![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() De enige middelvinger waar ze op kickt is een negerlul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() racist....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() nee dat is het woord dat ik steeds hoor als ik een migrantenprobleem aankaart
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() ùqjegojqeojg,wvjpeijgpazeihgqzeghiwqfhiqosihgzeg� �qzekgnzqegigzegze
SEKSIST!
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() nee , maar de neger die bij die negerlul hoort wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het staat vast dat ze mooi èn slim is. Zelfs als dat bepaalde mensen stoort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zou wel is kunnen dat Anke na het testen van enkele levende projecten van het mannelijk geslacht, haar vinger verkiest boven die echte mannelijkheid die toch steeds verslapt.Want het is zo dat je er geen staat op kan maken het ding hangt meer slap dan wat anders, verder spuwd het onzin uit en komt er alleen viezigheid uit .Mannen beqeren het beste van zichzelf te geven maar zonder bijdrage van de vrouw zul je geen resultaat zien na negen maanden.Dus ik kan anke haar keuze wel begrijpen.Middelvingers heeft ze er twee , als ze van een man ook twee wil mag dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS: ik persoonlijk vind Anke toch nog steeds een van de knapste (en tegelijk ook intelligent zijnde) politica van ons landje. Rode Freya is ni echt mijn type 8) vooral dat rode staat me ni aan maar daar heeft elke vrouw wel eens last van ![]() |
![]() |
![]() |