Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2008, 17:51   #21
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Doel blijft tot het verdwijnt
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 17:53   #22
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Misschien moet ik de uitspraken die de lijst net niet gehaald hebben er ook maar bijzetten..... kunnen we nog wat lachen , ze komen er aan ff geduld...
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 17:57   #23
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik vind dat we in dit topic alle dwaze uitspraken van politici (van alle strekkingen) moeten zetten
(een beetje humor is altijd tof)
Het is niet echt een uitspraak , eerder een daad , ik vind hem persoonlijk ongelooflijk goed en het gaat eens niet over VB.

Bart Dewever die aankondigt dat Jean-Marie Dedecker lid wordt van NV-A en de persconferentie hierover

Laatst gewijzigd door moser : 16 april 2008 om 17:59.
Oud 16 april 2008, 18:22   #24
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Het is niet echt een uitspraak , eerder een daad , ik vind hem persoonlijk ongelooflijk goed en het gaat eens niet over VB.

Bart Dewever die aankondigt dat Jean-Marie Dedecker lid wordt van NV-A en de persconferentie hierover
Ma jong, we komen niet meer bij van het lachen.....
Jij moet toch DE grapjas zijn thuis, met jou in de buurt, lachen geblazen....
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 18:31   #25
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen , maar in de toekomst wel. En ik twijfel er niet aan voor wie ze gaat stemmen.
Toch was dat een serieus dwaze uitspraak van uwentwege.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 18:37   #26
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Toch was dat een serieus dwaze uitspraak van uwentwege.
Ik zou niet weten waarom ...

Als ge opgevoed wordt door Dewinter , gaat ge echt niet op groen! stemmen Eigenlijk is dat eerder triest , dan om te lachen. Die man mag kinderen opvoeden. Hen leren wat goed en slecht is. De man die ooit zei "ja , wij zijn voor een blank europa!"

Trouwens , ik ging 7) er eigenlijk niet tussen zetten , het ging tenslotte om een kind , maar ja jullie hebben gezegd dat we niet 'poco' meer mogen zijn he
Oud 16 april 2008, 18:38   #27
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik vind dat we in dit topic alle dwaze uitspraken van politici (van alle strekkingen) moeten zetten
Ondertussen zijn er 16 berichten gepasseerd zonder verwijzing naar de BUB

Maar wacht: die gelden zeker niet als politici?
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 18:41   #28
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten waarom ...
Omdat ze nu nog niet stemgerechtigd is en dus ook nog geen VB-kiezer is, groot licht.
Oud 16 april 2008, 18:46   #29
Banneling

Standaard

Citaat:
Ooit zei men dat de reden dat het Vlaams Blok vroeger zo goed scoorde was dat men niet genoeg naar de burger luisterde en dan vooral naar de kiezers van het VB. Daarop had ik besloten om dat vanaf toen wat vaker te doen. Hier volgen een paar citaten die ik in de laatste jaren te horen heb gekregen , op tv heb gehoord of op het web heb gelezen.

Top 10 Meest dwaze uitspraken van VB-kiezers.......

10:"Moslims kunnen nooit democraten zijn". (Filip Deman @ Ivan Devadder , in de 7e dag)
Guy Verhofstadt, Tweede Burgermanifest: “De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is. (…) Is de zaak Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?”
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 18:47   #30
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
"Verschillende Europese steden zullen op termijn van enkele decennia overheerst worden door de Islam."

(getekend Anke Vandermeersch)

Zo hoor je het nog eens van een ander...
We citeren de profetische woorden van sjeik Hoessein Moussawi, één van de Hezbollah-leiders: "Vous Français, vous ne connaîtrez peut-être pas dans votre génération la République Islamique de France. Mais, c'est sûr, vous petits-fils ou encore vos arrière-petits-fils la connaîtront.
Inch Allah."
Oud 16 april 2008, 18:50   #31
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ze nu nog niet stemgerechtigd is en dus ook nog geen VB-kiezer is, groot licht.
Wahahaha VB'ers kunnen niet goed lezen !!!!!! Zie post 5 !!!!! Er staat bij in de TOEKOMST! Groot licht !
Oud 16 april 2008, 18:52   #32
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wahahaha VB'ers kunnen niet goed lezen !!!!!! Zie post 5 !!!!! Er staat bij in de TOEKOMST! Groot licht !
Volgens die redenering kan ik u ook een hoopje stof en as noemen.
Oud 16 april 2008, 18:53   #33
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=s5XEZxzz2FU

of Verschaeve:

"Die Welt muss Gott danken, dass er einen Hitler geschaften hat. Der Anschluss Flanderns an das Deutsches Reich würde für die Flamen ein Glück sein." ("De wereld moet God danken dat hij ons Hitler heeft geschonken. De aanhechting van Vlaanderen bij het Duitse Rijk zal de Vlamingen geluk brengen.")
Philippe L'hiver heeft het toch zo op met die vent...

of:

http://www.youtube.com/watch?v=szSFqcSTWs8

(Fragment uit een reportage van Telefacts: in de hektiek vergeet de Winter dat hij met een microfoontje opgespeld rondloopt en VTM kan meeluisteren met de vergadering achter gesloten deuren.)

"Wir sind Links und verachten das Rechte Burgerblok."

Goebbels
Oud 16 april 2008, 18:58   #34
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Deze vielen helaas net buiten de top 10 van meest dwaze uitspraken van VB-fans:

11."Ik ben geen racist , want ik heb een keer in een Marokkaans restaurant gegeten".(Hans van Temsche op zijn eigen proces)

12."Pffff die Barman weet niet waar ie over praat , hij woont niet in een probleembuurt!".(Een VB-kiezer uit BRASSCHAAT! is het niet eens met Tom Barman).

13."Dat moet u aan Meneer Dewinter vragen".(Marleen Govaerts gevraagd naar haar mening omtrent asielzoekers)

14."Jullie gaan er toch voor zorgen dat we weer wapens kunnen kopen , hé?". (Antwerpse VB-kiezer uit zijn ongerustheid over verstrenging wapenwet aan Dewinter terwijl hij stemmen ronselt amper 4 maanden na schietpartij).

15."En de T staat voor tolerant".(Hugo Coveliers legt uit waarvoor de letters V.L.O.T.T. staan)

16."Van kleinsaf hebben zij tijdens het jaarlijkse offerfeest geleerd hoe ze warmbloedige kuddedieren moeten kelen. Wij worden misselijk als we bloed zien , maar zij niet.Zij zijn getraind , zij zijn gewapend. Zij hebben knipmessen en slagersmessen en ze weten hoe ze die moeten gebruiken. Geef ons wapens." (de zeer "verstandige" uitspraak van de echtgenoot van Alexandra Colen , over 2 Polen die een jongen vermoordden.

17."O maar het blijft vuil genoeg om aantrekkelijk te zijn voor het volk" (? Annemans over de omvorming van Vlaams Blok naar Vlaams Belang en de wijziging van het programma)

18."Kruip in een boom en ga wat bananen eten!" (Voorzitter Johan Vermeersch @ Matumona Zola van voetbalclub Fc Brussels, ik weet niet of het een VB-kiezer is maar kvond dat ie er toch in moest en ie had zo uit de mond van een VB'er kunnen komen)

19."Ge zou beter wat couscous gaan eten met de Marokkanen". (Filip Dewinter @ kweet nie meer wie , bewijst opnieuw zijn verbale kunsten)

20."Waarom staan er hier eigenlijk moskeeen? In Marokko staan er toch ook geen kerken?" (doordeweekse VB-kiezer @ mezelf)

21."Deze zin is anders ook een serieus dwaze uitspraak". ( Herr oberst die denkt dat ie gevat is, maar stukken tekst vergeet te lezen)

Laatst gewijzigd door moser : 16 april 2008 om 19:01.
Oud 16 april 2008, 19:13   #35
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
(Voorzitter Johan Vermeersch )
Nu maakt ge het toch echt wel te bont, hoor.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 16 april 2008 om 19:13.
Oud 16 april 2008, 19:42   #36
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Guy Verhofstadt, Tweede Burgermanifest: “De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is. (…) Is de zaak Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?”
Daar gaat het niet om, een man zegt dat moslims onmogelijk democraten kunnen zijn ... Normaal , als kritische mens , moet je nu zo snel als je kan moslims opsommen die wel democraten zijn of kunnen zijn.Als je er 1 vindt is de stelling eigenlijk al fout.

OK here we go , Cemal Cevdarli , Ahmed Aboutaleb, Tofik Dibi , Nebahat Albayrak, Selahatin Kocak , Khadija Arib , Ahmed Markouch , Tariq Ramadan, Fouziah Talhaoui dat zijn dus allemaal geen democraten volgens Filip Deman. Die man heeft net 1,2 miljard mensen niet capabel geacht om te zijn wat hier zelfs ongeletterde marginalen kunnen zijn. Iedereen kan democraat zijn. En voor de muggenzifters , er staat KAN. Dus ook moslims.

Ik kan begrijpen dat vanuit jouw standpunt dat een neutrale stelling is. Maar dat is het voor al die mensen die moslim EN democraat zijn niet. Dat is een zeer denigrerende stelling voor iedereen die ook maar een moslim in zijn familie heeft.

Als ik stel dat VB-kiezers onverdraagzaam zijn , is dat voor mij ook een neutrale vaststelling. Maar voor een VB-kiezer niet. Die ervaart dat als kritiek op zijn persoonlijk karakter. Wel , als je dat begrijpt dan begrijp je hoe moslims zich voelen wanneer Deman zo'n uitspraak doet. Of toch sommige moslims.
Oud 16 april 2008, 19:45   #37
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu maakt ge het toch echt wel te bont, hoor.
IK heb er speciaal bij gezet dat ie er misschien geen is, bij 18) gaat het enkel om de uitspraak , en ik ben vrij zeker dat jij die uitspraak toch ook over de schreef vond of niet?
Oud 16 april 2008, 20:09   #38
Gargamel
Banneling

Standaard

De mooiste komen ieder jaar van de Oppergaai.....

Solidariteit en gezinswaarden...
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 20:12   #39
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser
(doordeweekse VB-kiezer @ mezelf)
Voor een VB-basher komt moser precies toch wel veel in contact met VB'ers. Ik zou toch maar opletten voor één of andere besmetting, hoor...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 20:14   #40
Adrian
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Voor een VB-basher komt moser precies toch wel veel in contact met VB'ers. Ik zou toch maar opletten voor één of andere besmetting, hoor...
een beetje verliefd!
Adrian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be