![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een kind van 13 dat het juiste wilde doen. Helaas de islam wil ze weer kapot maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom probeert men het altijd te vergoelijken ?
Men kan het toch ook gewoon veroordelen of de oorzaken zoeken. Zoals we in het artikel kunnen lezen gaat het verder dan een misdaad plegen. Blijkbaar vindt een bevolkingsgroep dat ze moeten beletten dat de misdaden van hun leden vervolgd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Dit:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle kranten (FT is weleens een uitzondering) richten zich op straatcriminaliteit. Het soort criminaliteit dat het klootjesvolk snapt. Zo verkoop je een krant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een slecht geplaatst superioriteitsgevoel gesproken, ben je dan zoveel beter dan de gemiddelde krantenlezer? Jij "snapt" het natuurlijk helemaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim van 13 bedreigd door moslims. Maar dat vind u normaal zekers. Een moslim van 13 bedreigd door niet-moslims. Maar dat vind u normaal zekers. Inmijn ogen zijngewoonweg criminelen , ni'meer , en zeker niet minder !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ipv zijdelingse quatsch te debiteren zou je je ook kunnen bezighouden met mijn these (door jou gekwoot) dat kranten zich richten op straatcriminaliteit. Ik kan er ook niets aan doen dat het klootjesvolk (en de krant) andere vormen van criminaliteit "te moeilijk" vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet geheel bezijden de waarheid, Eberhard, maar er komt nog iets bij: een krant kan er theoretisch wel voor zorgen dat het "klootjesvolk" wat verder gaat denken en meer aandacht krijgt voor, bijvoorbeeld, de criminelen die het internationale geldwezen bestieren, maar dan stoten ze hun broodheren (reclame-inkomsten!) voor het hoofd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moest men grote rechtzaken aanspannen tegen miljardenfraudeurs en daar een vonnis over uitspreken dan zou dit ook ongetwijfeld in de kranten vermeld worden. Laatst gewijzigd door Mcnab : 5 januari 2010 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou opmerking gaat dan ook helemaal niet over de media, "lichtpunt", maar over je haat tegenover "witten" die je steevast klootjesvolk noemt, mocht iemand dit over niet Vlamingen zeggen was het kot te klein! Een krant brengt uiteraard ook lokaal nieuws, overvallen, moord en diefstal krijgen daar uiteraard aandacht; niet omdat het klootjesvolk niet beter of anders begrijpt, maar omdat dit lezers aangaat, tot het nieuws behoort net zoals andere onderwerpen. Mee nu? Pak uw krant nog eens vast! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat je je op een forum eenzijdig mag uiten. Voor eventuele correcties zijn er genoeg andere forummers. Er is nog iets waar je iets aan kunt doen: voorkómen dat je wordt geassocieerd met een stelletje ongeregeld dat zijn inspiratie indirect uit de koran haalt. Bij mij ben je daar aardig in geslaagd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat je je op een forum eenzijdig mag uiten. Voor eventuele correcties zijn er genoeg andere forummers. Er is nog iets waar je iets aan kunt doen: voorkómen dat je wordt geassocieerd met een stelletje ongeregeld dat zijn inspiratie indirect uit de koran haalt. Bij mij ben je daar aardig in geslaagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, Alice, hier gebruikt Eberhard de term "klootjesvolk" niet noodzakelijk in de betekenis "Vlamingen" maar, als ik er de context bij neem, "mensen (of Vlamingen) die zich door de media laten misleiden". Hij heeft het over iets wat hij dom vindt aan die krantenlezers en gebruikt daar een term voor die niet erg vleiend is. Dat heeft zo zijn voor- en nadelen, maar mij stoort het niet, want over het wangedrag van de banken en multinationals worden we wel degelijk misleid, en nog het meest in de financiële rubriek van onze krant.
![]() |
![]() |