![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familie van Monique?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allemaal achter een cordon sanitaire? of gewoon een ijzeren gordijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Dit is een schande. Iemand oppakken en zijn huis doorzoeken voor wat? Bedank vandaag een linkse landgenoot of familielid voor deze evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() En we vervolgen het verhaal:
Citaat:
Wordt zonder twijfel nog vervolgd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Justitie heeft 3 jaar nodig gehad om hem te vinden, maar een televisieteam uit Denemarken heeft hem onlangs gewoon kunnen vinden voor een interview in verband met die Deense mohammed-cartoons. Als dit het niveau is van de hermandad in Nederland, dan staat ons nog veel leuks te wachten. Maar zoals al gezegd is, stinkt dit zaakje aan alle kanten en ik heb zomaar het vermoeden dat door deze ronduit imbeciele actie van OM en justitie Geert Wilders en Rita Verdonk weer een groot aantal extra kiezers gaan krijgen bij de eerstvolgende verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lijkt toch op serieuze intimidatie van overheidswege. Die blijkbaar islamistisch is.
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Waar is het land van Erasmus 'lof der zotheid' gebleven????
Ik probeerde te reageren op het artikel in de telegraaf 'cartoonist aangehouden wegens discriminatie' waar ik vrij lovend was over de artistieke kwaliteiten van deze cartoonist wijzend op hoe hij zijn tekenstijl aanpast en gebruikt als uitdrukkingsmiddel wat voor mij een bewijs is van kwaliteit en eindigde met een positieve noot dat men vroeger wel van alles kon zeggen en schrijven maar in een door consumptie gedreven samenleving weinig maatschappelijk inpakt had. Mijn post werd prompt geweigerd?!!!http://politics.lunitechs.be/images/...s/icon_sad.gif Beste lezer, U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals. Met vriendelijke groeten, Het moderatingteam van telegraaf.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() In België zou de media zoiets best normaal vinden denk ik.
In Nederland zijn het trouwens de linkse partijen Pvda en SP die het hardste kritiek hebben op de aanpak van justitie terwijl de "rechtse" CDA regering justitie verdedigt. Laatst gewijzigd door Guust : 16 mei 2008 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Misschien is Nederland nog hypocrieter dan België, ik verbaas me met de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Error establishing a database connection! Are you sure you have typed the correct user/password? Are you sure that you have typed the correct hostname? Are you sure that the database server is running? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Wij dachten in Vlaanderen dat Nederland een soort bevrijdende culturele revolutie had ondergaan sinds Pim Fortuyn. Maar het omgekeerde blijkt waar : het is niet langer poco-links, maar het staatsapparaat gedomineerd door christelijk rechts, dat mensen intimideert, aftuigt en aan de honden van de straat prijsgeeft.
Dit zijn geen paarse regenten meer, dit zijn laffe robocops zonder moraal die elke westerse waarde overboord gegooid hebben en de burger met de ijzeren vuist in hun pas doen lopen. Nederland is van de regen in een zeer donkere storm terecht gekomen. Wilders en ToN zijn hier niet tegen opgewassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De afkorting CDA staat dan ook al lang niet meer voor Christen Democratisch Appél, maar voor Christenen Dienen Allah. Daarbij is de verantwoordelijke minister van justitie, Ernst Hirsch-Ballin, dus een CDA'er van het allerergste soort, die, zoals eerder in deze draad reeds te lezen was, in een uitgelekte brief aangaf dat godslastering wat hem betreft keihard moest worden aangepakt en dat de wet verruimd moest worden. Dat komt hem en zijn mede-ggggristenen goed uit, alsook zijn moslimvriendjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die cartoons van Gregorius Nekschot niet echt mooi, en behoorlijk grof, maar er is geen haar op m'n hoofd dat er zou aan denken die te willen verbieden of die man het verder werken te beletten.
Ik moet toegeven dat ik behoorlijk geschokt ben door die hele affaire (de intimidatie, de leugens, ...). Ik ben bovenal geschokt dat dit in Nederland gebeurt. Zoiets kan je in Pakistan verwachten, of in Zimbabwe, maar toch niet in Nederland? Buitengewoon onrustwekkend vind ik dit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |