Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 07:19   #21
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
de realiteit van een Nederland dat neerkijkt op Vlaanderen wat duidelijk zichtbaar is in haar handelen lijkt me duidelijker dan ooit.
Ik heb daar nooit veel van gemerkt. Wel van Vlamingen die zich dat inbeelden omdat zijzelf stiekem OPKIJKEN naar Nederland, en dan de Nederlanders hun eigen minderwaardigheidscomplex kwalijk nemen.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 07:21   #22
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Bij ons kennelijk nog slechter dan in NL. Verwondert me geen zier.
Sorry, dit trek ik in; had niet goed gelezen.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 13:28   #23
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Waarom chemische ? Als hij stopt met die medicamenten te nemen begint hij opnieuw met verkrachten. Gewoon definitief de teelballen en de penis verwijderen, op een operatietafel. Dat is wel het minste, als men hem niet mag doodmaken.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...&word=misbruik

Citaat:
Ik vind het woord dader slecht gekozen. Het gaat hier om mensen die niet goed beseffen dat ze iets fouts doen. Dat is juist een van de redenen waarom er zoveel seksueel misbruik is.
(...)
Ik geloof in het nut van een goede samenwerking tussen justitie en hulpverlening. Ook voor de daders. Want die horen absoluut niet in een gevangenis. Ze worden er depressief en dreigen er zelf het slachtoffer te worden, want ze kunnen zich niet verweren.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 14:19   #24
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Enfin ja, Hollanders hebben genoeg gelachen met de Dutrouxbelgen. Koekje van eigen deeg.
Het zijn niet zozeer de daden van Dutroux waar ik me altijd over heb verwonderd. Pedofielen vind je overal. Het hoongelach werd bij mij vooral veroorzaakt door de manier waarop de Belgen met de zaak omgingen. Het duurde jaren voordat Dutroux eindelijk voor de rechter verscheen, er waren vermoedens van pedo-netwerken en betrokkenheid tot in de hoogste kringen(mensen zoals Lippens) en vervolgens kon Dutroux nog ontsnappen ook.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 16:00   #25
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Het zijn niet zozeer de daden van Dutroux waar ik me altijd over heb verwonderd. Pedofielen vind je overal. Het hoongelach werd bij mij vooral veroorzaakt door de manier waarop de Belgen met de zaak omgingen. Het duurde jaren voordat Dutroux eindelijk voor de rechter verscheen, er waren vermoedens van pedo-netwerken en betrokkenheid tot in de hoogste kringen(mensen zoals Lippens) en vervolgens kon Dutroux nog ontsnappen ook.
Nou, in Nederland zijn er anders ook vermoedens van pedo-netwerken en betrokkenheid tot in de hoogste kringen. En ook in Nederland zijn bepaalde zaken heel snel in de doofpot gestopt:

Citaat:
Terwijl ons land onder aanvoering van de immer tegen -lower class- pedofilie strijdende media Telegraaf en Geenstijl massaal ten strijde trekt tegen de ‘zwembadpedo’ werken onze ‘rechtbankpedo’s’ in alle (media)stilte aan hun maatschappelijke rehabilitatie. Alsof zij niet net als de ‘zwembadpedo’ het maatschappelijk vertrouwen op weerzinwekkende wijze hebben geschonden! Sterker: alsof aan een magistraat niet veel hogere eisen mogen worden gesteld qua verantwoordelijkheidsgevoel dan aan de eerste de beste ‘zwembadpedo!’ De een, een veroordeelde (kinder)rechter, schrijft samen met een professor een boek over het maagdenvlies, de ander, een voormalig officier van justitie, bouwt thans aan een glorieuze carriere als advocaat nadat hij door zijn toga-vrinden buiten vervolging is gesteld. Zeiden wij ‘glorieuze carriere?’ Nou, dat lijkt in elk geval nogal mee te vallen. Lees hieronder een onthullend interview met advocaat Joost Tonino.

lees verder
Een zeer kwalijkriekende zaak.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 15:43   #26
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dutroux is geen pedofiel.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 15:54   #27
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb me ook verbaasd over het nooit oplossen van de zaken rond de Bende van Nijvel.
Zoveel buitensporig geweld en zoveel complottheorieën daarover. Van betrokkenheid van de Rijkswacht totaan het Belgische leger.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2016, 13:40   #28
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

http://deredactie.be/permalink/1.2690564

Bij ons wordt de pedofiel al na een jaar en half van tussen de kinderen gehaald.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be