![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Het is niet omdat een mens muziek en films download dat je dat,moest dit niet mogelijk zijn er anders zou voor gaan betalen. Dit doe je sowieso meestal niet: VEEL TE DUUR!
Dank zei download kun je veel meer muziek beluisteren en films kijken. Het is toch anders al voor de meesten onder ons onbetaalbaar. Geen download meer dan weer met de aloude cassette en video recorder zeker? Kunnen ze die weer gaan produceren..... Laatst gewijzigd door Argusx43 : 27 september 2008 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als jij per sé een uitgebreide filmcollectie wil hebben, of enkel de duurste, laatste nieuwe cd's koopt, tja dan zul je inderdaad wel een stuk meer geld uitgeven. Mensen die wel eens een film durven huren en niet als een gek naar de winkel spurten om de laatste, te dure cd's aan te schaffen, hebben het financieel gezien evenwel stukken gemakkelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik weiger dit gratis gedoe te geloven. Ik betaal maandelijks voor mijn internettoegang, ik doe dus niks gratis op het internet.
Dat ze een keer bij mijn provider gaan zagen é; muzikanten lopen ook niet alle cafés af om hun paar centiemen/nummer op te halen.
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje flauw om te beweren dat muziek en DVD's duur zijn als je ze met bakken tegelijk koopt. Nogmaals, muziek is helemaal niet zo duur als beweerd wordt, als je een klein beetje moeite doet om naar de juiste winkels te gaan èn als je niet slaafs de top 20 volgt (die inderdaad vol staat met dure cd's, zeker als je deze koopt in pakweg de Free Record Store). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |