![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mocht iedereen dat doen zouden er geen bessen meer zijn om te eten, en geen muntjes meer op straat liggen... dus een beetje bij het haar getrokken dat je met 1.5 euro toekomt. Maar ik begrijp je standpunt wel en ik zie het ook als een statement om mensen van de bijstand te kunnen schrappen toch wetende dat je ze niet de dood of criminaliteit injaagt.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom moet iemand meer dan 2000 euro per maand verdienen als ge al met 1,5 euro per dag kunt rondkomen? rap afromen en zwaar belasten die lonen. die hebben dat toch niet nodig. allemaal van de pot gerukte luxe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zo zie je maar, met elk argument kan je eender welke stelling verdedigen. Al vind ik de redenering van Mitgard logischer dan dat van Brother Paul, maar dat is een kwestie van smaak en voorkeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In deze maatschappij is een pc geen overbodige luxe, dankzij mijnen pc heb ik werk gevonden, een huurhuis en wanneer ik juridisch in de knoei zit kan ik alles uitzoeken. Indien ik dit niet had liepen de kosten de spuitgaten uit, via de pc spaar ik dus heel wat uit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan gratis in elke werkwinkel internet raadplegen. Jij mag ook je pc afgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2008 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2008 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij gaat er van uit dat de bank die wel zal lenen aan iemand met een inkomen van 1,5 per dag. Dan zal je toch bij Fortis moeten gaan denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je, honger hebben is niet erg... Het wordt maar erg wanneer je uw kinderen ziet honger afzien. Maar ik ben genen dopper, heb zelfs nog nooit gedopt (ben daar dan ook fier op). Maar toch heb ik tegen het einde van de maand honger, ik kan mijn pctje inderdaad verkopen, maar ik vrees dat ik er niet veel van zou krijgen. Het is allemaal gemakkelijk spreken wanneer je niet in dezelfde situatie zit. Platvloers egoïsme is het gewoon, maar dat zijn we wel gewoon van de welgestelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan beheert u uw geld waarschijnlijk niet efficient. Platvloers egoisme? Ik pleit ervoor dat ieder voor zijn eigen deur veegt en als uw kinderen honger lijden is dat alleen maar uw fout. Welgesteld? Nu wel, maar ik heb ooit mijn emmers stront gehad en ben blijven krabben om eruit te geraken, kom me dus geen schuldgevoelens aanpraten want dat mechanisme ken ik. Gelukkig had toen ik wel het verstand geen kinderen op de wereld te zetten en hen zo een armoedig bestaan in hun schoenen te besparen. Kinderen kweken en weten welke (ellendige) toekomst je hen biedt, dat is pas platvloers egoisme! Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 oktober 2008 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben niet jaloers op de rijken, maar krijg wel het schijt dat zij de armere de les komen spellen of op hun kap kapitaal vergaren. Alleen al een woning huren is al bijna de helft van een laag loon, dan komen de welzijnsvoorzieningen, eventueel opvang kosten, vervoerskosten en voeding. Wanneer daar nog eens enkele aflossingsplannen bijkomen of slechter, een deurwaarder omdat je enkele dagen te laat je belastingen betaald hebt, zie je gewoon zwarte sneeuw. Dit hoeft niet altijd door roekeloos gedrag te zijn, een ongeval of een ziek kind kan voldoende zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Another Jack;3728778
Kinderen kweken en weten welke (ellendige) toekomst je hen biedt, dat is pas platvloers egoisme![/QUOTE] Wie, denk je, zal jouw pensioentje betalen? Juist, een ander zijn kinderen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() hoeveel stempelgeld krijgt een alleenstaande alweer ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |