Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gebeurt er?
De oude bewoners blijven de elite in politiek en cultuur 3 21,43%
De molsims voeren de Sharia in, iedereen onderwerpt zich slaafs 1 7,14%
De Sharia ingevoerd maar de oude bewonders komen in opstand en er breekt burgeroorlog uit 8 57,14%
Iedereen zal vreedzaam naast elkaar leven en de moslims zullen beleefd aan het parlement vragen om de sharia in te voeren 2 14,29%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2008, 15:36   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
In de jaren '50 was het nog altijd zo dat "katholieken" meer kinderen hadden dan vrijzinnigen... dus normaal gesproken zou nu iedereen katholiek moeten zijn in België.

Het punt is dat kinderen tegenwoordig niet meer automatisch het geloof, de politieke overtuigingen enz.. van hun ouders overnemen.

(de mijne vanzelfsprekend wel)
moslims kunnen niet zo eenvoudig hun geloof afvallen als kinderen van katholieken dat kunnen na 1968.

hun dochters mogen zelfs niet met een witte christenhond naar huis komen, laat staan met een kaffer.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 18:52   #22
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Iemand gisteren het reportage programma "Grenzeloze liefde" gezien op Tv Een? Een Belgische vrouw had haar ware Jacob gevonden in Marokko en leeft daar nu "onder zijn gezag". Ja dat leest u goed, aldus de vrouw: "Als we samen ergens heen gaan dan mag ik mijn man niet vragen "zeg het is al laat gaan we terug naar huis?" Dat is ongeoorloofd voor een vrouw, ik wacht braafjes tot mijn man zin heeft weer naar huis te gaan en mij spontaan mee te nemen... Ander citaat: "Als we een kennis tegenkomen die we beide kennen dan groet die beleefd mijn man, ik daarentegen word NIET gegroet, die kennis zal doen alsof ik lucht ben... In het begin dacht ik nog: "Maar allez, die kent mij toch ook, waarom zegt die geen goeiedag tegen mij? Intussen weet ik wel beter: dat hoort zo!"
Welke vrouw wil in dergelijk systeem meedraaien vraag ik u? Domme gansjes of slaafse vrouwen die graag een SM-rollenspel spelen?
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 19:02   #23
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Iemand gisteren het reportage programma "Grenzeloze liefde" gezien op Tv Een? Een Belgische vrouw had haar ware Jacob gevonden in Marokko en leeft daar nu "onder zijn gezag". Ja dat leest u goed, aldus de vrouw: "Als we samen ergens heen gaan dan mag ik mijn man niet vragen "zeg het is al laat gaan we terug naar huis?" Dat is ongeoorloofd voor een vrouw, ik wacht braafjes tot mijn man zin heeft weer naar huis te gaan en mij spontaan mee te nemen... Ander citaat: "Als we een kennis tegenkomen die we beide kennen dan groet die beleefd mijn man, ik daarentegen word NIET gegroet, die kennis zal doen alsof ik lucht ben... In het begin dacht ik nog: "Maar allez, die kent mij toch ook, waarom zegt die geen goeiedag tegen mij? Intussen weet ik wel beter: dat hoort zo!"
Welke vrouw wil in dergelijk systeem meedraaien vraag ik u? Domme gansjes of slaafse vrouwen die graag een SM-rollenspel spelen?
Die vrouw heeft zelf gekozen voor dat huwelijk en om zich in Marocco te vestigen. Daar moet ze nu de consequenties van dragen. Integratie is een wederkerig iets. In haar geval zou ik spreken van een geslaagde integratie. Moest ze toch niet een hoofddoek willen dragen dan kan ze ginds nog als gemeentelijk ambtenaar aan de slag op voorwaarde dat ze niet in contact komt met het publiek.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 19:10   #24
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Op de website http://www.dhimmitude.org kan je leren hoe onderdanig je je als niet-moslim dient op te stellen tegenover moslims in een islam-maatschappij. Lees vooral het hoofdstukje TODAY (zie linkerkolom) waarin de regels zijn opgenomen waaraan je moet voldoen als niet-moslim.
Huiveringwekkend!

Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 15 september 2008 om 19:16.
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 21:49   #25
FDM
Banneling

Standaard

al het geld vd bank verandert in zand
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 21:52   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Daartoe zijn geen realistische vooruitzichten. Ik zie uw enquete dan ook als stemmingsmakerij.
Inderdaad
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 22:17   #27
FDM
Banneling

Standaard

preventief denken = wijs
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be