![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt mij volkomen normaal, en als je het mij vraagt IS het ook jammer.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar is rechtlijnigheid een nieuw fenomeen voor liberalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat het toch bij alle partijen. Als ze uiteinde winst boeken kan het heest niet op en als ze verlies boeken dan moet ge dat altijd relativeren want eigenlijk is dat geen verlies maar hebben nog gewonnen wat ze hadden verwacht van meer te verliezen,...of zoiets. Snapt ge 't. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grenzen zijn er altijd al geweest vanaf toen dat ze konden pissen en grenzen zullen er altijd zijn en iedereen die dat probeert te loochenen is ofwel oer dom of een dikke vette leugenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() grenzen???
ik ga samen met mijn hond plassen... meestal breiden we ons territorium dan uit... prikkeldraad muren of brievenbussen in de wereld van peace.police zijn er géén grenzen en zullen er nooit komen! groeten van pieter de coninck |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel is het VB een partij die geen recht heeft van te bestaan en dan dient ze buiten de wet gesteld te zijn ofwel is het VB een reglementair erkende partij en dan zijn het zij die zich schuldig maken aan het hanteren van een Cordon, dat X % van de bevolking hun stem negeert, die in strijd is met de democratie Dus als men wil beweren dat het VB fout is, dan vraag ik mij af hoe dit zich vertaalt naar de anderen partijen toe. Allemaal buiten de wet stellen? Laatst gewijzigd door Garry : 5 maart 2009 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het resultaat van het cordan sanitair is dat het VB zich in een slachtofferrol kan steken. De fout die men gemaakt heeft is ooit te spreken over een cordon sanitair (misschien wel om de franstaligen gerust te stellen 20 jaar geleden ofzo) men had gewoon moeten zeggen dat ze met iedereen onderhandelen en dan op basis van het programma een regering vormen. Dan was er ook nooit een regering met het VB geweest en was de slachtofferrol minder uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ja, onnozelaar, iemand die de linksen begint na te praten, van ja het VB gaat verliezen is een onnozelaar. Het volstaat nog niet dat de linksen hun eigen leugens gaan geloven, onnozele Flip gaat ze nu ook nog geloven en verkondigen... Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot wat men gehoopt had is het juist het Cordon dat het VB groot gemaakt heeft. Men is vergeten dat een Cordon in twee richtingen werk. Het moest hen beschermen tegen het VB maar tevens beschermde het het VB tegen het aangaan van regeringsbesluiten die indruisen tegen haar eigen programma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel dat forza flandria gedoe is zever, omdat geen van de partijen haar programma wil overboord gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee. Veel van hun programma’s zijn best verenigbaar, het is alleen als je hard en dikwijls roept dat er ergens een pestlijder zit dat op termijn iedereen gaat geloven dat die echt de pest heeft en dat men er dan liever van uit de buurt wil blijven al was het maar om er niet mee vereenzelvigd te worden, ziet ge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je mij maar eens uitleggen hoe hardcore liberalisme verenigt kan worden met het traditionele Vlaams-nationalisme. Die twee zijn inherent tegenstrijdig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solidaristen daarentegen zijn gewoon consequent tegen waar liberalen voor staan. Veel meer is het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat de ene Royalisten zijn en de andere Republikeinen zie ik weinig verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij zijn ze eerder in de vroege middeleeuwen blijven hangen. Als ge dat mee gaan met uwen tijd noemen wil. Jawadde!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |