Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 april 2004, 22:56   #21
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel
Hendrik Boonen sticht het Fervent Nationaal.
De zetel (VZW)van het Fervent Nationaal staat op naam van Hendrik Boonen woonachtig te Deurne.
Mijnheer Van Nespen is bestuurslid binnen deze partij, doch misbruikt de opgerichte VZW voor persoonlijke winsten.
Mijnheer Van Nespen is zelfstandige, en de eigenaar van het internet & softwarebedrijf ''Raven'' waarvoor hij reclame maakt op de website.
Ik zal mij hieromtrend informeren bij verschillende instanties, en indien nodig deze illegale praktijken aankaarten.

Peterke denkt weer een schandaal geroken te hebben...
Ja Peterke, informeer U eens bij 'verschillende instanties'...t'Is nodig!!!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 23 april 2004, 23:09   #22
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Beste Zorroaster, uw ''nuttige bijdrage'' beperkt zich tot de rectum van het cd&v.
U kan het weten. U hebt ondertussen zowat alle rectums die er zijn in ons politieke spectrum bezocht, dus u mag zich gerust een ervaringsdeskundige noemen.
zorroaster is offline  
Oud 23 april 2004, 23:14   #23
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
stomme vraag misschien maar doen jullie mee aan de verkiezingen ?
Dat is toch de bedoeling.

Oud 24 april 2004, 11:40   #24
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Tiens kijk eens wat er hier binnenwaaide...

een persbericht van Spaar Select, (what the fuck is Spaar Select?), over niemand minder dan Mister FN Boonen.

Lacheuh

Citaat:
De figuur Hendrik Boonen kwam in september 1999 als vestigingsmanager in dienst bij Spaar Select Schoten, cq franchisenemer Sven Lefeber (volgens zijn eigen zeggen was hij “commerciëel directeur”, maar daar geloof ik geen bal van). In april 2000 rees het vermoeden dat hij zich bezighield met daden van oneerlijke concurrentie. Een tijd later werd hij “betrapt” bij een verzekeraar waar Spaar Select toentertijd regelmatig mee samenwerkte. Boonen gaf onmiddellijk toe dat hij op zoek was naar partnerships om als zelfstandig concurrent verder te werken. Er werden twee stukken opgemaakt:
- beëindiging van arbeidsovereenkomst
- aanvullend concurrentiebeding waarin schadevergoeding was voorzien indien hij zich hieraan bezondigde.

Daarmee was de kous nog niet af. Spaar Select heeft bewijzen dat Boonen het nog gortiger maakte. Hij bleef zich voordoen als vertegenwoordiger van Spaar Select en sloot contracten af onder de naam Spaar Invest, een inmiddels failliet bedrijf. Erger nog, hij kon een aantal vertegenwoordigers, die hij bij Spaar Select had opgeleid, zover brengen dat ze hetzelfde deden. Deze adviseurs werden aldus betaald door Spaar Select Schoten en sloten contracten af voor het ondertussen ter ziele gegane Spaar Invest. (Vandaag heeft één van die mensen me zelfs opgebeld om me te vertellen dat Boonen, toen hij nog vestigingsmanager was in Schoten, deze adviseur vanaf dag één een snelcursus beleggingshypotheek heeft gegeven.)

Het houdt daarmee niet op. Nadat Spaar Invest failliet was ging hij aan de slag onder een andere makelaarsnaam, namelijk Hypodroom en nog steeds was de honger van hem en zijn medewerkers naar Spaar select klanten niet gestild. Er zijn verklaringen in mijn bezit gedagtekend januari 2004 (Indien u uw faxnummer mailt zal ik u deze verklaringen van klanten bezorgen, gericht aan Hypodroom.)
Ik kan nog verder gaan. Volgens goed ingelichte bron werken er bij hypodroom adviseurs die ooit bij Spaar Select zijn ontslagen omdat ze zich hadden aangemeld met een vals diploma terwijl hij orakelt dat elke makelaar in België een dief is en elke financieel product in België bedriegerij, uitgezonderd…. Juist zijn adviesbureau en de producten die hij in portefeuille heeft.

Iedereen in Antwerpen weet dat Boonen politieke ambities heeft. Zijn politieke kleur gaat mij niets aan, we leven tenslotte in een democratisch land. Wel is een feit dat hij de PNPB van Paul Marchal in opspraak bracht door zijn gedachtegoed en dat hij in zijn politieke loopbaan reeds van elf partijen militant was. Over standvastigheid en geloofwaardigheid gesproken.
Oud 24 april 2004, 11:50   #25
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Tiens kijk eens wat er hier binnenwaaide...

een persbericht van Spaar Select, (what the fuck is Spaar Select?), over niemand minder dan Mister FN Boonen.

Lacheuh

Citaat:
De figuur Hendrik Boonen kwam in september 1999 als vestigingsmanager in dienst bij Spaar Select Schoten, cq franchisenemer Sven Lefeber (volgens zijn eigen zeggen was hij “commerciëel directeur”, maar daar geloof ik geen bal van). In april 2000 rees het vermoeden dat hij zich bezighield met daden van oneerlijke concurrentie. Een tijd later werd hij “betrapt” bij een verzekeraar waar Spaar Select toentertijd regelmatig mee samenwerkte. Boonen gaf onmiddellijk toe dat hij op zoek was naar partnerships om als zelfstandig concurrent verder te werken. Er werden twee stukken opgemaakt:
- beëindiging van arbeidsovereenkomst
- aanvullend concurrentiebeding waarin schadevergoeding was voorzien indien hij zich hieraan bezondigde.

Daarmee was de kous nog niet af. Spaar Select heeft bewijzen dat Boonen het nog gortiger maakte. Hij bleef zich voordoen als vertegenwoordiger van Spaar Select en sloot contracten af onder de naam Spaar Invest, een inmiddels failliet bedrijf. Erger nog, hij kon een aantal vertegenwoordigers, die hij bij Spaar Select had opgeleid, zover brengen dat ze hetzelfde deden. Deze adviseurs werden aldus betaald door Spaar Select Schoten en sloten contracten af voor het ondertussen ter ziele gegane Spaar Invest. (Vandaag heeft één van die mensen me zelfs opgebeld om me te vertellen dat Boonen, toen hij nog vestigingsmanager was in Schoten, deze adviseur vanaf dag één een snelcursus beleggingshypotheek heeft gegeven.)

Het houdt daarmee niet op. Nadat Spaar Invest failliet was ging hij aan de slag onder een andere makelaarsnaam, namelijk Hypodroom en nog steeds was de honger van hem en zijn medewerkers naar Spaar select klanten niet gestild. Er zijn verklaringen in mijn bezit gedagtekend januari 2004 (Indien u uw faxnummer mailt zal ik u deze verklaringen van klanten bezorgen, gericht aan Hypodroom.)
Ik kan nog verder gaan. Volgens goed ingelichte bron werken er bij hypodroom adviseurs die ooit bij Spaar Select zijn ontslagen omdat ze zich hadden aangemeld met een vals diploma terwijl hij orakelt dat elke makelaar in België een dief is en elke financieel product in België bedriegerij, uitgezonderd…. Juist zijn adviesbureau en de producten die hij in portefeuille heeft.

Iedereen in Antwerpen weet dat Boonen politieke ambities heeft. Zijn politieke kleur gaat mij niets aan, we leven tenslotte in een democratisch land. Wel is een feit dat hij de PNPB van Paul Marchal in opspraak bracht door zijn gedachtegoed en dat hij in zijn politieke loopbaan reeds van elf partijen militant was. Over standvastigheid en geloofwaardigheid gesproken.
Bron, AUB?

Oud 24 april 2004, 11:52   #26
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Bron, AUB?
ge kunt niet lezen neem ik aan?

geeft mij uw email adres dan zal ik u die email doorsturen
Oud 24 april 2004, 12:04   #27
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bron, AUB?
ge kunt niet lezen neem ik aan?

geeft mij uw email adres dan zal ik u die email doorsturen
Komt dit dan niet uit de media?
Wordt dit 'persbericht' enkel per e-mail verspreid?

Oud 24 april 2004, 12:05   #28
Liberaal Appel
Banneling

Liberaal Appel's schermafbeelding

Standaard

Volgens een deel van deze gedupeerde spaarders, is Mijnheer Boonen klanten aan het ronselen voor zijn eigen zaak.
Duidelijk dat Hendrik Boonen geen oprechte intenties heeft.
Deze nieuwe Inge Vervotte( zie Sabena)zegt dat hij gratis advies geeft aan deze gedupeerden, terwijl dit zuiver een campagnestunt is voor zijn partij (eigen zak eerst).
Stemmen en klanten ronselen op de rug van gedupeerde mensen ( vooral naieve mensen van hoge leeftijd die zich snel laten beïnvloeden) .
Deze mensen hun miserie uitbuiten vindt ik ronduit walgelijk.
Liberaal Appel is offline  
Oud 24 april 2004, 12:10   #29
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Volgens een deel van deze gedupeerde spaarders, is Mijnheer Boonen klanten aan het ronselen voor zijn eigen zaak.
Deze nieuwe Inge Vervotte( zie Sabena)zegt dat hij gratis advies geeft aan deze gedupeerden, terwijl dit zuiver een campagnestunt is voor zijn partij (eigen zak eerst).
Stemmen en klanten ronselen op de rug van gedupeerde mensen ( vooral naieve mensen van hoge leeftijd die zich snel laten beïnvloeden) .
Wat jij ervan vindt, Peterke De Ryck, is voor niemand relevant.

Oud 24 april 2004, 12:12   #30
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Fijnzo leg er u beiden nu nog bij neer dat noch LA noch FN electoraal gezien enige maatschappelijke relevantie hebben; dan zijn we al weer een stap verder.

Oud 24 april 2004, 12:14   #31
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:

Fijnzo leg er u beiden nu nog bij neer dat noch LA noch FN electoraal gezien enige maatschappelijke relevantie hebben; dan zijn we al weer een stap verder.

Tja, ieder heeft (bijna) recht op een eigen mening.

Oud 24 april 2004, 12:15   #32
Liberaal Appel
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik vrees dat u volkomen gelijk heeft Stijn.
Oud 24 april 2004, 12:17   #33
Liberaal Appel
Banneling

Standaard

Deze brief werd verspreid door Belga, zoniet wordt deze brief verspreid.
Oud 24 april 2004, 12:19   #34
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat u volkomen gelijk heeft Stijn.
Hm, spijtig genoeg hebben kleine -- en beginnende dus kleine -- partijen in Vlaanderen geen kans meer. Ze worden doodgedrukt tussen kiesdrempels, kartels en de rechtse anti-politiek van het Vlaams Blok.
Oud 24 april 2004, 12:22   #35
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

By the way, ik hou niet zo van selectief quoten...
Er staat in dit persbericht nog een klein zinnetje dat me net aan het denken zet:

Citaat:
Ps. Hij is trouwens niet de enige ex-Spaar Select medewerker die Hemel en Aarde bewegen om zijn ex-werkgever in een kwaad daglicht te zetten.
Dan vraag ik me af: Zou het kunnen dat Spaar Select een operatie bezig is om zijn vuile was binnenshuis te houden en om de klokkenluiders in een negatief daglicht te plaatsen?

Ik vrees dat het inderdaad zoiets zal zijn!

Oud 24 april 2004, 12:31   #36
Liberaal Appel
Banneling

Standaard

Ik citeer Hendrik Boonen tijdens het VTM- programma Telefacts jongstleden.
''Ik heb spaarselect verlaten vanwege de wanpraktijken''.
Hendrik Boonen heeft tijdens deze uitzending laten uitschijnen, dat hij zogezegt een witte ridder is, die het opneemt voor de gedupeerden binnen onze samenleving( deze ''ridder'' kent geen eer).
De aanval is de beste verdediging dacht Hendrik Boonen( aanval op spaarselect tijdens de uitzending).
Terwijl men praat over een ander, zwijgt men over zichzelf( vuile was ).
Oud 24 april 2004, 13:20   #37
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
De website van Fervent Nationaal staat online.
www.ferventnationaal.be
Daarop vindt U al de benodigde info.
Graag uw commentaar (over de website)
Ik vind te site iets te donker en haatdragend.
Oud 24 april 2004, 13:27   #38
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Citaat:
De website van Fervent Nationaal staat online.
www.ferventnationaal.be
Daarop vindt U al de benodigde info.
Graag uw commentaar (over de website)
Ik vind te site iets te donker en haatdragend.
Hoezo 'haatdragend'?

Oud 24 april 2004, 13:39   #39
Liberaal Appel
Banneling

Standaard

Binnenkort wordt het Fervent Nationaal veroordeeld wegens inbreuken op de anti- racismewetgeving, aanzetten tot geweld, haat, enz.......??

http://www.ferventnationaal.be/press/Pers01042004.pdf
Oud 24 april 2004, 13:44   #40
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Wil je nu eindelijk eens blijk geven van kennis van de wetgeving en mij vertellen waar wij precies de anti-racismewet schenden met dat bewuste persbericht?

Want jij kan veel blaten, maar veel wol lever je ook niet hé Peterke De Ryck!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be