![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer komt flipflap ? | |||
Hij is hier al |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
Om 18 u |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Om 19 u |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Om 20 u |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
Om 21 u |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Om 22 u |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Om 23 u |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Om 24 u |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
We zien hem vandaag niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Heb op het andere forum trouwens een pb gepost naar floppy en die heeft me verzekerd dat hij niet meer op dit forum zal terug komen... Hij heeft al heel wat oude bekenden terug gevonden op het andere forum (Circe, Ana List...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe oud ben je eigenlijk floppy? 13? 14?
![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Strontslikkers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een koekje van eigen deeg, floppertje.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, doe je dat daar ook, die gesprekjes met jezelf?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk loopt hij een onder een bus en moet hij de eerste zes maand revalideren, ik zeg zo maar wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Daar zal hij waarschijnlijk minder last hebben van relnichten zoals jij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen, voor Floppy is volharden in de boosheid een gave.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Droogindekakker had het over JOU! Trouwens, floppy heeft jou hier al meerdere malen droog in de kakker genomen....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is jouw beproefde methode: de aandacht van jou proberen af te leiden met wat stompzinnige argumenten. Uit een aantal berichten op dit forum blijkt dat floppy een aantal aanhangers heeft t.t.z. mensen die zin voor humor hebben en kunnen relativeren. Wat van jou niet kan gezegd worden... Het aantal mensen bij wie je op de negeerlijst staat is niet te tellen... door jouw azijnpisserig gedoe. Je doet zelf niet liever dan mensen jennen en opjagen en antwoorden ontlokken om ze dan te kunnen verbannen. Laatst gewijzigd door forumteisteraar : 4 oktober 2009 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Straks komt die andere van de endeldarmbrigade zich ook weer moeien... Let op mijn woorden! Meestal eindigt zijn betoog met "Doei!"
Laatst gewijzigd door forumteisteraar : 4 oktober 2009 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Klopt als een bus... Juist dit maakt me zo kwaad. Ik word hier al enkele maanden versleten als zijnde 'floppy' terwijl dat helemaal niet het geval is. De moderatie heeft zich zelfs de moeite niet getroost om een mail die ik stuurde om dit te bewijzen te beantwoorden. Ze geven dit trouwens zelf toe:
Citaat:
Zolang de moderatie zijn fout niet wil toegeven, zal ik op dit forum blijven terug komen. Ik heb nog wel enkele duizenden nicknames in mijn hoofd. Ik moet zelfs mijn e-mailadres niet wijzigen om me te registreren! Dat doe ik via een trucje dat de moderatie blijkbaar nog niet door heeft ![]() Laatst gewijzigd door forumteisteraar : 4 oktober 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Destijds was ik als "Skoebidoe" geregistreerd. Floppy lag toen al lang in de clinch met Andro en Raf en op een bepaald moment heeft floppy de avatar van Andro over genomen en vervormd. Toen floppy al verbannen was, heb ik deze avatar over genomen. Gevolg: Andro en Raf dachten onmiddellijk dat ik floppy was. Foute conclusie dus! Zo zie je maar hoe kortzichtig ze zijn...
![]() |
![]() |
![]() |