![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben het te danken aan onze Franstaligen dat wij Vlamingen ook nog Frans kennen en dat wil ik graag zo houden. Voor de rest spreekt iedereen wat hij wil. Ik spreek vijf talen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik spreek 6 talen, nu gij!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() ik spreek enkele talen, en mijn bovenbuur Rob die uit Madagascar komt heeft een beetje op mijn hulp kunnen rekenen zodoende dat hij in een tijdspanne van zes maand nederlands leerde spreken en zich perfect kan integreren in onze vlaamse gemeente, bij de bakker en de beenhouwer.... ja zelfs in het dorpscafé is hij een graag geziene gast....
Mijn overbuur François die uit Wavre komt woont reeds 16 jaar in ons dorp, hij is met een meisje van bij ons getrouwd en zij spreekt nu perfect frans, hij komt niet buiten....... want hij spreekt géén vlaams, hij heeft dat niet nodig want hij werkt in Brussel, en als de bakker of de beenhouwer hem niet verstaan zegt hij dat ze frans moeten leren gelijk iedereen ! ![]() dus op 9 mei zal ik zéker aanwezig zijn !
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Spaans-Italiaans-Engels-Frans-Nederlands-Duits U kiest, wij draaien ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik "een pintje aub" in vijf bantoedialecten
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemdelingen stemrecht geen probleem... Vlaams Stemrecht in Vlaams Branbant wel een probleem... Baas in eigen land... Baas in eigen streek ![]() Splits B-H-V... het einde van alle twee dan ook maar ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Goede slogan voor de betoging:
"Waarom stemrecht voor migranten maar NIET voor Halle-Vilvoorde ?"
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() waarom hebben franstaligen de mogelijkheid om op franse politici te stemmen in VLAAMS Brabant en Vlamingen niet de kans om op VLAAMSE politici te stemmen in wallonië ![]() ![]() ![]() ![]() [size=6]dat is pure discriminatie[/size] ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Het ene kan gerealiseerd worden VOOR de verkiezingen, het andere slechts NA (in een soort forum of COSTA(?). Het ene werd gewild door de Walen en is er reeds, BHV moet wachten op 'betaling' door Vlamingen. Nadenken over goede slogans, dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Het is geen "recht" maar "plicht" die ze hebben om te stemmen in een regio waar andere regels gelden dan elders in het land en hin hun nadeel.
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() De enigen die daarbij onterecht wel rechten hebben zijn een groepje Franstaligen die in een ander gewest mogen stemmen.