![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn DAADWERKELIJK bij ONS dancings en recreatieparken gesloten omwille van de moslims. In Antwerpen kende ik zo'n dancing waar ik af en toe binnenkwam en waar een heel gevarieerd publiek van over de ganse aardbol over de vloer kwam. Totdat de Turken deze dancing ontdekt hadden en ze na een jaar of wat hadden omgetoverd tot een soort van homobar voor Turkse mannen. De eigenaar kon niets anders meer dan na twintig jaar zijn zaak sluiten. Het park van Brasschaat was voor velen uit het Antwerpse in de zomer een leuke bestemming met zijn verschillende openluchtzwembaden voor groot en klein en zijn hoge springschansen en zijn zonneweide. Ik was daar ook een regelmatige bezoeker. Ineens werd het domein in het park van Brasschaat gesloten. Zogezegd omdat een panne de installaties van het openluchtzwembad onklaar had gemaakt... De vreemdelingen (lees moslims) nemen ons één voor één al onze vrijheden en genoegens af. Ook op de tram en bus en in onze manier van kleden leggen ze onze vrijheden aan banden. Zo schreef een meisje gisteren nog in Gazet Van Antwerpen dat op de bus haar vriendin werd uitgemaakt door een jonge Marrokaan die haar bovendien een klap in het gezicht gaf, en dit omdat hij het er niet mee eens was hoe ze gekleed waren. Als deze meisjes nog eens naar Antwerpen gaan, durven ze geen rok meer dragen uit schrik voor de reacties van de moslims op de bus en op straat. Waar gaat dit naar toe? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Geen aanzetten tot geweld posten a.u.b.
Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Attilaatje toch... Nog altijd niet geleerd?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() THE MODERATOR IS IN THE HOUSE! Aanzetten tot geweld noemt hij dat! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() JOIN THE M.B. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ons gitaren zijn gelijk gestemd zenne Darwin.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |