![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gebeurt er? | |||
De oude bewoners blijven de elite in politiek en cultuur |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
De molsims voeren de Sharia in, iedereen onderwerpt zich slaafs |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
De Sharia ingevoerd maar de oude bewonders komen in opstand en er breekt burgeroorlog uit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Iedereen zal vreedzaam naast elkaar leven en de moslims zullen beleefd aan het parlement vragen om de sharia in te voeren |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hun dochters mogen zelfs niet met een witte christenhond naar huis komen, laat staan met een kaffer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Iemand gisteren het reportage programma "Grenzeloze liefde" gezien op Tv Een? Een Belgische vrouw had haar ware Jacob gevonden in Marokko en leeft daar nu "onder zijn gezag". Ja dat leest u goed, aldus de vrouw: "Als we samen ergens heen gaan dan mag ik mijn man niet vragen "zeg het is al laat gaan we terug naar huis?" Dat is ongeoorloofd voor een vrouw, ik wacht braafjes tot mijn man zin heeft weer naar huis te gaan en mij spontaan mee te nemen... Ander citaat: "Als we een kennis tegenkomen die we beide kennen dan groet die beleefd mijn man, ik daarentegen word NIET gegroet, die kennis zal doen alsof ik lucht ben... In het begin dacht ik nog: "Maar allez, die kent mij toch ook, waarom zegt die geen goeiedag tegen mij? Intussen weet ik wel beter: dat hoort zo!"
Welke vrouw wil in dergelijk systeem meedraaien vraag ik u? Domme gansjes of slaafse vrouwen die graag een SM-rollenspel spelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Op de website http://www.dhimmitude.org kan je leren hoe onderdanig je je als niet-moslim dient op te stellen tegenover moslims in een islam-maatschappij. Lees vooral het hoofdstukje TODAY (zie linkerkolom) waarin de regels zijn opgenomen waaraan je moet voldoen als niet-moslim.
Huiveringwekkend! ![]() Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 15 september 2008 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() al het geld vd bank verandert in zand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |