![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De bewoners van de koophuizen zijn nu bezig aan een petitie/smeekschrift en ze willen: prikkeldraad, muren, hekken, alarmknop in huis, beveiligingcamera's, tralies voor de ramen enz. enz. "It's a jungle out there." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hangt allemaal af van de houding van de n-va, hoe meer deze laatste uit de bocht gaat hoe meer kiezers er terug naar onze partij zullen stromen. Maar eigenlijk is het allemaal koffiedik kijken en moet onze inzet zijn zoveel mogelijk mensen van de zuilpartijen weg te trekken. Want daar zit België...
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die het VB afvalt, komt daar niet naar terug omdat zen nieuwe keuze niet voldoet. Dan kiest die wel weer iets anders. N-VA heeft haar imago mee, het VB niet. Dat veeg je niet zomaar weg. Dewever is een slim genoeg wanneer hij moet toeslaan, en zal zich zeker niet laten opjagen door het VB, die al met de zweep kaar staat. Wanneer gaan jullie eens beseffen dat je steeds op de verkeerde mensen schiet? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Als die dus iets anders kiest dan is de kans groot dat hij terug richting zuilen zal moeten trekken, en daar geloof ik nu eens helemaal niet veel van. -Net zomin ik geloof dat wij met de nva volledig communicerende vaten zijn. Deels wel, uiteraard en dit ten goede van een Belgische verdeel en heers politiek. Maar de n-va moet niet geloven dat ze bij een totale implosie van onze partij al die stemmen kan binnenrijven. Integendeel kan het goed zijn dat die stemmen dan voor eens en voor altijd verloren gaan voor het Vlaams nationalisme en pervers gezien dus geneutraliseerd worden voor het Belgicisme. En dat zou ons beiden een zorg mogen zijn! -Op verkeerde mensen schieten zou ik het niet direct noemen. Wel de waakhond van het beleid blijven, en dat is in deze ook de n-va. Ik stel vast dat deze partij aan poging 3 is toegekomen EN wij nog niet al te veel borrelnootjes hebben gekregen. Ik moet zelfs vaststellen dat Leterme persoonlijk de 'afrit Vlaanderen' gesloten heeft. Dat wil voor mij zeggen dat de n-va strategie aan het falen is. Als het even kan vind ik niet dat mijn partij daaromtrent moet zwijgen. Integendeel. -Dewever is slim en politieke is strategie, het staat immers in de sterren geschreven (zie bv interview in DS) dat Dewever bij de volgende verkiezingen voluit zal inzetten op de kiezers van het Vlaams Belang. Wat daar het nut van gaat zijn laat zich al raden: Versterkt Belgische macht. Dewinter krijgt dan wederom gelijk dat wij een 'domme' rechterzijde zijn. Nuja, ook hier de nuance. Politiek is immers vooral een spel om de gunst van de kiezer te bekomen. Veel is dus tactiek en hierin zijn al veel slimme gasten Dewever voor gegaan... Niet 1 zonder houdbaarheidsdatum. Daar moet Dewever ook rekening mee houden. Enkel zuilpartijen hebben geen nood aan een momentum. Persoonlijk denk ik dat Dewever nog 2x verkiezingen gaat winnen: Lokaal (als logisch gevolg van de vorige uitslag) en federaal... dan zal onherroepelijk over en uit zijn. De vraag is waar Vlaanderen dan zal staan.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Beste dominatrix.
Ik heb het hier al meer dan eens gezegd, de Vlaamse partijen zullen België nooit kapot krijgen. Het is door de koppige en halsstarrige houding van de Waalse partijen dat België zal verdwijnen. Noch N-VA noch VB zullen een onafhankelijk Vlaanderen ooit op hun palmares mogen schrijven. Vandaar dat ik liever een eventuele kleine Vlaamse partij binnen een regering wat keet zie schoppen, om de andere op stang te jagen, dat één groot oppositieblok, dat niks wezenlijk kan doen. Laatst gewijzigd door De Prof : 5 januari 2010 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De anderen echt op stang jagen kan ze doen door de Vlaamse regering op te blazen. Cd&v zal dan uit haar kast moeten komen, en als ze het cordon ook nog eens breekt zal ze de cd&v nog ferm schrik aanjagen ook. Het is tijd om te handelen, niet om te wachten.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 5 januari 2010 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België doen barsten of langzaam samen ten onder gaan. Dat is de keuze. Met hun laatste praatjes over de staatshervorming en het splitsen van BHV (waar ze er weer voor zorgen dat er niets zal gebeuren) zijn ze weer goed bezig de laatste tijd... Kan dat nu echt eeuwig blijven duren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo is dat!!!
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Lieve mensen, door de vergrijzing is het sociaal systeem niet meer houdbaar.
En gezien we nog enkele asielzoekers erbij nemen. Gaan we de gewone bevolking nog een paar jaar langer doen werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() We zitten in een cirkel... hoe meer mensen we erbij nemen om hier te komen werken hoe meer vergrijzing we later zullen kennen door toedoen hiervan. We moeten dus innovatief zijn met onze eigen werklozen in de eerste plaats en met ons arbeidsbeleid naar de toekomst toe.
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Het probleem is er omdat er teveel vreemdelingen zijn, en het is niet omdat vreemdelingen de steden verloederen dat dit ook in de gemeenten rondom moet gebeuren, laat de allokes maar in de steden, ze zitten daar goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik blijf dat bizar vinden. Zolang er een tienduizenden werklozen zijn, kan je zo'n uitspraak toch niet verantwoorden. Of is de werkloosheidsval het probleem?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() En zoek je de rest van de EU er al dan niet bij te betrekken of is die discussie ondergeschikt aan het 'flamingante' discours?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 januari 2010 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar blijkbaar dumpen ze die wel in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Zonder de rol van de EU te willen ontkennen vind ik dat we desbetreffende toch een zekere soevereiniteit verdienen.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge verwacht toch niet dat we villas bouwen in in die rijkeluizengemeenten om ze op te vangen ? |
|
![]() |
![]() |