![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() [quote=manta;3517862]
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voor elke religie : onderdrukken van het volk en de zonden van de voorouders worden doorgegeven. Ik begrijp al een tijdje onze maatschappij niet. Een religie als de islam meer en meer macht geven. Als je naar de volgelingen kijkt dan zie je de veroveringsdrang in hun ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook nu meld ik dit via het driehoekje. Getekend, drosophila (poco en beruchte klikspaan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Haram : 22 juni 2008 om 15:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, sinds wanneer is het dragen van een hoofddoek een westerse norm?
Sinds wanneer gaan westerse mannen vrouwen zonder hoofddoek zeggen dat ze een hoofddoek moeten dragen of ze anders gewoon verkrachten? Een beetje normaal blijf meid, dat kan echt geen kwaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verkrachtingen ontstaan door een combinatie van factoren. Op de eerste plaats de dader zelf, die duidelijk een karakterprobleem heeft en op de tweede plaats: de manier waarop zijn omgeving dat doet ontwikkelen.
Persoonlijk weet ik ook autochtone mannen, die vrouwen en/of kinderen misbruiken. Raar maar waar: velen van hen zijn het product van de vrije opvoeding en hebben ouders die de moderne opvoedingsmethoden verkiezen. Ze moesten dus niet vrezen dat papa hen over de knie ging leggen. Nee, men negeerde hem als hij moeilijk deed, of men gaf hem wat hij vroeg. Gevolg: men ziet het aantal verkrachters en pedofielen ook toenemen. Als je dus een kind niet meer mag straffen op een gepaste wijze. Als ik het zo lees in een ander topic, staat zelfs het traditionele strafhok al ter discussie. De poco's zijn al zo ver, dat ze nog liever de controle over hun kroost verliezen en de misdaden die er uit voortvloeien, als fait divers afdoen, dan hun verantwoordelijkheid opnemen. Verantwoordelijkheidszin, nog zoiets waar verkrachters en dan vooral pedofielen gebrek aan hebben, want ze geven duidelijk te kennen niet in staat te zijn tot een normale, gezonde seksuele relatie. Ze kunnen er hooguit de schijn van spelen. Maar het zijn juist moslimjongetjes en poco kinderen, die deze vrije opvoeding het meest ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() [quote=driewerf;3516995
Suggereer jij hier dat er niemand is tussengekomen omd�*t het slachtoffer geen hoofddoek droeg? Wat een onzin is dat? Of dat ze daarom uitgekozen is? [/QUOTE] Neen, je moet tussen de lijnen leren lezen. EZe werd verkracht omdat ze geen hoofddoek droeg, niet dat er niemand tussenkwam... Och fuck Ik wordt er zo moe van om steeds alles te moeten uitleggen. Precies of ik en enkelen in de echte wereld rondlopen en niet aan de prozac zitten. Maar tja, da's jullie strategie zeker?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Hoi, die TypO ... blij dat er nog mensen zijn die zonder Prozac kunnen, als je ziet wat MET de huidige maatschappij trotseren teweeg brengt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Even mezelf quoten: Citaat:
Nogmaals: wat daar gebeurd is is verschrikkelijk, en ik wens het niemand toe. Ik hoop dat de daders gevat zullen worden en streng gestraft. Maar het is een (dramatisch) fait divers.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dros moet het wel willen lezen. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juni 2008 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat met de familie van het slachtoffer.. niemand die daar nog naar kraait ha nee da's helemaal niet zo belangrijk. Laatst gewijzigd door Lepel : 23 juni 2008 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In tijden dat pedofielen niet meer exclusief pastoors, steuntrekkende walen enz. zijn is het leuk om vast te stellen dat er bovendien ook nog "allochtone" sexuele delinquenten zijn.
Is dat een bewijs van integratie ? Of eerder een bewijs dat sociopathisch gedrag onder alle menslijke "soorten" voorkomt ? Volgens mij is het n iet zinvol diverse draden vol te pennen over "allochtone criminaliteit" , maar zou het zinvoller zijn om over "criminaliteit" te spreken. Is het "allochtoon zijn" daar een belangwekkende factor bij ? Dat zou wel eens best kunnen in zover de aanpassing aan de maatschappij bij sommige groepen blijkbaar moeilijk is en men integratie met assimilatie pleegt te verwarren. Ik denk niet alleen aan groepen Berbers, maar ook aan orthodoxe christenen, joden, zingeuners en vlekvrije ariërs... Men kan best voorstander zijn van een "witte" samenleving.. maar die is hier niet meer te vinden....
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Ik heb ooit eens een boek gelezen van een Engelse vrouw die rond de wereld wandelde (ze werd begeleid door een man in een camper). In haar boek schreef ze dat ze dat ze nergens in Afrika veel problemen had behalve op twee plaatsen: Congo (toen nog Zaïre) en Marokko. In Congo werden er op een bepaald moment stenen naar haar geworpen omdat de mensen dachten dat ze een tovenares was: ze had immers lange blonde haren. In Marokko werd ze vaak vanop afstand verwelkomd met de 'Marokkaanse Groet'. Een Marokkaanse man die zijn geslacht bovenhaalde en begon te masturberen. Op dat moment was ze zeer blij dat ze mannelijke begeleiding had in haar recordpoging. Het is nu éénmaal zo dat een vrouw die ongesluierd (en in een korte rok) rondstapt wel een hoer moet zijn volgens vele Marokkanen. Of misschien beter volgens vele moslims.
En dat is meteen het antwoord op uw vraag: de verdringing van seks in de Islamitische cultuur en de lage positie van de vrouw zorgen er voor dat seksuele misdaden waarschijnlijk een groter probleem vormen bij moslims dan bij ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan je argumentatie volledig volgen en ben het ermee eens. Maar veel van onze collega-forummers hebben een andere mening en zijn er ook niet van af te brengen. Zoals je al weet is het allemaal de schuld van de poco's en andere zwarten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
blabalabla. Op basis van 1 feit trek jij je conclusies. mooi. |
|
![]() |
![]() |