![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De tijd van de verzuiling is voorbij, en gelukkig maar! Ben ik de enige die met deze uitspraak problemen heeft??! Kranten moeten objectief zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2e: er was geen alternatief; de vld is fout geweest te denken dat ze leden vanuit andere fracties zou kunnen bewegen tot een tegenstem; in alle andere partijen is de wil van de top wet 3e: er zitten een heel aantal joden in de vld; het partijstandpunt bij mijn weten verre van antisemitsch; het was een vld'er die aangeklaagd heeft dat de website van de ael oproept tot geweld tegen "zionisten" het is nogal overdreven om enige sympathie voor de palestijnsen en een gesprek met een hamas-leider als antisemitisch te bestempelen 4e: die wet dateert nog van de rooms-rode coalitie (als reactie op de toestanden in rwanda dacht ik) en werd bijgesteld van zodra duidelijk werd dat notoire filantropen als ariel sharon erdoor in het vizier konden komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Mogelijk leg je dan de schuld bij de PS, en dat zal wel in grote mate zo zijn. Maar waarom aanvaardt de VLD al die diktaten? Indien de CD&V de grootste wordt gaan ze zeker een regering vormen met de PS. Leterme heeft reeds voor de onderhandelingen verklaard dat de PS van hem geen schrik moet hebben. Met andere woorden CD&V zal ook buigen en dezelfde problemen ondervinden. Daarom kan alleen een verdere groei van het Vlaams Blok het regime dwingen te doen wat noodzakelijk is voor de redding van de economische welvaart van Vlaanderen en uiteindelijk ook van Wallonië. Alleen als Wallonië (indien nodig met Vlaamse hulp) verplicht wordt zelf de handen uit de mouwen te stelen, zelf de nodige maatregelen te nemen en daar ook finantieëel voor verantwoordelijk zijn, is verbetering mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
ook uw partijpunten vind ik niet slecht maar wat hebben jullie GEREALISEERD???? jullie hebben jullie laten rollen door de sp-a daar gaat het om! daarom gaan jullie verliezen! jullie zijn nu wat de groenen vorig jaar waren : de pispaal en ... terecht |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vld is misschien qua 'officieel' ideeëngoed niet zo slecht, maar zolang Verhofstadt en zijn kliek jaknikkers en postjesjagers er de lakens blijven uitdelen zullen ze nooit ofte nooit nog mijn stem krijgen.
Burgermanifesten? Migrantenstemrecht? Ex 'stoere verklaringen' vlaams premier Dewael die de burgemeesters van BHV wil afzetten als ze protesteren tegen een ongrondwettelijke situatie? Als er 1 partij is die ik verafschuw is het de VLD wel. Ik hoop dat de huidige top nooit ofte nooit meer aan de macht komt. Dat er sommige mensen het verhaaltje 'het is allemaal de schuld van de sp-a en ps' nog slikken vind ik onwaarschijnlijk dom. Verhofstadt is voor mij een enorme ontgoocheling geweest. Ik kan niet begrijpen dat er nog mensen zijn die de VLD het vertrouwen willen geven. Qua officieel gedachtengoed staat de vld misschien wel het dichtste bij het mijne als ik op stemtesten moet afgaan. Ongelukkig genoeg weet ik ondertussen wat de mooie woorden van de VLD-top waard zijn: NIETS. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. |
![]() |
![]() |