![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SNIK!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pelgrim
dejohan DaBlacky Je kunt niet zeggen dat ik gekozen heb voor mensen met dezelfde politieke ideeën, hé? Ik heb echt gekozen volgens het criterium dat vooropgesteld is. Ook zo voor de irritantste leden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een stuk moeilijker dan de verkiezing van de meest irritante gebruiker... Maar kom, toch een poging, en sorry aan al de mensen die ik vergeet:
1. numarx (where are you, boy?) ![]() 2. Raf (m'n forum-vriendje) ![]() 3. Superstaaf (een understatement op zich!) 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1. Paulus
2. Zeno 3. Mieke Eervolle vermeldingen voor TomB en George en wiezathiernogallemaal? En mag ik nu weer weg? ![]()
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() dejohan
spelev superstaaf tussenstand dejohan 27 Superstaaf 18 The Paulus Experience 15 Numarx 11 Thepiano 11 Pelgrim 10 Gerolf Annemans 8 Herman Desmedt 8 Mieke79 7 TomB 6 Distel 6 Zeno 6 Luddo 6 Bobke 5 George 5 Dies 5 DaBlacky 5 Raf 4 Aangebrande Phönix 4 Brabo 3 Vlaanderen72 3 Tegendradigaard 3 GC 3 Spetsnaz 3 Spelev 3 Marie-Rose 1 Jorge 1 De Vexille 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() mja, zal niet echt voor de hand liggend zijn en gebaseerd op een iets eerdere periode, maar mijn keuze is:
Staaf Knuppel Tomb (en geen politieke voorkeur in te herkennen, zuiver gebaseerd op aangenaam zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Mieke
![]() 2. DeJohan 3. Dies En nog een pak anderen, Numarx, Kabouter, V72, phoenix etc ....
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na zoveel jaren passeerden er bangelijk veel vriendelijke en aangename figuren de revue:
Uiterst vriendelijk en zachtmoedig: Merel, Dies, Distel, Circe, Jos Verhulst, Swakke, Voltaire, Karel Hendrik, NuMarx, DeJohan, George, Niels, Raf, Zeno!, Bartje, Metser, Boer Bavo, Herman Allaert, Foundationa, Nello, Tegendradigaard, democratsteve, De Prof, Antoon, Luddo, Bobke, Abramis Brama, Mieke69, Jorge, Eugène, alpina, GC, Groentje,...... en echt vele vele anderen ......... Dan ook nog mensen die wel wat 'pikanter' en kritischer uit de hoek kwamen, doch levendige discussies opleverden wat steeds aangenaam is: Paulus, TomB, ThePiano, Knuppel, Wardje, Whoisy, Patriot, Dilbert, Tantist, Torvicx, Intruder, Jan Van Den Berghe, Seba, Giserke, Marie-José, Rudy Van Nespen, Zorroaster, S. Vlaamse leeuw, Thomas Heynderickx, Chill, michr.oscoop, Descartes jr., communist, ...... e.v.a. Zelfs sommige op het eerste zicht botte figuren, verdenk ik ervan een soort karikatuur ten beste te geven van de ultieme vuilspuiterij, of fanatisme en konden op hun eigen provocatieve wijze voor aangename momenten zorgen: Vlaanderen72, Guderian, Godfried, Rudi Dierick, De Knut, Tacitus, JP Van Rossem, AyneRand........ En dan heb ik me nog niet ten gronde verdiept in op het eerste zicht aangename nieuwkomers zoals HermanDesmet@HD Gentenaar pielewuiter ............. Allemaal op één of andere manier aangenaam. Vraag me dus a.u.b. niet om daar drie figuren uit te pikken. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verstandige post ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen voor Guderian ben ik Mieke69 hé! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een 'fehlleistung' What's on a man's mind? Waar het hart van vol is,...... A dirty mind is a joy forever (mda Dilbert)
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik vind de vriendelijksten, buiten mezelf natuurlijk,
1. PELGRIM 2. DISTEL 3. mijn vrouw.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, ik vind de vriendelijksten, buiten mezelf natuurlijk,
1.TEGENDRADIGE 2.DISTEL 3.Mijn toekomstig lief (ik heb geen vrouw) ![]() nu, ik weet het eigenlijk niet. Er zijn hier veel aangename mensen op dit forum en ik zo er geen drie toppers kunnen uit halen want dan zou ik al die anderen onrecht aan doen.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() 1. Knuppel
2. Superstaaf 3. Tegendradigaard
![]() |
#40 |
|
![]() off topic he mannen
Pelgrim geeft der mij zo eens drie astemblieft ? Hoeveel moet ik nu betalen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |