![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het gaat niet om de mensen maar om dat bos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() er zijn nog wel bossen
is dat bos idd ecologisch zo waardevol? waarom vertelt natuurpunt mij dat dan niet? Laatst gewijzigd door Dope : 20 september 2008 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() ik kan hier in de buurt ook wel een hoop bomen vinden die eigendom zijn van vuile kapitalistische klootzakken. met wat actievoerderij en extreem-linkse steun kan ik mezelf vast interessant genoeg maken om wat aandacht te krijgen. maar is die hoop bomen daarom een bos dat de moeite waard is om behouden te blijven?
ik zeg niet dat het niet zo is, ik weet het niet, en dus vraag ik het mij af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard niet, gaan we idioot doen? ![]() Komaan zeg, ben je ooit in dat 'bos' geweest? Het is volstrekt waardeloos! Simpele bomen (ordinaire populieren) géén speciale fauna en flora. Niks. Gewoon een lap grond met populieren en netels en héél veel afval van de zogenaamde 'ecologische' bezetters. Trouwens, het zijn die bezetters helemaal niet om de natuur te doen. Het is hen enkel te doen om tegenwerking aan de maatschappij te bieden. Tssss, naiëve leeglopers. ![]()
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand die vind dat bossen met gewone simpele bomen niet belangrijk zijn moet niks komen vertellen over extremisme. Jij bent trouwens een monarchist en dus per definitie een antidemocraat, kom mij geen lessen geven over extremisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk eerder dat er, op milieu-vlak in Vlaanderen, ernstiger prioriteiten zijn dan die hoop bomen in het midden van een industriegebied. Maar ja, als er aartslelijke verkavelingen neergepoot worden in landelijke gemeentes, hoor je die groene bende niet... zolang ze de industrie maar kunnen aanpakken, is het allang goed.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 20 september 2008 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het hoeft dus niet langer meer een bijzondere ecologische ( uiteraard t.o.v. andere lapjes want hoe moe je dat anders beoordelen ) waarde te bezitten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
alsof elke boom die ergens blijft staan even belangrijk is... dat idee, dat pelgrim ook lijkt aan te hangen, is ecologische onzin hoe ga je dat anders beoordelen? liefst niet op basis van spectaculaire boomklimmerij die voor nationale media-aandacht zorgt journalisten ![]() Laatst gewijzigd door Dope : 20 september 2008 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het komt niet op 1 boom neer ( al kan dat nog komen )... het komt eenvoudig neer dat we met iets dat steeds schaarser wordt omzichtig moeten omspringen Citaat:
dat omwille van ecologische als zowel omwille van de open ruimte als omwille van laatste rustoorden ps. dat beperkt zich niet alleen tot 'bossen' maar tot zowat elke vorm van open ruimte en vooral ook openbare ruimte ... de Vlaamse Gemeenschap ziet dat ook in en schenkt ook meer en meer aandacht aan die structuurplannen... maar zoals in Vlaanderen/België wat zulke zaken betreft lopen we weer grandioos achter tov buurlanden en behaalt men de opzet niet wegens teveel belangenconflicten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dat bos dient te blijven, er is al genoeg industrie-ruimte. Het uitschot dat meent het bos te verdedigen (maar in werkelijkheid er al een stort heeft van gemaakt) moet oprotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Sympathie voor groene ruimtes in ons klein overbevolkte Vlaanderen, maar die lap bos zomaar in verband brengen met 'globale sociaal-economische kwesties' is wel heel ver gegrepen. Propaganda om de linkse anti-globalistische, anti-kapitalistische meute mee te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laat dat boske maar kappen.
Is privaateigendom....met kapvergunning. En het ZAL gekapt worden. Stop met geld te stoppen in riool La Belgique . Dat Vlaanderen voor zijn eigen broodwinning zorge. Industrie...werkgelegendheid. Aankopen van grond, inrichten van natuurgebieden op de gepaste lokaties. Daar zal ongeveer iedereen mee akkoord zijn. Behalve langharig , werkschuw links uitschot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En milieuactivisten dat dat zijn zeg
![]() Wat hebben we de vorige keer gezien? Ze hadden het bos bijna zelf kapot gemaakt en achteraf hebben stadsdiensten al hun afval die ze rondgesmeten hadden mogen opkuisen ![]() Neen dus
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groene zones die zorgen voor het doorbreken van het stedelijk industrieel complex, hoe saai ook wat boomsoorten betreft, kunnen altijd op mijn steun rekenen.
![]() |