![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() . mis
Laatst gewijzigd door roskam : 21 juli 2008 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want vele Waalse politici denken dat Brussel een rijke regio is en dat deze als het nodig is de taak van st Vlaanderen kan en zal overnemen. Ze moeten toch ergens het geld voor hun luie luxe leventje als Waalse politici vandaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je een beetje je geschiedenis kent, weet je dat grenzen altijd al flexibel waren: grnzen kunnen zich verplaatsen, naargelang de sitauatie van het moment.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef me dan ook eens snel een voorbeeld uit de geschiedenis van een volk dat vrijwillig zijn grondgebied afstond aan een vreemde agressor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() wat ik mij nu afvraag: is er ooit grondgebied bij vlaanderen gevoegd zonder dat er in diezelfde politieke heisa grond is teruggegeven (ander deel dan he) dankzij de wafelijzerpolitiek?
het is gewoon ter info... aangezien ik het mij niet kan herinneren
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oproep: hang ook op 15 november de zwarte vlag buiten (zie http://forum.politics.be/showthread....107272&page=14) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Franstaligen moeten leren hun annexeringsdrang onder controle te krijgen.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |