![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze allerlei chemische, dierlijke en zelfs menselijke stoffen en cellen rechtstreeks in uw bloed spuiten lijkt me niet gezond te zijn en mensen die zelf eens op onderzoek uitgaan en niet enkel de pro farma propaganda geloven die zullen zich denk ik ook wel wat vragen stellen bij vaccins. Maar iedereen is vrij om zichzelf te laten inenten maar dan wel op eigen kosten. In ons land ben je jammer genoeg verplicht om tenminste 2 of 3 vaccinaties te ondergaan tegen polio en daar valt dan ook weinig tegen te doen, maar wat niet verpllcht is zou ik zeker niet aanraden. Vooraleer er weer reacties komen van mensen die neit weten waarover ze praten zou ik toch even aanraden om eens wat op te zoeken en eens de andere kant van het verhaal te lezen en ik denk dat je daarna wel begrijpt dat zoets verplichten geen goede zaak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() ik vrees dat dat een ernstige misvatting is. Ik had me al voorgenoemen om eens de passages ivm hel op te zoeken en ook die ivm de "hemel" en ga dat toch eens doen want sommigen hier hebben echt wel een verkeerd beeld van beiden of wat de bijbel erover zegt. Je kan het daarna nog altijd oneens zijn en zeggen dat de bijbel verkeerd is, maar dan zal je beeld over wat de bijbel erover zegt toch wat bijgeschaafd zijn hoop ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar laat me even een vraag stellen : Wat is het belangrijkste ? doen wat God wil of doen wat populair is ? Het zou een grote fout zijn om mensen niet te waarschuwen over de hel die zoals u ook wel weet heel erg echt is en ik wens het niemand toe om daarheen te gaan. Waarom iemand zich bekeerd doet er niet echt toe, zolang de bekering maar echt is. Ik heb dat toch al aangegeven, maar misschien onvoldoende dat het idd God is die ingrijpt en die ervoor zorgt dat die wedergeboorte tot stand komt en daar kan je als mens niks aan doen en ik had toch aangegeven dat een bekering een gift is van God door zijn gratie en genade via Jezus Christus. Ik snap dan ook niet dat je mij verwijt dat ik het doe lijken alsof "wij" die beslissing nemen. Ik weet niet of u ook bekend bent met de doctrine van de uitverkorenen ? Het is dus wel degelijk God die ingrijpt, maar u moet wel die bekering tot een goed einde brengen of hoe moet ik dat zeggen ... . Maar God gebruikt wel mensen om anderen te bekeren en als christenen is het onze plicht om iedereen te waarschuwen voor de hel. als u dit nalaat dan mag u het aan God uitleggen ... . We kunnen niemand dwingen zich te bekeren, maar we kunnen ze wel de waarheid vertellen en dan moeten ze zelf maar beslissen. Mijn geloof stoelt op de bijbel en God en niet zoals bij katholieken op andere informatie zoals de paus, de catechismus, tradities en dergelijke. Dat mijn geloof niet perfect is, daar heb ik geen probleem mee. Maar de bijbel is dat wel en het is nogal moeilijk als christen om tegen de bijbel in te gaan. En om het nog eens heel duidelijk te stellen het is dus idd de vraag of Jezus Christus u kent en niet omgekeerd. Maar om dan te zeggen "het doet er allemaal niet toe en iedereen doet maar" dat is absoluut verkeerd. 1 van onze taken als christen is het woord van God te verspreiden en het is ons toegestaan om alle manieren te gebruiken om mensen tot bekering aan te zetten en ik denk dat je vooraleer je nog maar over bekering kan praten je eerst moet uitleggen waarom ze zich moeten bekeren en dat is nog steeds om gered te worden van de hel en daarnaast het positieve aspect is dat je eeuwig leven krijgt en naar de hemel mag en voor eeuwig en eeuwig bij God mag verblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets als dit http://www.youtube.com/watch?v=hrloFQkucqc, of dit http://www.youtube.com/watch?v=3ZnlykSGMI4 Lijkt me best gezellig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 8 september 2008 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wedden dat er gelinkt wordt naar een video?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan niet uitsluiten dat een zelfde soort vergissing twee keer gemaakt word. EN Er zijn een klein aantal kinderen bekend die hevige allergische reacties op bestanddelen van het vaccin toonden. En daar doodziek van geworden zijn. EN Er zijn onnozelaars die (zich via een of andere godsdienst) vinden dat vaccins gekweekt op voedingsbodems van dierlijke voedingsbodem een verontreiniging zijn van het menselijk lichaam. EN In Amerika heeft men een tijdje teveel Vaccins in één doktersbezoek toegediend aan zeer jonge kinderen. Waardoor het immuunsysteem onder teveel en hoge stress kwam te staan. En er zijn kinderen die daar veel schade aan overgehouden hebben. Ik denk dat die fout bij ons nooit gemaakt is. (kan iemand bevestigen ?) MAAR het is als de autogordel. Er zijn ongevallen bekend waarbij het dragen van de gordel bijdroeg tot meer schade aan een lichaam. Maar die schade is in ernst en voorkomen te minimaliseren t.o.v. de postitieve impact die het dragen van de gordel heeft in het beperken van levensbedreigende schade over alle ongevallen heen. Vaccins zijn een goede en beschermende zaak voor 99,99% van de ingeênte personen. Je hebt meer kans dat je kind sterft door een verkeersongeval onder weg naar school, dan door een vaccin. Volgende ziektes kunnen vermeden worden door vaccinatie: Polio(myelitis) of kinderverlamming Tetanus of klem Difterie of kroep Pertussis of kinkhoest Haemophilus influenzae B (kan hersenvliesontsteking veroorzaken) Hepatitis B (vorm van geelzucht) Mazelen Bof (dikoor) Rubella (rodehond) Meningokokken C (kunnen hersenvliesontsteking en bloedvergiftiging veroorzaken) Pneumokokken (kunnen hersenvliesontsteking, longontsteking, middenoorontsteking en bloedvergiftiging veroorzaken) Als je je kinderen liefhebt, dan ontduik je de verplichte vaccins niet.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 8 september 2008 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Maar goed, dwing deze mensen aub niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Wat is volgens jou, Dirk, de oorzaak dat pokken (wereldwijd) en polio verdwenen zijn? (pokken: laatste epidemie in Europa in 1972; polio: laatste epidemie in Nederland in 1930 (en kleine epidemie in 1978))
![]() ![]() pokken (l) en polio (r)