer en meer mensen (ook jongere mensen) die om die reden niet meer van het openbaar vervoer gebruik wensen te maken, ik behoor er zelf niet toe, maar ik kan ze niet echt ongelijk geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t wordt tijd voor drastische maatregelen : een begin zou zijn dat de chauffeurs bij elk incident ingrijpen, ook als dit betekent dat ze hun rijtuig telkens een half uur moeten stilzetten ... op die manier zal iedereen op den duur wel inzien dat het een probleem is dat door iedereen dient aangepakt te worden (chauffeur/medereizigers/medeverkeer/politie/gerecht) enkele moeilijke jaren en de stal is uitgekuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Twee vrouwen die mekaar meppen verkopen wordt hier al direct "onveiligheid", in de GVA las ik een lezersbrief waarin geklaagd werd dat 6-jarigen lijn 35 terroriseren.... 6-jarigen en terroriseren in één zin ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2008 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat iedereen een 6-jarige meeneemt op bus of tram & het zal rap gedaan zijn met dat terrorizeren ! Pas op hé manneke of ik laat mijne zesjarige los !
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uiteraard is elke vrouw die meppen krijgt "onveiligheid" voor vrijwel alle andere vrouwen ... maar omdat te begrijpen moet je over empathie beschikken Filo ... je haatdragende schrijfsels hierboven over een vorig 'incident' doen me vermoeden dat je daar enige moeite mee hebt ... Laatst gewijzigd door Anna List : 16 april 2008 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"de onveiligheid is slechts een gevoel, geen realiteit" ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Walgelijk ... Die man door het slijk blijven sleuren ... ZUM KOTSEN ... (Nazi opmerking in 3 2 1 ... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vraag is, als je vreest dat je zelf serieuze klappen gaat krijgen, moet je dan ertussen komen? moet je je eigen fysieke integriteit op het spel zetten om iemand te redden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS, Speel op de bal, niet op de man Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2008 om 15:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/Antwerpen/2000/artikel.asp?art={CD42FC1D-0853-4E65-95BD-FBEDB3C6DF06} Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Er is geen enkele wet die dat oplegt (als ik 't me goed herinner wordt het zelfs uitdrukkellijk vermeld dat het niet moet)
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2008 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk allemaal gemakkelijk praten vanachter onze pc....
|
![]() |
![]() |