Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2004, 20:05   #21
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Ik heb het elders al gesteld: de vreemdelingen (lees moslims) nemen ons één voor één al onze vrijheden af.

Ze zorgen ervoor dat we niet meer vrij zijn om te gaan waar en wanneer we willen.
Ze zorgen ervoor dat onze dancings gesloten worden.
Ze zorgen ervoor dat onze zwembaden gesloten worden.
Ze zorgen ervoor dat onze recreatieparken gesloten worden.
Ze zorgen ervoor dat onze kermissen gesloten worden.

Welke zijn de volgende vrijheden die ze ons gaan afnemen?

Nuance,

ze zorgen ervoor dat wij niet meer willen/kunnen/durven gaan dansen, zwemmen etc...
Voor hun vrouwen gaat het zwembad zelfs op uitzonderlijke uren open, zodat hun vrouwen niet door ons, westerse mannen kunnen bekeken worden.
In 't kort, 'onze' regering zorgt ervoor dat wij machtelozer en machtelozer staan...
Wilt politiek Europa misschien dat er een oorlog van komt?
Zou dat goed zijn voor de economie?
Correctie TypO,

Er zijn DAADWERKELIJK bij ONS dancings en recreatieparken gesloten omwille van de moslims.

In Antwerpen kende ik zo'n dancing waar ik af en toe binnenkwam en waar een heel gevarieerd publiek van over de ganse aardbol over de vloer kwam. Totdat de Turken deze dancing ontdekt hadden en ze na een jaar of wat hadden omgetoverd tot een soort van homobar voor Turkse mannen. De eigenaar kon niets anders meer dan na twintig jaar zijn zaak sluiten.

Het park van Brasschaat was voor velen uit het Antwerpse in de zomer een leuke bestemming met zijn verschillende openluchtzwembaden voor groot en klein en zijn hoge springschansen en zijn zonneweide. Ik was daar ook een regelmatige bezoeker. Ineens werd het domein in het park van Brasschaat gesloten. Zogezegd omdat een panne de installaties van het openluchtzwembad onklaar had gemaakt...

De vreemdelingen (lees moslims) nemen ons één voor één al onze vrijheden en genoegens af.

Ook op de tram en bus en in onze manier van kleden leggen ze onze vrijheden aan banden.

Zo schreef een meisje gisteren nog in Gazet Van Antwerpen dat op de bus haar vriendin werd uitgemaakt door een jonge Marrokaan die haar bovendien een klap in het gezicht gaf, en dit omdat hij het er niet mee eens was hoe ze gekleed waren. Als deze meisjes nog eens naar Antwerpen gaan, durven ze geen rok meer dragen uit schrik voor de reacties van de moslims op de bus en op straat.

Waar gaat dit naar toe?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 09:13   #22
Attiladehun
Banneling

Standaard

Geen aanzetten tot geweld posten a.u.b.

Peter Johan
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 11:51   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Attilaatje toch... Nog altijd niet geleerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 12:05   #24
Attiladehun
Banneling

Standaard

THE MODERATOR IS IN THE HOUSE! Aanzetten tot geweld noemt hij dat!
OK dan:

JOIN THE M.B.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 16:25   #25
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO

Nuance,

ze zorgen ervoor dat wij niet meer willen/kunnen/durven gaan dansen, zwemmen etc...
Voor hun vrouwen gaat het zwembad zelfs op uitzonderlijke uren open, zodat hun vrouwen niet door ons, westerse mannen kunnen bekeken worden.
In 't kort, 'onze' regering zorgt ervoor dat wij machtelozer en machtelozer staan...
Wilt politiek Europa misschien dat er een oorlog van komt?
Zou dat goed zijn voor de economie?
Correctie TypO,

Er zijn DAADWERKELIJK bij ONS dancings en recreatieparken gesloten omwille van de moslims.

In Antwerpen kende ik zo'n dancing waar ik af en toe binnenkwam en waar een heel gevarieerd publiek van over de ganse aardbol over de vloer kwam. Totdat de Turken deze dancing ontdekt hadden en ze na een jaar of wat hadden omgetoverd tot een soort van homobar voor Turkse mannen. De eigenaar kon niets anders meer dan na twintig jaar zijn zaak sluiten.

Het park van Brasschaat was voor velen uit het Antwerpse in de zomer een leuke bestemming met zijn verschillende openluchtzwembaden voor groot en klein en zijn hoge springschansen en zijn zonneweide. Ik was daar ook een regelmatige bezoeker. Ineens werd het domein in het park van Brasschaat gesloten. Zogezegd omdat een panne de installaties van het openluchtzwembad onklaar had gemaakt...

De vreemdelingen (lees moslims) nemen ons één voor één al onze vrijheden en genoegens af.

Ook op de tram en bus en in onze manier van kleden leggen ze onze vrijheden aan banden.

Zo schreef een meisje gisteren nog in Gazet Van Antwerpen dat op de bus haar vriendin werd uitgemaakt door een jonge Marrokaan die haar bovendien een klap in het gezicht gaf, en dit omdat hij het er niet mee eens was hoe ze gekleed waren. Als deze meisjes nog eens naar Antwerpen gaan, durven ze geen rok meer dragen uit schrik voor de reacties van de moslims op de bus en op straat.

Waar gaat dit naar toe?
Jaja, dat ze vooral ònze vrijheden aan het beknotten zijn, en stilaan een taliban-regime aan 't installeren zijn, schreef ik reeds in een eerdere topic.
Ons gitaren zijn gelijk gestemd zenne Darwin.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2004, 03:27   #26
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
Kunnen alleen blanke mensen zich "bezondigen" aan racisme???

Nou eeeeeeehhh dan is de natuur ook racistisch,
en moet de creator van die natuur ook voor de Gentse rechter verschijnen, me dunkt!!!
Iedereen zonder uitzondering !

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be