![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() SPIONERENDE NSB HONDEN. WAAR IS HET FATSOEN? NIET ÉÉN VAN JULLIE DIE AAN DE BEL TREKT EN ZEGT: DIT IS FOUT, WIJ MOETEN OPHOUDEN DEZE ARGELOZE BEZOEKERS TE BESPIONEREN. WIJ ZIJN BESCHAAFDE HOLLANDERS, MAAR WIJ BESPIONEREN DEZE ARGELOZE ALLOCHTONEN.
Mijn boodschap van vandaag aan de lieve en beschaafde bibliotheeklui! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heeft hier al meer dan 600 posts geplaatst. Ik denk dat u niet kan zeggen dat iemand in uw geval 'meteen' van iets uitgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
dewanand crimineel http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...rbrieven&meta= dewanand verstuurde poederbrieven aan hindoe-organisaties http://www.google.nl/search?hl=nl&ei...stoord&spell=1 dewanand geestelijk gestoord |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() De profetieën van Aldous Huxley en Oswald Spengler zijn koude gruwelijke realiteit geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ga je een bib in en dan moet je je registreren. Je kijkt de man of vrouw achter het bureau aan en zegt "moet ik registreren?" "Ja want anders kunnen we je geen boeken uitlenen" "En dan ga je me controleren????" "Neen, dat is voor het geval je je uitleenmateriaal niet of te laat binnen brengt" "Heeeeeeeeeeeeeelp er zit hier een spionerend big achter de toog! Roep de politie! Of nee... die zijn ook bij de NWO. Ik zet wel een flink artikel op PrisonPlanet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aha...het is mijn attitude! Dus dat tuig mag spioneren want mijn atittude is niet goed. Dank je voor het advies, ik ga aan mijn attitude werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er was zaterdag een demonstratie in DH tegen de verregaande, steeds verdergaande inbreuk op burgerrechten in Ned. Tegenwoordig moet elke burger bij de aanvraag van een paspoort vingerafdrukken afstaan. Als er 200 demonstanten waren, dan waren er zeker ook 200 politieagenten al bij voorbaat paraat, opgesteld waar je ze goed kon zien. Twee enorme ME bussen, gewone agenten op de fiets, lopend etc. Hoeveel stillen? Want nu hebben wij ook vrijwillige politie en burgernetwerken die alles in de gaten houden. Zeer intimiderend allemaal, terwijl ik gezinnen met kleine kinderen zag meelopen, met hun hond voor wie geen oppas was. http://docs.google.com/gview?a=v&q=c...er&hl=nl&gl=nl Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() http://www.vrijheidsparade.nl/leesni...eptember_2009/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() IN NEDERLAND WORDT DE PENSIOENLEEFTIJD VERHOOGD VAN 65 NAAR 67 JAAR
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Cotsvriend, jouw dopgeld, leefloon en ocmw-hulp werd en wordt je betaald omdat je niet in staat bent zelf te voorzien in je onderhoud, niet omwille van je vermeende auteursrechten ... maar, tot zolang jij geen linken geeft naar echt gepubliseerde dinges, blijf ook jij aan mijn anonieme nobodie-zijde in dit nobodie-forum ... (weliswaar erken ik in vele dinges jou als mijn meester, niet in het minst vb. in de beheersing van onze moedertaal, om nog maar te zwijgen van de varkenshumor ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 13:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn mondhoeken even naar omhoog getrokken ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Camerabril] Gisteren liepen ze opgewonden rond, iedereen van de bib die steeds naar mij kwam kijken. De geheime bibliotheek politieman liep opzichtig aantekeningen te maken terwijl hij streng naar mij keek. Vandaag zag ik hem met een helblonde, patricische jonge vrouw, vlak tegenover mij, met een enorme bril op die lijkt op een bril met ingebouwde camera. Is dit niet de omgekeerde wereld: mag ik geen bezwaar maken tegen spionage? En mag ik zo in mijn eigen documenten? Ik weet niet voor Belgie maar in Nederland schrijft justitie, de racistische Zuid Afrikaanse politie in Den Haag, een heel scenario en voert hele toneelstukjes uit met ingehuurde spelers om je thuis of op straat te compromitteren, uit te lokken. Men stuurt ongure typen om s'nachst op je deur te bonzen zodat de hele straat wakker wordt en een vreemd beeld van je relaties krijgt. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |