Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2009, 10:58   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
Is het niet daarom dat hij dit onderwerp heeft opgestart, omdat de democratie in zijn geval niet hebben gewerkt door de cumuls?
Volgens mij is er hier geen sprake van misbruik. Maar ik ga wel niet beweren dat raspoutine dit nooit doet.
Nochtans kan ik de man begrijpen, al die frustratie omdat ze maar niet tussenkomen op gemeenschapsgoederen.
Openbaar domein die normaliter voor ons allen bestemd zijn en niet voor politieke vriendjes die het allemaal in dehandel brengen terwijl het gratis zou moeten zijn.
Zeker een park zoals het Leopoldpark te Blankenberge die nog altijd parkgebied is.
Stel je maar eens voor dat morgen het park dat voor je deur ligt vol betalende attracties zou zijn.
En vervolgens nogeens diegene die er recht op hebben deze gaan buiten smijten zoals in het geval van deze petanque club, waarbij een politieke gekleurde club de exclusiviteit kreeg op deze locatie.
Is dat normaal?
Moet men zich daartegen niet verzettten?
En als een voorzitter van een vereniging opkomt voor deze, krijgt hij één jaar effectieve celstraf.
Is dat normaal?
Eerder: ondanks de cumuls. Over de rest van de zaak kan ik mij niet uitspreken. Uiteindelijk zeg ik enkel dat de titel het topic niet "dekt".

Laatst gewijzigd door Txiki : 4 november 2009 om 10:58.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2009, 11:15   #22
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
Als Blankenberge niets doet, dan kan je naar de provincie en als het daar idem is, dan ga je nationaal.
Ik heb de indruk dat de man dit zal blijven doen tot dat hij een te verwachte democratische reactie krijgt.
Is het normaal dat er niemand reageerde, zelf niet Bertje Anciaux van sport, die ook werd aangeschreven?

Of is hier het bewijs geleverd dat het allemaal een pot nat is?
Daar ben ik overtuigd van, zelf al moet hij naar Tilburg.
Waarom de rest van Vlaanderen slaapt is een raadsel?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 20:59   #23
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard En nu goed opletten :

De burgemeester van het Waalse stadje Gouvy is door een rechter in Brussel onschuldig verklaard. Hij was aangeklaagd omdat hij niet al zijn politieke (bij)banen opgaf, maar de verplichting daartoe blijkt niet te gelden voor (bij)banen die de politici al hadden vòòr de verplichting.

Deze officiële lijst is dus een zachte verbloeming van de werkelijke cumulatie bij de oudere krokodillen.

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 6 november 2009 om 21:01.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be