Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2004, 12:32   #21
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
ja, ik ken een gematigd moslim die géén begrip kan opbrengen voor de terreur van zijn eigen volk. Hardwerkende mens met een gezin van normale proportie: man, 1 vrouw en 2 kinderen.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Mag je nu al niet meer dan 2 kinderen hebben, of alleenstaand zijn?
Oud 15 april 2004, 12:34   #22
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steerse
Kent er hier iemand moslims die voor het Vlaams Blok stemmen?
Er zijn ongeloofelijk veel mensen die op het Vlaams Blok stemmen zonder echt te weten waar die partij voor staat. Dit heb je dan ook met alle grote partijen.
Mis, driemaal mis. Ik durft te wedden dat Vlaams Blok kiezers gerust tot de politiek-bewuste vlamingen gerekend mogen worden. Géén kat die niet politiek geëngageerd is die VB zal stemmen met al die negatieve reclame van de traditionele mesthopen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 12:34   #23
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik ben anders. Ik heb geen gezin van normale proportie.

JOEPIEEEEEEEE. Ik ben fier op mijn anders zijn. Maar ge moogt gerust zijn ik ga geen specifieke rechte opeisen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 14:11   #24
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Er zijn ongeloofelijk veel mensen die op het Vlaams Blok stemmen zonder echt te weten waar die partij voor staat. Dit heb je dan ook met alle grote partijen.
Mis, driemaal mis. Ik durft te wedden dat Vlaams Blok kiezers gerust tot de politiek-bewuste vlamingen gerekend mogen worden. Géén kat die niet politiek geëngageerd is die VB zal stemmen met al die negatieve reclame van de traditionele mesthopen.
Rotfl

Dat kan je hier al goed merken. Geen kat die ooit het VB-programma heeft gelezen. Het enige wat hen bind is hun haat tegen andersdenkenden, haat tegen moslims, haat tegen vreemdelingen en haat tegenover iedereen die niet haat wie zij haten.
Oud 15 april 2004, 14:42   #25
Tegendradigaard

Standaard

look who's talking....

Als er ene over haat best kan zwijgen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 15 april 2004, 15:06   #26
sebby
Burgemeester

Standaard

Er zullen ook Joden op Hitler hebben zitten stemmen. Dat zegt niets.
Oud 15 april 2004, 15:12   #27
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Zeg, ik een pervert? Omdat ik homofundi's zoals rafke een chocostoemper noem? Ik heb homo's in mijn vriendekring die geen enkel probleem hebben met mijn politieke overtuiging en die zich zelf ook ergeren over het clubje extremisten die zgn in naam van de hele homo-gemeenschap spreken!

Ongetwijfeld waar, Jan, en dit praatje heb ik al van zowat alle Blokkers gehoord. Toch stel ik me de vraag: waar zijn die Blok-homo's dan?! Als ze zouden bestaan, zou het Blok er toch mee uitpakken, niet? En waarom zien we nooit zo'n mensen op 't forum?
Tja, dat moet je hen vragen! Misschien zijn ze te bescheiden of gebruiken ze hun "homo" zijn niet als een politieke troef!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 15:21   #28
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:

Als ze eens zouden weten wat voor minkukels ze afvaardigen naar het parlement, zou hun goesting snel over zijn. De Vlaams Blok-kiezer kent alleen maar een toplaag die goed gebekt is en lang niet dom, maar voor de rest..
Kijk maar eens naar de nieuwste lichting VB-parlementairen...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 15:42   #29
Tegendradigaard

Standaard

Ge hebt gelijk zorroaster. Alle parlementairen blinken in dit land uit door hun ongelooflijke dossierkennis, hun onwaarschijnlijk hoog IQ, hun enorme werkkracht, hun enorme onafhankelijkheid om zelf te denken... behalve die ezels van het Vlaams Blok natuurlijk.

Al goed dat die andere slimmerikken het land behoeden voor eventuele problemen. Want der zijn geen problemen in dit land, ondanks die 15 dommerikken van het Vlaams Blok. Allez die 15 lompe ezels zijn het enige probleem dat nog over is. Maar geen nood men werkt eraan. Een cordonneke hier, een proceske daar en als dat niet lukt pakken we hun centen af, en als dat niet lukt proberen we misschien eens via europa maar die 15 domme mensen moeten deruit. En wel zo snel mogelijk.

Oud 15 april 2004, 15:46   #30
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Omdat ik homofundi's zoals rafke een chocostoemper noem? Ik heb homo's in mijn vriendekring !
En u noemt uw vrienden waarschijnlijk ook bij die naam?

Nogmaals : ik hoop dat uw kinderen BELEEFDER zijn dan u. Echt waar.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be