![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*klopt op tafel*
On-topic blijven, graag!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat de politie niet bevoegd zou zijn om de weef + dochters van een of andere sheikh te ondervragen lijkt me toch nogal ver gezocht. Hoezo koninklijken bloede? Hebben ze een DNA gtest gedaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
OK dan bel ik meteen de politie als ik er zo één zie. Benieuwd wat die politie dan zegt, circe? |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Antwerpen krijgen ze dan eerst een verwitting (mag nie doen) en na twee of drie (of twintig?) keer krijgen ze een boeteke. Maar ik krijg een onveiligheidsgevoel als er gemaskerde mensen rondlopen op straat, en ik hoef niet te veronderstellen dat onder die lap stof een braaf vroom moslimmeiske verstopt zit. Volgens mij zit er namelijk altijd een zwaarbewapende overvaller onder. In de meeste gemeentes is het verboden om buiten bepaalde dagen van karnaval gemaskerd rond te lopen. En een burka is ook een masker.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2008 om 11:08. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb ze gespot!
![]() |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Ik ben het met je eens, aan mij hoef je die regels niet te verkopen.
Plus het is een symbool van 'objectification' van de vrouw. Ookal is het een bitch from hell die anderen onderdrukt, mishandelt en uitbuit, omdat ze zelf door haar man onderdrukt, mishandeld en uitgebuit wordt. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Volgens mij zijn het geen echte Prinsessen. Ze zijn in elk geval die titel compleet onwaardig, de krengen!
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|