Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2008, 01:03   #21
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Bron?
Het is iets wat ik mij afvraag, juist omdat er zo weinig bronnen zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2008, 02:13   #22
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk krijgen ze even veel stemmen als PvdA en niet veel meer, maar ik vrees erger. De volgende stap in de islamisering van onze steden, luidruchtige moslimpartijen die op elke kritische bemerking 'racisme!' gaan tieren.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 21:14   #23
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Waarschijnlijk halen ze de kiesdrempel niet en mochten ze die toch halen kan hun mandataris 4 jaar behangpapier of meubel zijn op de vergaderingen...[/quote]

Ik ken die gasten en ook hun trawanten. Feit is dat als die kortzichtige, dictatoriale compromisloze lui van Moslim de kiesdrempel halen, er veel zal worden geruziëd op het schoon verdiep. De stad zal bijna onbestuurbaar worden en er zal een patstelling komen. Rellen zullen niet uitblijven.....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 21:28   #24
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Waarschijnlijk halen ze de kiesdrempel niet en mochten ze die toch halen kan hun mandataris 4 jaar behangpapier of meubel zijn op de vergaderingen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ik ken die gasten en ook hun trawanten. Feit is dat als die kortzichtige, dictatoriale compromisloze lui van Moslim de kiesdrempel halen, er veel zal worden geruziëd op het schoon verdiep. De stad zal bijna onbestuurbaar worden en er zal een patstelling komen. Rellen zullen niet uitblijven.....
En dat heb je hierin gevonden :

of heb je een link naar hun site, waar ze zélf hun programma plaatsten?

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2008 om 21:29.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 21:34   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is iets wat ik mij afvraag, juist omdat er zo weinig bronnen zijn.
Op deze draad zijn er des te meer veronderstellingen en zekerheden-in-de-toekomst om bronnen te vervangen: de macht van het Woord...

PS,
moslims geven aan de profeet Isa de bijnaam "Het Woord van God" en profeet Isa is volgens de koran de zoon van Maria, werd geboren zonder zonde uit een maagd en gekruisigd. Johannes vertelde ook zoiets...

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2008 om 21:37.
Oud 29 oktober 2008, 22:01   #26
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Filosoofje toch, ik ken de Antwerpse realiteit en weet waarover ik praat. Jij woont bachten de kupe en weet niets over de grootstedelijke realiteit. Het enige wat je doet is onkennen en je wentelen in negatie, bang om de realiteit voor ogen te zien en vooral uit ONWETENDHEID. Slaap zacht en droom verder.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 22:14   #27
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op deze draad zijn er des te meer veronderstellingen en zekerheden-in-de-toekomst om bronnen te vervangen: de macht van het Woord...

PS,
moslims geven aan de profeet Isa de bijnaam "Het Woord van God" en profeet Isa is volgens de koran de zoon van Maria, werd geboren zonder zonde uit een maagd en gekruisigd. Johannes vertelde ook zoiets...
Het woord is voor velen inderdaad een krachtig bewijs, maar voor mij allesbehalve een argument. De Koran is mijns inziens dan ook niets anders dan een anders verwoorde herhaling van wat er in het Oude Testament staat.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 22:51   #28
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het woord is voor velen inderdaad een krachtig bewijs, maar voor mij allesbehalve een argument. De Koran is mijns inziens dan ook niets anders dan een anders verwoorde herhaling van wat er in het Oude Testament staat.
Inderdaad en meer nog:
Isa ben Myriam (Jesus) is een profeet voor de moslims, Yahyah (St Jan de Doper) ook, Maria en de onbevlekte ontvangenis krijgen zelfs een volledige soera in de koran. (19)
De kitab van de Islam zijn:
. koran,
."al-tawrât” (torah = + Genesis tot Deuteronomium),
."zabur"(psalmen), samen het OT dus en
."injil" (NT).

Alléén van de koran zou nog een ongewijzigde versie bestaan op aarde.
't Is allemaal beginnen uiteen lopen rond 325 NC (het "concilie" van Nikea) en Mohammed haalde eeuwen later zijn mosterd bij Arianen en Nestorianen in Syrië en bij joden en christenen in Egypte. (de werken van griekse filosofen in de bibliotheek van Alexandrië werden rond 711 in Medina vertaald naar het Arabisch: de Logos theorie van Thales van Milete ea. Logos= woord, Johannes kende die schijnbaar ook)
Zo ver loopt dat allemaal niet uit elkaar.

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2008 om 23:09.
Oud 29 oktober 2008, 23:13   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Filosoofje toch, ik ken de Antwerpse realiteit en weet waarover ik praat. Jij woont bachten de kupe en weet niets over de grootstedelijke realiteit. Het enige wat je doet is onkennen en je wentelen in negatie, bang om de realiteit voor ogen te zien en vooral uit ONWETENDHEID. Slaap zacht en droom verder.
Citaat:
Jij woont bachten de kupe en weet niets over de grootstedelijke realiteit.
beste, ik ben in Antwerpen geboren, woon in Brussel (en woonde tientallen jaren in elk) dus:
(ik vermoed zeer sterk dat de andere gissingen die ik in je posts lees even juist zijn als deze)

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2008 om 23:15.
Oud 29 oktober 2008, 23:23   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange Bekijk bericht
Minder stemmen voor de traditionele linkse partijen.
Misschien de enige manier om bepaalde linkse idioten hun ogen te laten opengaan zodat ze eindelijk hun verstand beginnen te gebruiken ipv hun eigen land naar de bliksem laten helpen met hun multiculophemeling...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 23:25   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Waaruit blijkt dat het om een extreemrechtse partij zou gaan? Welke standpunten van hen zijn extreemrechts?
Slaap verder.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 23:35   #32
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Beeld je eens in in Antwerpen :

VB 30 %
groen! 5 %
cdv 10 %
vld 10 %
nva en ldd samen 10 %
spa 10 %
moslim 25 %

Ik weet het, een beetje vergezocht misschien, hoewel als nva de kiesdrempel niet haalt en ldd in zijn eentje 10 haalt ... cdv 10 is weinig, maar die scoren traditioneel lager in de stad ... en spa is al zijn allochtonen kwijt.

OF samenwerken met de extreemrechtse vlamingen OF samenwerken met de extreemrechtse moslims, niet meer de stemmen van de allochtonen binnenhalen om daar dan een beleid mee te voeren dat de allochtonen niet willen.

Dit zal iedereen tussen de moslims en het VB in dwingen tot het kiezen van een kant, en als de moslims in antwerpen het beleid zouden mogen mee bepalen is dat een mooie verwittiging voor de rest van Vlaanderen wat er ons in de toekomst nog te wachten zal staan. Eigenlijk is dit een zalige win-win situatie voor vlaamsgezinden en rechtsen.

mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 29 oktober 2008 om 23:36.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 23:52   #33
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Beeld je eens in in Antwerpen :

VB 30 %
groen! 5 %
cdv 10 %
vld 10 %
nva en ldd samen 10 %
spa 10 %
moslim 25 %

Ik weet het, een beetje vergezocht misschien, hoewel als nva de kiesdrempel niet haalt en ldd in zijn eentje 10 haalt ... cdv 10 is weinig, maar die scoren traditioneel lager in de stad ... en spa is al zijn allochtonen kwijt.

OF samenwerken met de extreemrechtse vlamingen OF samenwerken met de extreemrechtse moslims, niet meer de stemmen van de allochtonen binnenhalen om daar dan een beleid mee te voeren dat de allochtonen niet willen.

Dit zal iedereen tussen de moslims en het VB in dwingen tot het kiezen van een kant, en als de moslims in antwerpen het beleid zouden mogen mee bepalen is dat een mooie verwittiging voor de rest van Vlaanderen wat er ons in de toekomst nog te wachten zal staan. Eigenlijk is dit een zalige win-win situatie voor vlaamsgezinden en rechtsen.

mvg. sint ignacius
Ik denk dat je de kracht van de haat onderschat die iedereen (zo goed als iedereen dan) tussen VB en de moslims voelt voor het VB. Nadat ze heel hun leven tegen het VB en een onafhankelijk Vlaanderen hebben gevochten gaan ze er plots voor kiezen en of ermee samenwerken? Ik denk het niet.

Garantie, links gaat eerder nog in kartel met de moslimpartij dan dat ze samenwerken met het VB.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 00:04   #34
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Oh, succes zullen ze wel hebben hoor, daar moet je echt niet aan twijfelen. Het verbaast me trouwens dat het zo lang geduurd heeft voor de moslimgemeenschap eens besloot dat degenen die hen het beste zouden kunnen vertegenwoordigen in dit land henzelf is. We gaan nog leuke jaren tegemoet.
Gaan ze daar nu ook een cordon rondzetten ?
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 00:06   #35
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Waaruit blijkt dat het om een extreemrechtse partij zou gaan? Welke standpunten van hen zijn extreemrechts?
Ga eens wat vragen stellen aan de eerste de beste imam, over wat zijn religie als goed en slecht beschouwd, en hoe de "slechte" mensen moeten behandelt worden. Vraag ook één en ander over joden.
Oud 30 oktober 2008, 00:08   #36
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Er wordt geoogst wat ooit is gezaaid.
Onkruid ? Giftige planten ?
Oud 30 oktober 2008, 00:08   #37
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Is er een programma?
Koran ?
Oud 30 oktober 2008, 00:12   #38
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik ben daar niet zo zeker van. Nationaal niet, maar in steden zoals antwerpen? Als je beseft dat het VB daar onder vlamingen meer stemmen haalde dan de vorige verkiezingen, maar % op hetzelfde bleef...

Ik dacht dat Herthogs geschat had dat als de samenstelling van de stad antwerpen nog hetzelfde was geweest als bij de voorlaatste verkiezingen het VB er ongeveer 40% zou hebben gehaald. Je kan er vrij gerust in zijn dat de monsterscore van de SP-A er vooral een van de immigrant was.

En veel van die immigranten zijn terecht boos op de SP-A. Ze mochten wel de kiezers leveren, maar alle belangrijke postjes gingen aan hun neus voorbij.

Het zal deze partij ongetwijfeld wel niet makkelijk gemaakt worden door de poco's. Migranten stemden tot nu toe in hoofdzaak SP-A en in mindere mate Groen!. Het democratisch gehalte van die eerste partij kennende zal zij zich waarschijnlijk als een duivel in een wijwatervat weren om een electorale catastrofe af te wenden.
Als het stemvee niet meer wil meewerken , gaan de poco's mischien racist worden ? Ze gaan zeggen dat het stemvee dol geworden is, dat men het moet ...
Oud 30 oktober 2008, 00:21   #39
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad en meer nog:
Isa ben Myriam (Jesus) is een profeet voor de moslims, Yahyah (St Jan de Doper) ook, Maria en de onbevlekte ontvangenis krijgen zelfs een volledige soera in de koran. (19)
De kitab van de Islam zijn:
. koran,
."al-tawrât” (torah = + Genesis tot Deuteronomium),
."zabur"(psalmen), samen het OT dus en
."injil" (NT).

Alléén van de koran zou nog een ongewijzigde versie bestaan op aarde.
't Is allemaal beginnen uiteen lopen rond 325 NC (het "concilie" van Nikea) en Mohammed haalde eeuwen later zijn mosterd bij Arianen en Nestorianen in Syrië en bij joden en christenen in Egypte. (de werken van griekse filosofen in de bibliotheek van Alexandrië werden rond 711 in Medina vertaald naar het Arabisch: de Logos theorie van Thales van Milete ea. Logos= woord, Johannes kende die schijnbaar ook)
Zo ver loopt dat allemaal niet uit elkaar.
Hoort dat niet thuis in "godsdienst en levensbeschouwing" ? Waar wil je trouwens naar toe met dit epistel ? Ons bekeren tot de islam ? Dat we allemaal voor de nieuwe partij stemmen ? Pech voor u, heel die woestijngodsdienstenkomedie trekt mij niet in het minste aan. Meneer pastoor, en de imam van de moskee op t'hoekske kunnen elkaar bij de hand nemen, en op bedevaart naar Jerusalem vertrekken wat mij betreft.
Het idee zelf al om een religieus geïnspireerde naam te geven aan die partij steekt mij tegen (moslim ).
Oud 30 oktober 2008, 00:56   #40
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Ik kan dit enkel maar toejuichen, rechts zal er geen stem aan verliezen .
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be