![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen weet van een roestprobleem, of het moesten wapens zijn die door een dremel zijn mismeesterd. Elk wapen kan haperen, hier bestaan ook 2 eenvoudige drills voor. Ik vraag me dan toch af waarom buitenlandse soldaten zo zot zijn van FN-wapens. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 juli 2009 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in die tijd kon ik men wapen blindelings uit elkaar nemen maar de onderhoud van een FNC was een ramp op het veld. Indien het dreigde te regenen had je 2 opties, wapen waterdicht maken of na de regenbij volledig drogen. De dag nadien zat er roest op. Niet echt praktisch als je maneuvres doet. Op gebied van nauwkeurigheid en handelingen is het wel een uitsstekend wapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Nooit de minimi gehad. In mijn tijd waren het nog de Fal en de Vigneron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er ook niet zo zot van. Geef mij maar een sg sig 550, maarja je kunt niet alles hebben.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |