![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Voor de verkiezingen sloot men het vb als enige uit,in heel belangrijke debatten dan nog,vb heeft klacht ingediend en heeft dit gewonnen dus ze moeten wel nu.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Das zoals mee muziek van vroeger die ze nu nog steeds grijs draaien. Het zijn allemaal zaken waar pipo's zoals u nikske aan doen dus zolang ze daar nikske aan doen zal men dat blijven aanhalen en aankaarten. Bejaardentehuis waar het vol zit met mensen die nog nauwelijks van de wereld afweten. Mijn meetje was ook zo toen ze fdw op tv zag,tja,zij was heel haar leven een tsjeef,ze wist van nie beter,ze had nog in heel haar leven nooit op plaatsen als antwerpen en brussel geweest,dat zijn veelal mensen die er geen weet van hebben hoe het er werkelijk aan toegaat in de maatschappij. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die klacht uit 2007 was trouwens tegen een programma waar enkel voorzitters van cd&v/vld en spa waren, geen groen, nva,spirit of VB voorzitters te bekennen daar.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ofwel bent ge hier voor, ofwel niet. Maar draait hierover toch niet rond de pot. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doet niet terzake, maar ik heb het wel gezien.
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier toch wel?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 december 2009 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Onzin, de meeste vb'ers (net zoals idd de meeste andere mensen van partijen) hebben amper een idee waar ze het over hebben. Een vb'er is niet beter (integendeel zelfs vermoed ik) geinformeerd dan de gemiddelde cd&v of spa stemmer.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat zo veralgemenen niet mocht?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vraag eens aan mensen waarvoor vld en sp-a staan en cd&v?Je gaat nogal wat leuke antwoorden krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Ik begin linkiewinkieland meer en meer te appreciëren:
Hier op dit forum wil men met alle middelen bewijzen dat er geen sprake is van een cordon mediatique. Bij de nationale sossen beweert ment dat het cordon mediatique moet + werkt. Hofflack van de VRT beweert dat de discriminatie en beschadigingsstrathegie van de VRT tav het VB enkel en alleen maar was bedoeld om hun electoraal te treffen. Hij beweert dat deze fraude noodzakelijk was. Hij bevestigt dat deze fraude ook heeft gewerkt. In hetzelfde interview benadrukt hij dat hij deze discriminatie zal blijven toepassen maar dat hij ze, gezien de recente veroordeling door de raad van State, nog sluwer en geniepiger zal implementeren. Mary had zijn carrière te danken aan de loge en steekt dat niet weg in interviews. De loge heeft zichzelf uitgeroepen tot kruisvaarders tegen het VB. Ondertussen is er niks veranderd aan de schandalige nota "De VRT en de democratische samenleving". Ondertussen worden verkiezingsreclame geweigerd door bijna alle media behalve waar ze al veroordeeld zijn wegens toepassing van het cordon mediatique (vb: DS) Ondertusen is de partijkaart/ideologie van de VRT medewerker voor +/- 70% sos. Cordon mediatique? Lamenilachen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 december 2009 om 15:06. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Terzijde: ik heb zonet de aflevering van Phara herbekeken, en Joris van Hauthem sloeg nagels met koppen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Drie van zijn romans zijn (met groot succes) verfilmd. Weinig Vlaamse auteurs die dat op hun visitekaartje kunnen zetten.
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Men moet het VB niet in cordon steken, isoleren , maar bestrijden zoals die succesvolle allochtoon van SP.A gisteren in Phara... en ook LDD is die mening toegedaan. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleszins heb ik er al kostelijk mee gelachen, je hebt zeker potentieel. Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 december 2009 om 16:04. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
Vond de joris heel sterk in phara amaai maar da wist ik in feite al.Sloeg idd nagels op koppen.
|
|
|
|