![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() En wat vinden de vrouwen hier van de attractiveness van die man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie en hoor overigens weinig nlp in dat filmke van diene Smart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Master Practioner nog eens een jaar �* ca. € 2.000. Ik denk dat het een goede investering is van tijd en geld, maar gratis kun je het ook niet noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar mijn ervaring heb je die NLP-goeroes niet echt nodig, tenzij je er zelf een carrière in wil maken maar dat is volgens mij een beetje tegen de geest van het concept in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *zucht*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zucht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Als je alles op jezelf leert kun je niet op je fouten gewezen worden. Als je iets goed en gestructureerd wilt leren, doe je dat niet op jezelf. ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Totally. Alleen diploma fetisjisten en onzekere figuren hebben 'leraars' nodig die zeggen dat het goed is wat men leert. Maar eigenlijk leren we uit onszelf, en niet omdat iemand anders het zegt. Kijk naar een kind dat zonder probleem tot wel VIJF of méér talen integreert, al spelende, en zich bezig houdent met wat HEM/HAAR interesseert, en niet omdat het in een boek staat of omdat er 'punten' op staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Laat ze toch zuchten, Pel. Ze heeft namelijk ontzettend veel levenservaring.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Als het evidence-based is, heb ik daar niet de minste problemen mee. Heb je een peer-reviewed artikel wat dat kan aantonen Pelgrim?
Zolang het dat niet is, hou ik me daar liefst zover mogelijk van verwijderd. Het is intriest dat men mensen die zwak in hun schoenen staan (alweer) probeert te misbruiken voor het geld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je echt op een deftig niveau wil werken kan professionele begeleiding nuttig zijn. Maar de basis die je kan vinden in boeken volstaat al om redelijk ingrijpende resultaten te boeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een paar voorbeelden te geven:
*Ik onthou dingen véél beter gewoon nog maar door mijn ogen in de juiste richting te zetten (zie filmpje) *Ik lees momenteel tegen een ratio van 550 woorden per minuut, twee weken geleden was dit nog 260. Simpelweg door een paar NLP trukjes. *Het bereik van mijn gehoor is groter geworden, ik hoor nu tot 19000 Hz onder de juiste omstandigheden, louter door het 'activeren' van de juiste hersendelen. Op mijn leeftijdscategorie is de bovengrens gemiddeld al tot 16000 Hz gezakt. Is dit biologisch mogelijk? Traditioneel zou men mij een leugenaar noemen als ik dat zeg en ik zou het vroeger zelf niet geloofd hebben. Mij kan het niet schelen of dit wetenschappelijk 'gepeerd' is. Ik heb een vleermuis horen tsjirpen, dat zegt voor mij genoeg ![]() *Assertiviteit en zelfvertrouwen sterk gestegen, louter door NLP visualisatie oefeningen. * Na 27 jaar eindelijk af van het nagelbijten. Op een paar minuten tijd geflikt. Denk je dat het me interesseert of er ergens 'peer reviewed artikels' zijn? Neeeeeeeeeeee ![]() Laatst gewijzigd door Pelgrim : 28 december 2008 om 00:52. |
![]() |
![]() |