![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ze hier niet te vreden zijn die vreemdelingen,waarom keren ze niet terug.
Hier van hun klooten maken. Maar ja in hun eigen land is het zo goed niet,en hier hebben ze nog het gerecht aan hun kant. Dit bewezen op 21 April. Maar er zijn er die al dat moslim gedoe beu zijn,zeker dat knuffel beleid. Ik weet indien het niet met woorden is dat het met daden zal zijn.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Grappig en absurd is dat 70-puntenplan :
In dat plan staat in het ene punt dat het "eigen volk" op de arbeidsmarkt altijd moet voorrang krijgen en in een ander punt staat dat als vreemdelingen langer dan 5 maanden werkloos zijn ze moeten worden teruggezonden naar "het land van herkomst". Met andere woorden wil dat gewoon zeggen : Vreemdelingen buiten! Of het nu "goeie" of "slechte" zijn, maakt niks uit... Dat is maar 1 van de vele voorbeelden die aantonen dat het VB niets anders in gedachten heeft dan de systematische discriminatie van allochtonen. En kom nu niet af dat het niet waar is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan nog: waarom blijven er dan jaarlijks vele duizenden Marokkanen naar hier afzakken? Die weten toch via hun familie hoe 'erg' het hier in Vlaanderen is... Waarom blijven die dan niet ginder? Sterker nog, waarom hebben ze er vele duizenden franken voor over om aan valse documenten te geraken? Blijkbaar willen ze wel allemaal graag naar dit 'racistenhol' komen. Eigenaardig, niet? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gezaag van autochtone medemensen : het stadsbestuur is corrupt, de vuilzakken zijn te duur, de straat ligt vuil, de bruine geburen verpesten de sfeer, het regent te veel, enzv enzv.. Waarom verhuizen die mensen dan niet, als het toch allemaal slecht is? Ze kunnen misschien een blanke enclave opstarten in Brugge of zo waar alles veel properder is en het aantal bruine mannen minimaal is? Blijkbaar wonen ze allemaal toch graag in dat 'racistenhol', net als uw allochtone medemensen. Er is dus in feite niet echt een verschil. Eigenaardig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de uitspraak van het gerecht (2104) de" zaken vanaf nu wat scherper zal stellen. Aan goedkoop multicul-gelul heb ik geen boodschap meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens jou moeten we maar vluchten uit ons eigen land wanneer het hier straks "Belgiekistan" is geworden. Allah zij geprezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Bedankt headinajar en darwin
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste burgers zijn niet blind, doof en stom... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De meeste burgers stemmen dan ook niet op het blok.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer dan 75% van de burgers stemt wél tègen de CD&V. Meer dan 75% van de burgers stemt wél tègen de VLD. En meer dan 90% van de burgers stemt tègen Agalev. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat de vzw's van het vlaams blok racistische verenigingen zijn. Als u dit 70-puntenplan steunt maakt dit van u een racist. Proficiat. ![]() En nu de vraag van 1 miljoen : hoe kun je -als je intellectueel eerlijk bent- moslims demoniseren tot op het paranoide af, terwijl je zelf geen haar beter bent? Dat moet je nu eens proberen uit te leggen. Serieus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn goe bezig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef het nog eens 50 jaar dan is het probleem wel opgelost. We zullen dan nog eens spreken. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() De Belgische premier Verhofstadt heeft nu dan ook gereageerd op het voorlopige vonnis van het Belgische arrest, onder andere met de opmerking dat niet de kiezers van het Blok racisten zijn.
Waarmee hij expliciet eigenlijk bedoeld dat de partijtop van het Vlaams Blok dat wel zou zijn. Nou ehhhhh, die Belgische premier is een leugenaar eerste klas, maar goed dat heeft die hoogblonde ex-miss België Anke Vandermeersch (overgelopen van de Vlaamse VVD, daar dus VLD naar het Vlaams Blok) mij al geleerd op een congres. Zij vertelde inzake welke beleidspunten Verhofstadt liegt!! Eén was inzake (ik weet niet meer welke twee zaken zij voor de derde zaak uitsprak, maar verzin er maar twee) Verkeer, waarbij om aan te geven dat dit zaak 1 was haar duim de lucht inging Twee was inzake Vlaamse autonomie, waarbij om aan te geven dat dit zaak 2 was haar wijsvinger de lucht inging Drie was inzake Vreemdelingen, waarbij zij tijdens het uitspreken van dat woord en aan te geven dat dit zaak 3 was haar derde vinger, dus middelvinger de lucht inging tot grote hilariteit van de ± 2.000 aanwezigen die zo´n beetje lagen te schuddebuiken van het lachen!! Oké Verhofstadt, wellicht zijn niet de nu bijna alle 800.000 Vlamingen, even fel, maar ze zijn zeker tot grote spijt van Verhofstadt en handlangers geen aanhangers van de multi-cul turele samenleving, en al helemaal niet voor een Europese variant van de islam. Zijn we dan toch racist????? Maakt nul komma uit, dat u dat maar weet!! Racist?? Oké dan tot in de kist!! LIEVER RACIST DAN LAND- EN VOLKSVERRADER!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens: ik ben ook maar een zeer bescheiden levend burger, ik kan het mij gewoon niet permitteren om te verhuizen... Moet ik nu gestraft worden omdat ik niet genoeg geld heb om een villa in Brasschaat ofzo te kopen? Ge zijt toch wel een heel hautain en elitair manneke, hoor... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() (cfr.:Louis XIV:'Après moi, le déluge!') |
||
![]() |
![]() |