![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Op Lille-Genk heb ik heel andere toestanden gezien met relleflikken, traangas, allé swat, de hele zever en dat waren geen Turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik vind dat Advocaat goed werk heeft geleverd. Een kleine dank u aan Holland
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Waar maak je uit op dat dit getollereerd wordt? Die jongens zijn gefilmd en staan op foto hoor. De bekende heethoofden worden rapper geïdentificeerd dan je denkt. Ik heb er al voor een pak minder een jaar stadionverbod en boete zien krijgen.
Ze leren het wel af, geloof me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Veel gaat dit niet uithalen voor deze jongens vrees ik.
Het is niet dat Turkije elke week hier in België komt spelen. En als we op ons gerecht moeten reken om deze boefjes te bestraffen komen we er al helemaal niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Je beseft toch dat de meeste van die jongens hier wonen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik doelde erop dat die jongens 9/10 waarschijnlijk nooit naar het voetbal gaan buiten als Turkije ééns komt spelen, dus een stadion verbod maakt niet zoveel uit voor die gasten. Laatst gewijzigd door Mcnab : 13 oktober 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"assumptions are the mother of all fuck ups" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Maar je mag er gerust van uitgaan dat het merendeel van de Turkse supporters uitsluitend voor die match ééns een ticket zijn gaan kopen. Het is hun thuisland dat hier komt spelen, ergens logisch dat men dan massaal ééns naar het voetbal trekt he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn thuisland is dan Frankrijk of ..... nee wacht Duitsland want mijn grootmoeder (langs moeder's zijde) is van Duitse afkomst en mijn grootvader (langs vader's zijde) is van Franse afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als het hun thuisland niet is , waarom supporteren ze dan niet gewoonweg voor Beligië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen , dat heb ik ook nooit gezegd, ik antwoorde gewoon op de nogal nutteloze opmerking van karma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar misschien zie je het gewoon niet in. Die "Belgen van allochtoonse afkomst" zijn hier al drie, vier, vijf generaties dus is België eigenlijk hun thuisland. Nu kan ik nog verstaan dat ze supporteren voor hun land van afkomst, nl. Turkije maar daarnaast zou je eigenlijk verwachten dat ze tevens, als voetbalfans zouden supporteren voor hun "thuisland", nl. waar ze geboren zijn. Stel je voor dat België het wel goed zou doen in de voetbal en dat er een interland op de menu zou staan zoals bijvoorbeeld (fictief) Belgie - Frankrijk. Stel je dan tevens voor dat Belgie hier zou winnen. Zouden onze "Belgen van allochtoonse afkomst" dit dan ook zo vieren met getoeter en geschreeuw? Of zou het hun gewoon koud laten? Zouden ze zelfs naar de match kijken? Is maar een vraag? Maar wel een vraag van betekenis vermits het de betrokkenheid met het land aantoont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geweldig, u heeft zonet alles wat hier in de draad alreeds gezegd was samengevat.
Vandaar dat ik ook de term "thuisland" gebruikte voor de ploeg waarvoor de supporters in het filmpje dat ik aanhaalde supporteren. Omdat het mijn mening is dat deze jongeren geen affiniteit vertonen met België en bijgevolg dus ook niet voor onze Belgische ploeg gaan supporteren. In deze context kan ik dus gerust stellen dat ze voor hun "thuisland" supporteren alhoewel ik je punt zeker wel begrijp ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 14 oktober 2009 om 22:38. |
![]() |
![]() |