Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 4 mei 2004, 22:07   #21
Hendrik GORIS
Burger

Hendrik GORIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Had ik het over de Vlaamse Leeuw? Ik ben namelijk zelf Vlaams-nationalist, mij zal je dat nooit over de Vlaamse Leeuw horen zeggen hoor

Ik had dus over die neonazi Guderian met z'n lelijk tekentje. Noem het maar een Keltisch kruis als je dat wil, het ligt er echter dik op dat dit een teken is van de White Power of neonazi beweging(en). Je weet wel, o.a. die kaalkoppen op Stormfront en zo.
Keltisch kruis en zelfs de swastika zijn zeer oude en ook op zichzelf zeer opbouwende kentekens. Beiden betekenen onder andere de eeuwige kringloop van de natuur en bij uitbreiding de christelijke wederopstanding van de doden. Ze waren onder andere bekend bij de Amerikaanse Indianen en bij de Indiërs.

Daarom dat onze streken gekerstend werden door Ierse monniken. Voor Christus geboren was, hadden de Ieren bij wijze van spreken al veel gemeen met het christendom. Ierland is zeer snel na Rome (Italië) en voor de rest van Europa bekeerd tot het christendom. De Ierse monniken hebben daarenboven in de eerste eeuwen na Christus onze streken gekerstend door de kracht van het woord. In tegenstelling tot de bekering tot de islam in Oost- en Zuid-Europa door het zwaard. Diezelfde Ierse monniken hebben hier mensenoffers en het recht van de sterkste proberen te vervangen door een rechtvaardige christelijke samenleving. Daarom is het inderdaad des te spijtiger dat het vaak a-godsdienstige uiterst-rechts deze sterke symbolen gebruikt.

MvVg,
h

Willem De Zwijger.
Hendrik GORIS is offline  
Oud 4 mei 2004, 22:10   #22
Hendrik GORIS
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Verreyt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rode krijger
Waarom maakt het vlaams blok Vlaanderen te schande in Brussel ? Daar is er sprake van tweetalige verkiezingsfolders waarin er alleen sprake is van het vreemdelingenprobleem en NIET VAN DE VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID. Ik vind dit een mooi staaltje van kiezersbedrog.
De campagne in Brussel is inderdaad zowel in het Frans als het Nederlands, de andere partijen doen het ook nog in voor mij onbekende talen. N-VA ook nog in het Turks, van de traditionele partijen heb ik zelf folders liggen geschreven met een hoop krullen waarvan ik zelf niet eens weet of het zinnen, woorden of cijfers zijn...

Citaat:
Heeft het VL. Blok soms schrik dat het geen stemmen kan krijgen van franstaligen als ze zich vlaams-radicaal opstellen.
In Brussel reikt men Franstaligen inderdaad steeds de hand, men overtuigt hen om te kiezen voor Vlaanderen, voor hun toekomst.

Citaat:
Waarom heeft Filip Dewinter trouwens les gaan volgen bij de geboren "franskiljon" J.M. Lepen op zijn zomeruniversiteit. Dan spreekt Filip met plezier Frans.
Dat zou ik nu ook graag hebben dat vreemdelingen bij ons doen, wanneer je ergens te gast bent dan probeer je de taal te spreken van de gastheer, dan probeer je je aan te passen aan de gebruiken en zeden van het gastland!
Heb nieuws voor u. Die N-VAers die Turkse verkiezingspropaganda wilden voeren in Brussel zijn buitengesmeten bij de N-VA en bevinden zich nu bij u in uw partijlokaal. Zoals u ongetwijfeld in een helder ogenblik ook wel weet.

MvVg,
h

Nota bene : zet die N-VA-Turkstalige verkiezingspropaganda of in om het even andere taal dan het Nederlands hier op de webstek of geef stilzwijgend toe dat je liegt.

Willem De Zwijger.
Hendrik GORIS is offline  
Oud 4 mei 2004, 22:23   #23
Hendrik GORIS
Burger

Standaard

Het wordt eentonig hier. Of voert Hans Verreyt dezelfde tactiek van de belgicisten en Goebbels?

Mvg,
h

Willem De Zwijger.
Hendrik GORIS is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be