Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2009, 13:33   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Ik blijf het toch een eigenaardig fenomeen vinden. Een eigen gay pride parade organiseren en meelopen om daarna te eisen om homoseksualiteit tot de norm op te nemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Jij begint over Marokkanen, niet ik. Marokkanen zijn Marokkanen, meer valt hier dus niet te zeggen. Wat ben je eigenlijk voor een kerel.
Ik heb geen bezwaar tegen homoseksuelen als persoon, maar wel tegen homoseksualiteit als zijnde normaal. Het is abnormaal, wat de parades zelf in de verf zetten.
In 's Gravenwezel hebben ze net nog een rusthuis voor helobi's geplaatst. Vanwaar die drang naar afzondering?

Wat benj JIJ eingelijk voor een kerel?

Voor de goede orde, je schreef dat je als katholiek de naastenliefde bedrijft. Neem je dan afstand van de vele, vele katholieke priesters die kleine jongens in hun zorg diep en zorgvuldig kontneukten, of is dit ook een vorm van naastenliefde? En nu wij eenmaal bezig zijn, ga je accoord met de achterstelling van vrouwen in de katholieke kerk? Misschien kan je dan meteen zeggen of je vindt dat joden en moslims vergassing aan zichzelf te danken hebben voor het ontkennen van de katholieke god?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 september 2009 om 13:36.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 11:09   #22
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Oud 22 september 2009, 11:11   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Ik heb nooit die ostentatieve zooi begrepen.

Wie noem je ostentatief?
Oud 22 september 2009, 11:22   #24
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Allemaal zwarten?

http://veryfineromance.blogspot.com/...6/esmeray.html

http://answers.yahoo.com/question/in...5124220AAPrIQR

http://answers.yahoo.com/question/in...9071752AAEjup8

http://www.youtube.com/watch?v=00IYl...eature=related

Citaat:
Esmeray
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Esmeray Diriker (1949 – 25 March 2002) was born in Istanbul, Turkey in the Emirgan neighborhood. She is a famous Turkish actress and singer [1].

Contents [hide]
1 Biography
2 Discography
2.1 1970s
2.2 1980s
2.3 2000s
3 References

[edit] Biography
In 1960, she dropped out of her last year of Emirgan Secondary School, got into the Istanbul community theatre, and performed on stage for the first time in the a children's play. She continued to perform at the Istanbul community theatre until 1965. After that, she went on to performing at bigger, more noted theatres, and at first she performed Dün Gece Yolda Giderken Çok Komik Birşey Oldu (Last Night Something Really Funny Happened On The Streets) at the Dorman Theatre. She also performed in Avni Dilligil, Özlem, Özlem Taşdelenler, and Sezer Sezin theatres. She starred in her last theatrical production in 1974, starring alongside Muammer Karaca in (Mart Bakanı). From then on she moved on to cinematic productions, and during that same year, she starred in Sev Kardeşim and Zilli Nazife, also making a guest appearance in Unutama Beni.

As for her musical career, she started singing as an amateur in a choir produced by Neriman Altındağ Tüfekçi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Esmeray
Oud 25 september 2009, 00:45   #25
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

we're here
we're queer
takbeer

ik dank god voor de vooruitgang die onze zusters en broeders in turkije hebben mogen boeken. als Hij het wil zal homofobie weldra verslagen worden in de hele wereld. allahu akbar.

vrede,

redwasp
En als Hij het niet wil, dan is het een reden om Hem te verwerpen
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 04:37   #26
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik dank god voor de vooruitgang die onze zusters en broeders in turkije hebben mogen boeken.
Ik zou eerder geneigd zijn de vele moedige mannen en vrouwen die hun nek uitsteken te bedanken.
Citaat:
als Hij het wil zal homofobie weldra verslagen worden in de hele wereld. allahu akbar.
Jammer genoeg is Zijn grondpersoneel de mening toegedaan dat-ie het niet wil.
Oud 25 september 2009, 11:00   #27
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

als je het crapuul met macht (dat zoals altijd meent dat hun macht een gevolg is van een goddelijke beschikking) gelooft, dan is God indedaad vrij homofoob.

als je de christelijke of islamitische holebi-beweging bekijkt dan zie je dat daar toch ook andere meningen over bestaan.

helaas maakt dat crapuul met macht altijd meer lawaai dan de groepen die ze onderdrukken. zij beweren steevast dat zij de enige geldige interpretatie van de religie volgen en dat alle anderen kaffers of ketters zijn. vreemd dat al die atheïsten die zichzelf van religie bevrijd wanen, juist die claims van de conservatieve onderdrukkers steunen en ook beweren dat er naast onderdrukking niets anders bestaat binnen de religie. zij beweren niet te geloven, maar wanneer de conservatieven claimen dat ze de enige ware gelovigen zijn, slikken de meeste atheïsten dat als zoete koek.

vrede,

redwasp
Oud 25 september 2009, 11:12   #28
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit die ostentatieve zooi begrepen.
"Zooi???" vertel eens, wie zijn dat? Homoseksuelen?
Ben benieuwd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 13:07   #29
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

@ Egmond : waarom moet elke post van jou gepaard gaan met advertering van homoseksualiteit ?
Oud 25 september 2009, 13:17   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
@ Egmond : waarom moet elke post van jou gepaard gaan met advertering van homoseksualiteit ?

Bedoel je dit soort plaatjes? Gaan deze plaatjes perfecte hetero's als jijzelf in een homo veranderen? Kijk, als je leeuwen of herten in huis hebt lopen, zou ik deze plaatjes liever niet aan hen tonen, maar verder denk ik dat wij kunnen keuvelen en ons tegelijk informeren over wat er in de wereld leeft.
Oud 25 september 2009, 13:21   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Naakte yoga?
Oud 25 september 2009, 13:40   #32
KaliYuga
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Bedoel je dit soort plaatjes? Gaan deze plaatjes perfecte hetero's als jijzelf in een homo veranderen? Kijk, als je leeuwen of herten in huis hebt lopen, zou ik deze plaatjes liever niet aan hen tonen, maar verder denk ik dat wij kunnen keuvelen en ons tegelijk informeren over wat er in de wereld leeft.
Ik vind zo'n plaatjes niet echt informatief, ik weet dat homoseksualiteit bestaat en zo'n plaatjes bevestigen dat alleen ( telkens weer ). Ik snap niet waarom er sommigen zo ostentatief over moeten doen. But on the other hand, ik ken een aantal homo-koppels en die hebben niet echt nood aan zo'n aanstellerij, die houden het privaat. Aanstellerij is geen synoniem voor homofilie, maar sommigen maken zich er wel schuldig aan.
Oud 25 september 2009, 13:46   #33
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind zo'n plaatjes niet echt informatief, ik weet dat homoseksualiteit bestaat en zo'n plaatjes bevestigen dat alleen ( telkens weer ). Ik snap niet waarom er sommigen zo ostentatief over moeten doen. But on the other hand, ik ken een aantal homo-koppels en die hebben niet echt nood aan zo'n aanstellerij, die houden het privaat. Aanstellerij is geen synoniem voor homofilie, maar sommigen maken zich er wel schuldig aan.

[Gay Tel-Aviv]

Weet je hoe intolerant je klinkt? Homo's vinden dat er met twee maten worden gemeten: overal ziet men kussende hetero-stelletjes en dat zorgt niet voor ontregeling, terwijl twee mannen hand in hand al teveel is. En bij carnavals optochten is er veel hetero naakt, maar niemand die daarover valt want het is hetero. Elke avond op tv reclame's, films met kussende en neukende hetero's: geen probleem!

Waarom klinkt iedereen hier zo (semi-) fascistisch?
En je bent heus niet de enige gebruiker van dit forum.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 13:47.
Oud 25 september 2009, 13:59   #34
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom klinkt iedereen hier zo (semi-) fascistisch?
Omdat de rest van de wereld fout is. Alleen jij bent de enige die het bij het rechte eind heeft.

Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 25 september 2009 om 13:59.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:21   #35
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat de rest van de wereld fout is. Alleen jij bent de enige die het bij het rechte eind heeft.

Beste, men gedraagt zich als een kudde wilde ezels. Maar dat is wat jullie geleerd is, luisteren en verder niet zelf nadenken. En als de negers opspelen direct in elkaar trimmen want zij zijn de vijand. Jullie kunnen niet eens op een normale, tolerante manier met jullie eigen witte flikkers omgaan. Wat voor monsters zijn jullie eingelijk?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 14:22.
Oud 25 september 2009, 14:23   #36
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als de negers opspelen direct in elkaar trimmen want zij zijn de vijand. Jullie kunnen niet eens op een normale, tolerante manier met jullie eigen witte flikkers omgaan. Wat voor monsters zijn jullie eingelijk?
Hoe bedoel je? Wat wil je zeggen?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:23   #37
KaliYuga
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Homo's vinden dat er met twee maten worden gemeten: overal ziet men kussende hetero-stelletjes en dat zorgt niet voor ontregeling, terwijl twee mannen hand in hand al teveel is.
Er is kussen en er is ook iemand opvrijen publiekelijk.
Wat verwacht je zowat ? Homoseksualiteit was 50/40 jaar terug nog een doodzonde. Denk je dat een samenleving zo snel veranderingen accepteert ?
Oud 25 september 2009, 14:24   #38
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe bedoel je? Wat wil je zeggen?
Oud 25 september 2009, 14:27   #39
KaliYuga
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En als de negers opspelen direct in elkaar trimmen want zij zijn de vijand. Jullie kunnen niet eens op een normale, tolerante manier met jullie eigen witte flikkers omgaan. Wat voor monsters zijn jullie eingelijk?
Ofwel ben je een zwarte racist, ofwel heb je een overdreven homoseksuele affiniteit voor zwarten die ontaard in het stellen van zo'n extreme hypotheses ( cfr. andere topics ).
Oud 25 september 2009, 14:30   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is kussen en er is ook iemand opvrijen publiekelijk.
Wat verwacht je zowat ? Homoseksualiteit was 50/40 jaar terug nog een doodzonde. Denk je dat een samenleving zo snel veranderingen accepteert ?

Is dit het alternatief dat je voorstaat?
Leef en laat leven. Ik vermoed dat je een heel ongelukkig en jaloers mens bent. Je kan de vrijheid en het geluk van anderen niet accepteren. Probeer uit te vissen waar je blokkades liggen en durf te leven. Laat gays verder met rust, ga niet s'nachts in het park wandelen, want dan vestig je de aandacht op je zelf. Gays betalen ook belasting. Als je zelf gay bent, laat je zelf in godsnaam vrij!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be