![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aub mensen, dit is een ode aan een man die baanbrekende werken verzet heeft.
So what, hij was een psychonaut. Kan dat niet in harmonie met zijn werken gaan? Hoeft men daarvoor iemand af te schrijven? Laat ons het gezellig houden, dit was zeker niet de bedoeling er over in discussie te gaan.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal maar gewoon zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van mij mag je hoor... niet van dat... maar uw mening is gedrukt in één perspectief. Jouw perspectief, en op wat rust het?
![]() Als je zou kunnen aantonen waarom die man opzij geschoven moet worden, mij goed. Maar doe dat vanuit een zuiver perspectief, geen vooroordeel.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee joh... ik ga mijn eigen maaltje klaarzetten.
Ik hoop dat je honden geen Nasi Goreng lusten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals zovele hippies die daarna tot het vetbetaalde establishment gingen behoren. En neen, ik ben geen kleinburgerlijk mannetje: ik heb gewoon geen drugs nodig om mijn geest open te gooien-zo ben ik zeker dat ik spreek en niet de drugs.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 mei 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij McKenna lijkt het ( ivm psilocybin ) meer te gaan om 'blurring of the senses', synesthesie. The Stoned Ape theorie van McKenna is hoedanook grappig. Si non è vero, è ben trovato. En jouw brein, net als het mijne, draait niet zonder neurotransmitters. Elk experiment met 'drugs' ( die uiteindelijk ook maar molecules zijn van een zekere dimensie ) heeft dus zeker ook een mogelijke wetenschappelijke waarde. De 'filosofische' kant van McKenna ken ik alleen uit z'n bio op wikipedia. Maar ik zie geen enkele reden waarom die filosofie minder interesse zou verdienen dan pakweg die van een Sloterdijk of van een Derrida. Louter en alleen al uit interesse voor wat er zoal aan ideeën heeft geleefd de voorbij eeuw, zou je dus McKenna kunnen lezen ... Laatst gewijzigd door Knipp : 4 mei 2009 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() M.a.w. forumleden die hier enkel komen posten om hippies neer te sabelen, of hier komen showen hoe clean ze wel zijn, zijn in mijn ogen inderdaad nogal enggeestig en kleinburgerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 mei 2009 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Drie paternosters lezen ! En 't is u vergeven.
Te starten op deze pagina : http://users.lycaeum.org/~sputnik/McKenna/Evolution/ Laatst gewijzigd door Knipp : 4 mei 2009 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |