Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zijt ge bereid uw vleesconsumptie terug te schroeven om global warming tegen te gaan?
Ja, en ik overweeg om geen vlees meer te eten 2 11,76%
Ja, ik wil zeker een vermindering overwegen, maar echt vegetarisch worden zie ik niet zitten 5 29,41%
Ja, als daar ook een koolstofboekhoudkundig voordeel tegenover wordt gesteld, dat effectief geldt voor een nieuwe Kyoto norm 0 0%
Nee, ik geloof niet in global warming 6 35,29%
Nee, ik geloof wel in global warming, maar ik wil gewoon evenveel vlees blijven eten 1 5,88%
Ik ben al vegetariër, mij treft dus geen schuld 3 17,65%
Ander antwoord 0 0%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2008, 16:31   #21
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door connect Bekijk bericht
Ben al 15 jaar vegetariër...
Ik kan (en wil) me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst vlees gegeten heb, ik bedoel dan viervoeters/zoogdieren vlees, want een beetje kip heb ik nog gegeten.

Maar bv een steak, dat is wel meer dan 20 jaar geleden. En ik weet alleen dat het naar bloed smaakt.

Eén keer had ik een soort van Irish Pie gekocht en dat was zgn met champignons. Had ik daar plots een lijk-smaak in mijn mond, bleek er varkensvlees in te zitten. Als je dat al zo lang niet meer gegeten hebt, dan is dat toch vies!! Totaal onnatuurlijk om dat soort ellende in je lichaam te stoppen.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 16:46   #22
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ik kan (en wil) me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst vlees gegeten heb, ik bedoel dan viervoeters/zoogdieren vlees, want een beetje kip heb ik nog gegeten.

Maar bv een steak, dat is wel meer dan 20 jaar geleden. En ik weet alleen dat het naar bloed smaakt.

Eén keer had ik een soort van Irish Pie gekocht en dat was zgn met champignons. Had ik daar plots een lijk-smaak in mijn mond, bleek er varkensvlees in te zitten. Als je dat al zo lang niet meer gegeten hebt, dan is dat toch vies!! Totaal onnatuurlijk om dat soort ellende in je lichaam te stoppen.
ja kei vies per ongeluk geproefd bbrrrrr niet te geloven zulke slechte smaak

ps u bent politiek correct? hoe kan u leven met het toestaan van halal slachten in ons landje????

Laatst gewijzigd door shaddy : 9 september 2008 om 16:47.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be