![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Amai, jullie maken van Jahjah wel een machtig persoon zeg. Precies of hij wist op voorhand iets van de aanslagen. Voorspellen dat er in Nederland, Italië of Polen ook wel eens aanslagen kunnen komen dat kan iedereen, daar moet je zeker niet slim voor zijn. Als ik nu zeg dat er nog meer aanslagen gaan komen in Irak en dat ook Engeland allicht het slachtoffer gaat worden, verdenken jullie mij dan ook?
En verder: de aanhang van deze rechts-extremist is niet groot (zie verkiezingen 18 mei). In Nederland heeft hij meer aanhang. Voor alle duidelijkheid: ik ben het absoluut niet eens met de stellingen van Jahjah (met geen enkele extreem rechtse of extreem linkse stelling trouwens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak van abou geen machtig persoon ik zeg enkel dat hij moet verwijderd worden omdat hij oproept tot verzet in belgie en geweld. Alles wat hij ook moge doen of gedaan heeft tot nu toe is niets positiefs, maar dan ook niets. Hij is enkel gevaarlijk en ik schijt op zulk personen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jahjah komt uit een familie waarvan de vader een vooraanstaand lid van Baathpartij is. De Baathpartij is een nazistiche partij, die onlangs Mein Kamp heeft vertaald naar het Arabisch. De moeder is een christelijke Libanese. Hij was Hamaslid. Hij werd zogezegd ontslagen, maar dat klopt niet. Hamas onslaat niemand, ze maken er liever een 'martelaar' van. Hij wordt betaald door Saoudi- Arabië. Al Rabita, waarmee hij begon staat op de lijst van terroristische organisaties bij de CIA. Twee dagen na de aanval op New York, werden de boeken neergelegd en bleef het een tijd stil rond Jahjah. Een paar maanden nadien begon hij met de Arabische Europese Liga, waar hij ineens voorzitter van werd. Zijn dossier is zó interessant dat de veiligheidsdienst van het leger vroeg het te mogen 'lenen'. Hij is in het geheel misschien een kleine vis, maar er bestaan nog kleine zeer gevaarlijke visjes...
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wil je misschien een fotoke zien, van wat er overblijft van zo'n martelaar nadat hij de 72 maagden heeft vervoegd? Waar er beken stromen van melk? Waar jonge knapen ervoor zorgen dat al hun wensen vervuld worden?
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jahjah neemt inderdaad nogal ridicule en discutabele standpunten in maar imo mogen we blij zijn dat er iemand zoals hij is. Naast zijn slechte eigenschappen (zie hierboven ad nauseam) is hij immers ook intelligent, welbespraakt en vrij gematigd in zijn optreden. Op die manier vormt hij een kanaal voor vele moslims in Belgie die zitten met gevoelens van onderwaardering, miskenning en onvrede (terecht of onterecht, ik spreek me hier niet uit ![]() Hij is dé man die voor hen opkomt en die politiekers die hen zovele decenia hebben verwaarloosd eens zegt waar het op staat. (ik speel nu advocaat van de duivel voor hen die het niet begrijpen) Hoe 'slecht' Abu Jahjah ook is, hij is het gekende kwaad. Dat is altijd te prefereren boven een nieuwe, mogelijk extremere en minder dialogerende figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet of Jahjah een makkelijk doelwit is... 't Lijkt me een beetje kameleon die steeds radicaler wordt naarmate ie de indruk krijgt dat ie meer aanhang heeft. Het is aan ons om zijn argumenten te ontkrachten hé ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo gaan de ogen open van velen die ze nu liever gesloten houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op sommige punten had hij trouwens gelijk: het gaat niet op om bomaanslagen door Palestijnen "terroristische acties" te noemen en die door Joden en Amerikanen"zuiveringsacties". Het zijn allebei even erge vormen van blinde terreur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Hier hoor je inderdaad minder over hem dan in Nederland.
Citaat uit de krant één jaar geleden: De AEL-NL, die inmiddels achthonderd leden telt, zegt ook al-Aqsa te steunen, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas zijn geblokkeerd. De aanvallen op Madrid, en al eerder Casablanca, werden gelinkt met de Al-Aqsa beweging.