![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Rij je met een automatische versnellingsbak? | |||
Neen, das voor mensen die niet kunnen rijden. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Neen, maar alleen omdat het goedkoper is. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Ik rij niet met de auto. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() van zodra dat ge iets wat vaagweg op een berg gelijkt, kiest een automatic altijd voor de verkeerde versnelling.
Voor mij is een automatic zoiets als een VLD-lidkaart : ge weet dat het bestaat en dat bepaalde mensen er bewust voor kiezen, maar ik moet er niet van weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]()
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Hmm...ik werk voor mijn centen. Fabiola ademt gewoon voor de hare.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() koppelomvormers zijn voor vrouwen, janetten en AMG's (uitgesproken als "I am gay" in't Duits).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Gij per depressie. En ge verdient goed.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je gedwongen wordt te betalen mag je daar ook kritiek op hebben. http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...124037-438.art Laatst gewijzigd door daiwa : 23 maart 2009 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Rij met beide....een Jap met een manuele en een Amerikaan met een automaat....Kan ik nu rijden of niet? en de Japanse motor is ook een hand, of eerder, voetgeschakelde...
![]() Bij de Amerikaanse auto's is een manuele bak trouwens een optie....of speciaal gemaakt voor de Europese markt, met een klein motortje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu rijd ik met een 1500 dieseltje en daar kies ik voor een manuele bak. Vrij kleine powerrange en dus kies ik liever zelf hoe ik rij. Automatische bakken worden in zo'n kleine powerrange al te vaak nerveus schiftende krengen. Maar als wanneer ik me ooit een Dodge Charger aanschaf wil ik toch liever een automaat aan die dikke V8. (Van de week nen helen geile Charger gezien maar ik was alweer thuis voor ik eraan dacht dat ik tegenwoordig fotootjes kan trekken met mijnen gsm. Dat doet me er trouwens aan denken; hebben wij hier al zo nen draad?) Een automaat heeft bij ons (in tegenstelling tot de USA bv.) een beetje een oudbollig imago maar dat is enkel omdat de auto's hier niet krachtig genoeg zijn om ten volle van zo'n automaat te kunnen profiteren. Enkel de zware bakken (dikke Mercedessen en BMW's bv)hebben wel baat bij een automaat, voor de lichtere modellen is het meer een uitkomst voor mensen die zo'n hekel aan schakelen hebben dat een automaat de enige uitkomst is. Kortom; kies de juiste auto bij een automatische bak.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brusselmans.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zo'n wagen zou kopen. Ik ben geen ijdeltuit, maar de looks van een auto zijn wel belangrijk voor me ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Tis wel een feit dat nen automaat ne vettere motor vereist
Desalniettemin wil ik opmerken dat nen 2,2 liter mercedes E perfect loopt met nen automaat, dus zo zwaar moet uw motor nou ook weer niet zijn. Ik ga mij nen handgeschakelde kopen binnenkort, maar da's dan wel omdat ik arm ben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wij zochten was een wat hogere gezinswagen (mijn vrouwtje moet springen om 1m60 te halen) met redelijk wat ruimte en een deftig koffer. En daar voldoet-ie prima in. Pluspunten zijn; ruimte binnenin, leuke motor, allerlei snufjes, grote spiegels (moeten nooit verzet worden al ben ik meer dan 30 cm groter dan mijn echtgenote), comfortabel, goede wegligging (op wat onderstuur na, zie verder). Nadelen zijn; koffer gaat niet hoog genoeg open om onderdoor te lopen, vrij gevoelige lak, trage verwarming, snel onderstuur maar dat is vrij goed te controleren en een naar mijn gevoel wat stroeve versnellingsbak (vooral tweede baart me zorgen). Ook het aangegeven verbruik van 6,6l gemiddeld vind ik vrij hoog. Te meer daar het van de boordcomputer komt en die betrap je eerder op onder- dan op overschatten. Kortom; misschien niet de beste wagen maar hij voldoet vrij goed aan de gestelde eisen. Al twijfel ik of mijn volgende terug een Nissan wordt. Ik stap eerder terug over op Volvo denk ik. Das toch nog altijd net ietsje meer...
![]() |